eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Dostawa soli drogowej niezbrylającej do zimowego utrzymania dróg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-09

Międzyrzecz: Dostawa soli drogowej niezbrylającej do zimowego utrzymania dróg
Numer ogłoszenia: 159449 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120709 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7421988, 7422494, faks 95 7421988, 7422494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soli drogowej niezbrylającej do zimowego utrzymania dróg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3) Opis przedmiotu zamówienia: Temat: Dostawa soli drogowej niezbrylającej do zimowego utrzymania dróg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego określone zostały w Rozdziale III SIWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli kamiennej drogowej w ilości 625 ton. Przeznaczenie: Sól drogowa niezbrylająca przeznaczona do zwalczania gołoledzi poprzez bezpośrednie wysypywanie jej na nawierzchnię. Warunki, miejsce i terminy dostaw: a) przedmiot zamówienia należy dostarczyć samochodami ciężarowymi samowyładowczymi na miejsca wskazane przez Zamawiającego tj. Obwód Drogowy w Trzcielu (zjazd z drogi krajowej nr 2 w km 94+300) - dostawa w ilości 312,5 ton oraz Obwód Drogowy w Popowie (1650 m od zjazdu z drogi krajowej nr 3 w km 217+629) - dostawa w ilości 312,5 ton - na terenie Powiatu Międzyrzeckiego. Szczegółowy zakres planowanego zamówienia publicznego zawiera Formularz cenowy - stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagania dotyczące dostaw: a) specyfikacja materiału: - sól kamienna drogowa o granulacji od 0,18 mm do 5 mm, - zawartość chlorku sodu (NaCL) - min. 95 %, - zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie - max. 1 %, - antyzbrylacz - 40 mg/kg, b) forma dostawy - sól luzem bez opakowań. Uwagi: 1) Należy przedstawić atest higieniczny PZH, pozytywną opinię IBDM wraz z załącznikami (tj. wynikami badań soli drogowej lub równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszary Gospodarczego), potwierdzające przeznaczenie soli do posypywania dróg; deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Ww. dokumenty należy również przedstawić w przypadku każdej zmiany źródła pochodzenia soli kamiennej drogowej. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości poszczególnych partii soli kamiennej drogowej. W przypadku dostarczenia soli niezgodnej z wymogami Zamawiającego materiał zostanie postawiony do dyspozycji Wykonawcy. 3) Dostawy będą realizowane samochodami samowyładowczymi, a Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału, a w szczególności na jego zawilgocenie. Ilość i wydajność środków transportu winna gwarantować terminowość dostaw.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe FRANPOL, Barcin Wieś 87, 88-190 Barcin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129016,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 142218,75

  • Oferta z najniższą ceną: 142218,75 / Oferta z najwyższą ceną: 299051,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.