eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dwukrotne koszenie trawy, grabienie i wywiezienie skoszonej trawy z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Bielsko-Biała: Dwukrotne koszenie trawy, grabienie i wywiezienie skoszonej trawy z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 159496 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Lipnicka 26/33, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8162790, faks 033 8145931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmbielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dwukrotne koszenie trawy, grabienie i wywiezienie skoszonej trawy z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa związana z koszeniem terenów zielonych (trawników) na terenie nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 1, pkt. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium, wysokość wadium ustala się na kwotę: 1 100,00 PLN, słownie: jeden tysiąc sto złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i art. 24a oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące parametry: a) uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz złożenie wymaganych oświadczeń, b)przedłożenie wymaganych dokumentów, c)wpłacenie wadium, d)przedłożenie ceny oferty, nie zawierającej błędów w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Na podstawie art. 89 ustawy nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz), 2) wypełniony Formularz cenowy (załącznik nr 2 do siwz i umowy), 3) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i art. 24a ustawy (załącznik nr 4 do siwz), 4) aktualny odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona przez Wykonawcę, 8) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) - ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej. W takich wypadkach każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale V, pkt. od 3 do 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne, 9) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług koszenia traw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (razem nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty). Wymaga się co najmniej 1 zrealizowanego zamówienia na usługę koszenia traw, każde z ostatnich 3 lat (załącznik nr 5). Wykaz usług winien zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego usługę, - wartość brutto zamówienia, - przedmiot wykonanych usług (zakres), - datę (rok) wykonania usług, 10) referencje lub inne dokumenty (np. protokoły odbioru itp.), minimum 1, od Zamawiających dla których były realizowane usługi potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane z należytą starannością, referencje winny zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego usługę, - przedmiot wykonywanych usług (lokalizacja, zakres), - ocenę wykonania usług dokonaną przez Zamawiającego, - datę (rok) wykonania usług, 11) wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (załącznik nr 6 do siwz), 12) kserokopię dowodu wniesienia wadium, jeżeli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał wniesienia wadium, jeżeli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie, 13) dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (rzeczowo i kwotowo), brak wskazania w ofercie przyszłego podwykonawcy oraz zakresu wykonywanego przez niego zadania skutkować będzie niemożliwością późniejszego ubiegania się Wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie zakresu powierzanych mu czynności. Wykonawca bezwzględnie zapewni, w umowach z podwykonawcami, aby suma wynagrodzeń ustalona w nich za zakres prac wykonywanych w podwykonawstwie nie przekroczyła wynagrodzenia przypadającego za ten zakres prac w jego ofercie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, ul. Lipnicka 26, 43-300 Bielsko-Biała, pokój 34 (III pietro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej ul. LIpnicka 26, 43-300 Bielsko-Biała, pokój nr 6 - Dziennik Podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.