eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Budowa oświetlenia drogi ulicy Buczka (dz. nr 37 obr. 3, dz. nr 38 obr. 3, dz. nr 58 obr. 13, dz. nr 59 obr.13, dz. nr 119 obr. 3, dz. nr 64 obr. 13) w Lęborku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-06

Lębork: Budowa oświetlenia drogi ulicy Buczka (dz. nr 37 obr. 3, dz. nr 38 obr. 3, dz. nr 58 obr. 13, dz. nr 59 obr.13, dz. nr 119 obr. 3, dz. nr 64 obr. 13) w Lęborku.
Numer ogłoszenia: 159498 - 2007; data zamieszczenia: 06.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lęborka-GM, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 862 42 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www@lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogi ulicy Buczka (dz. nr 37 obr. 3, dz. nr 38 obr. 3, dz. nr 58 obr. 13, dz. nr 59 obr.13, dz. nr 119 obr. 3, dz. nr 64 obr. 13) w Lęborku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na budowie linii oświetleniowej przy ulicy Buczka w Lęborku o długości 847 m (od ul. Poznańskiej do końca tj. do granicy Miasta Lęborka). Inwestycja obejmuje budowę latarń oświetlających o wys. 9 m bez wysięgnika - w ilości 22 kpl., a także budowę latarni o wys. 9 m z wysięgnikami dwuramiennymi dług. wysięgu ramienia 1 m (1 kpl.). Słupy montowane będą na fundamentach prefabrykowanych, usytuowanych zgodnie z planem sytuacyjnym oraz geodezyjnym opracowaniem współrzędnych punktów. Prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym Oświetlenie ul. Buczka w Lęborku i sztuką budowlaną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W razie wpłat na konto wadium powinno być wnoszone z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego do 28.09.2007 r. do godz. 11.45. Wykonaca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł w formach dopuszczonych przez Prawo zamówień publicznych (art.45 ust.6).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonaców: Spełnienie warunków wymienionych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych; 2) Wniesienie wymaganego wadium; 3)Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni; 4) Przyjęcie projektu umowy o roboty budowlane; 5) Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom-potwierdzeniem jest złożenie dokumentu załącznika nr 9 do SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie kompletności wymaganych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie Wykonaców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163) - wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ;Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia (elektryczne), przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają aktualne ubezpieczenie; Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat prac o charakterze podobnym do niniejszego przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie; Dowód wniesienia wadium; Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni - wypełniony Załącznik Nr 3 do SIWZ; Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy o roboty budowlane, stanowiącej Załącznik Nr 5 do SIWZ - wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ; Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia - wypełniony załącznik nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku, 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14, Wydział Gospodarki Miejskiej i Inwestycji, pokój 122..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, Kancelaria Ogólna - BOX nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.