eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie robót budowlano - montażowych w zakresie instalacji i urządzeń hydroforni i stacji uzdatniania wody - bud. nr 1 oraz przyłącza wodociągowego od ujęcia wody podziemnej do bud. nr 1 w m. Rajskie, gmina Solina, powiat leski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Lublin: Wykonanie robót budowlano - montażowych w zakresie instalacji i urządzeń hydroforni i stacji uzdatniania wody - bud. nr 1 oraz przyłącza wodociągowego od ujęcia wody podziemnej do bud. nr 1 w m. Rajskie, gmina Solina, powiat leski
Numer ogłoszenia: 159463 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, faks 081 7183501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano - montażowych w zakresie instalacji i urządzeń hydroforni i stacji uzdatniania wody - bud. nr 1 oraz przyłącza wodociągowego od ujęcia wody podziemnej do bud. nr 1 w m. Rajskie, gmina Solina, powiat leski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych w zakresie instalacji i urządzeń hydroforni i stacji uzdatniania wody w budynku nr 1 oraz przyłącza wodociągowego od ujęcia wody podziemnej do budynku nr 1 w miejscowości Rajskie, gmina Solina, powiat leski. Zakres robót do wykonania: a) przyłącze wodociągowe od studni wierconej do budynku nr 1, o długości 14 m i średnicy 40 mm, b) instalacje i urządzenia w budynku nr 1 - pomieszczenie hydroforni - wodomierz - zbiornik hydroforowy o pojemności 400 dcm3, - urządzenie UV do dezynfekcji wody, - zestaw sprężarkowy ze zbiornikiem, - stacja uzdatniania wody, - orurowanie z armaturą odcinającą, c) roboty elektryczne - zasilanie zestawu hydroforowego i stacji uzdatniania wody - linia kablowa zasilająca pompę głębinową, długości 20 m, - sterowanie pracą urządzeń w hydroforni i pompy głębinowej, d) przeprowadzenie szkolenia personelu użytkownika i opracowanie instrukcji obsługi. Uwaga: dobór typu, wielkości i wydajności urządzeń odpowiednio do zapotrzebowania wody w obiekcie: - średnie dobowe - Qdśr = 3,50 m3/doba - maksymalne dobowe - Qdmax = 4,90 m3/doba - maksymalne godzinowe - Qhmax = 1,00 m3/godz. Szczegółowy zakres robót określają: Przedmiary robót w branży sanitarnej i elektrycznej - stanowiące załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w branży sanitarnej i elektrycznej -stanowiące załączniki nr 3 i 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 13:00 dnia 09.10.2009 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 13:00 dnia 09.10.2009 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający ZATRZYMUJE WADIUM wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a, niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: -prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: -dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami; -dysponują osobami /osobą/ posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej i w branży elektrycznej. Wymagana jest przynależność w/w osób (osoby) do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. XV SIWZ. Zamawiający wzywa (pod rygorem utraty wadium - zgodnie z art. 46 ust 4a ustawy prawo zamówień publicznych) Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kosztorys ofertowy - sporządzony w podziale na branże obejmujący wszystkie pozycje z przedmiaru robót. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1) - Prawa zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 2) i 3) - Prawa zamówień publicznych. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust 1 pkt. 1-9 - Prawa zamówień publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winno być załączone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Dla osób (osoby) przewidzianych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej i elektrycznej - kserokopie: -uprawień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednio w branży sanitarnej i elektrycznej oraz -zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował lub do udostępnienia wykonawcy sprzętu i narzędzi jeżeli wykonawca wskazał sprzęt i narzędzia, którymi będzie dysponował. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, na każdej zapisanej stronie dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, pokój nr 117. Opłata za SIWZ wynosi 10,92 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, Lipowa 1a, 20-020 Lublin, pokój nr 103 (kancelaria). Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje ww termin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.