eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowice Wielkie › Dostawa oleju opałowego lekkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-06

Janowice Wielkie: Dostawa oleju opałowego lekkiego
Numer ogłoszenia: 159524 - 2007; data zamieszczenia: 06.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Szkół w Janowicach Wielkich im. Wandy Rutkiewicz, ul. Partyzantów 4, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 075 7515277, fax 075 7515850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzsjanowicew.ovh.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego parametry Polskiej Normy PN-C-96024 dla potrzeb grzewczych c.o. w ilości szacunkowej około 173.000 litrów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu 2. nie podlegają wyłączeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4. posiadają uprawnienia do dystrybucji paliw Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy, przez powołaną przez Zamawiającego komisję przetargową - metodą spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony druk oferta z podaniem daty sporządzenia stanowiący załącznik do SIWZ 2. oświadczenie o niepodleganiu wyłączeniu z postepowania na mocy art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i spełniają warunki o których mowa w art. 22, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. informację o miejscu zakupu wraz z certyfikatem jakości i aktualną ceną producenta 4. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w przypadku spółki cywilnej-umowę spółki) 5. dokument ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 6.zaakceptowany i wypełniony wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 7.dokumenty wymienione w par. 1ust.1 pkt. 1,2,3,4, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 45
  • 2. wielkość stałej marży netto - 50
  • 3. termin płatności - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzsjanowicew.ovh.org

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Szkół w Janowicach Wielkich im. Wandy Rutkiewicz ul. Partyzantów 4 58-520 Janowice Wielkie tel. 075/75-15-277.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 13:00, miejsce: Gminny Zespół Szkół w Janowicach Wielkich im. Wandy Rutkiewicz ul. Partyzantów 4 58-520 Janowice Wielkie sekretariat szkoły pokój 203.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.