eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi szkolenia teoretycznego i symulatorowego personelu latającego wykonującego loty na śmigłowcu Mi-8 w 2015 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Warszawa: Wykonanie usługi szkolenia teoretycznego i symulatorowego personelu latającego wykonującego loty na śmigłowcu Mi-8 w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 159448 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130284 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198, ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa nr 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkolenia teoretycznego i symulatorowego personelu latającego wykonującego loty na śmigłowcu Mi-8 w 2015 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkolenia teoretycznego i symulatorowego personelu latającego wykonującego loty na śmigłowcu Mi-8 w 2015 r. Szkolenie teoretyczne i praktyczne na symulatorze śmigłowca Mi-8 przeznaczone jest dla 8 załóg. Jedna załoga składa się z: dowódcy statku powietrznego, II pilota, technika pokładowego. Łącznie dla 16 pilotów oraz 8 techników pokładowych wykonujących loty na śmigłowcu Mi-8. 1) Zakres szkolenia: a) przygotowanie, wykonanie lotu VFR (w dzień i w nocy) z uwzględnieniem treningu z postępowania w następujących sytuacjach awaryjnych: defekt jednego silnika w różnych fazach lotu (start i lądowanie), defekt dwóch silników w różnych fazach lotu, pożar silnika, pożar przekładni głównej, defekt sterowania śmigiełkiem ogonowym, awaria głównej instalacji hydraulicznej, współpraca w załodze wieloosobowej MCC; b) przygotowanie, wykonanie lotu VFR (w dzień i w nocy) z uwzględnieniem treningu z następujących elementów: start i lądowanie na lądowisku o ograniczonych rozmiarach przy maksymalnej masie startowej (np. teren górzysty), start i lądowanie na lądowisku w warunkach ograniczonej widoczności (pył, śnieg, etc.), współpraca w załodze wieloosobowej MCC; c) przygotowanie, wykonanie lotu IFR (w dzień i w nocy) z uwzględnieniem treningu z następujących elementów: start, podejście do lądowania, lądowanie zgodnie z procedurą 2xNDB (przerwanie podejścia z powodu pogorszenia warunków poniżej warunków minimalnych), procedura po nieudanym podejściu, lądowanie zgodnie z procedurą ILS/DME oraz lądowanie zgodnie z procedurą VOR/DME (TACAN, ILS/LOC) (przerwanie podejścia z powodu pogorszenia warunków poniżej warunków minimalnych), procedura po nieudanym podejściu, lądowanie zgodnie z procedurą ILS/DME CAT. II oraz z uwzględnieniem treningu z postępowania w następujących sytuacjach awaryjnych: defekt jednego silnika w różnych fazach lotu, pożar, defekt autopilota, niesprawność przyrządów pilotażowo - nawigacyjnych (defekt jednego sztucznego horyzontu, odbiornika radionawigacyjnego), współpraca w załodze wieloosobowej MCC. 2. Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 27.11.2015 r. z wyłączeniem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy. 3. Wyjazd każdej grupy szkoleniowej planowany jest na okres pięciu dni (pierwszy dzień - przyjazd i zakwaterowanie, drugi, trzeci i czwarty dzień -szkolenie teoretyczne i praktyczne na symulatorze, piąty dzień - wyjazd). 4. Wykonawca zapewni zakwaterowanie w hotelu w pokojach jednoosobowych oraz wyżywienie w postaci: śniadania, obiadu i kolacji dla każdego z członków załogi przebywającego na szkoleniu w cenie oferty. 5. W przypadku, gdy grupa szkoleniowa przybędzie innym środkiem transportu niż własny (transport powietrzny, kolejowy, itp.) ośrodek szkoleniowy powinien zapewnić transport z terminala do hotelu, z hotelu do ośrodka, z ośrodka do hotelu każdego dnia szkoleniowego oraz transport z hotelu do terminala w dniu wyjazdu. Koszt transportu ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w ośrodku szkoleniowym posiadającym ważny certyfikat do prowadzenia szkoleń na symulatorze lotu oraz ważną polisę ubezpieczeniową. W przypadku braku polisy musi posiadać ważny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (prowadzonego szkolenia). 7. Program szkolenia lotniczego dla każdego pilota powinien zawierać: 1) W każdej załodze: a) szkolenie naziemne - 4 godz. - przygotowanie do lotu zgodnie z przepisami do lotu VFR (planowanie lotu, postępowanie w przypadku wystąpienia niesprawności śmigłowca, współpraca w załodze wieloosobowej CRM) - czas przygotowania 60 min. przed każdą misją (2x60 min.); - debriefing po locie VFR - czas omówienia 20 min. (2x20 min.); - przygotowanie do lotu zgodnie z przepisami do lotu IFR (planowanie lotu, postępowanie w przypadku wystąpienia niesprawności śmigłowca, współpraca w załodze wieloosobowej CRM) - czas przygotowania 60 min.; - debriefing po locie IFR - czas omówienia 20 min. b) szkolenie praktyczne na symulatorze - jako pilot lecący (FP) - 5 godz. - SIM1 - misja polegająca na przygotowaniu, wykonaniu lotu VFR z uwzględnieniem treningu z postępowania w następujących sytuacjach awaryjnych: defekt jednego silnika w różnych fazach lotu (start i lądowanie), defekt dwóch silników w różnych fazach lotu, pożar silnika, pożar przekładni głównej, defekt sterowania śmigiełkiem ogonowym, awaria głównej instalacji hydraulicznej z uwzględnieniem zasad współpracy w załodze wieloosobowej MCC - czas misji 120 min.; - SIM2 - misja polegająca na przygotowaniu, wykonaniu lotu VFR (w dzień i w nocy) z uwzględnieniem treningu z następujących elementów: start i lądowanie na lądowisku o ograniczonych rozmiarach przy maksymalnej masie startowej (np. teren górzysty), start i lądowanie na lądowisku w warunkach ograniczonej widoczności (pył, śnieg, etc.), współpraca w załodze wieloosobowej MCC - czas misji 120 min.; - SIM3 - misja polegająca na przygotowaniu, wykonaniu lotu IFR (w dzień i w nocy) z uwzględnieniem treningu z następujących elementów: start, podejście do lądowania, lądowanie zgodnie z procedurą 2xNDB (przerwanie podejścia z powodu pogorszenia warunków poniżej warunków minimalnych), procedura po nieudanym podejściu, lądowanie zgodnie z procedurą ILS/DME oraz lądowanie zgodnie z procedurą VOR/DME (TACAN, ILS/LOC) (przerwanie podejścia z powodu pogorszenia warunków poniżej warunków minimalnych), procedura po nieudanym podejściu, lądowanie zgodnie z procedurą ILS/DME CAT. II oraz z uwzględnieniem treningu z postępowania w następujących sytuacjach awaryjnych: defekt jednego silnika w różnych fazach lotu, pożar, defekt autopilota, niesprawność przyrządów pilotażowo - nawigacyjnych (defekt jednego sztucznego horyzontu, odbiornika radionawigacyjnego), współpraca w załodze wieloosobowej MCC - czas misji 60 min. 2) Łącznie szkolenie dla każdego pilota obejmuje: a) szkolenie naziemne - wiedza teoretyczna - 4 godz. b) szkolenie praktyczne na symulatorze - 10 godz. 8. Pilot, który nie wykonuje lotu jako pilot lecący (FP - 5 godz.) wykonuje zadanie w składzie załogi jako pilot monitorujący (MP - 5 godz.). Nalot każdego pilota nie może być mniejszy niż 10 godz. 9. Technicy pokładowi odbywają zajęcia teoretyczne zgodnie z programem przewidzianym dla pilotów, w tym loty na symulatorze wykonują w składzie załogi z limitu godzinowego. 10. Szkolenie będzie prowadzone w języku angielskim lub polskim. 11. Szkolenie zakończy się wydaniem imiennego certyfikatu/zaświadczenia dla każdego uczestnika szkolenia oraz zostanie potwierdzone protokołem stwierdzającym wykonanie usługi podpisanym przez strony.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.20.00 - Usługi szkół pilotażu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HELI CENTAR TOPLICE d.o.o., Zagrebacka 18, 49217 Krapinske Toplice, kraj/woj. Chorwacja.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 234048,00

  • Oferta z najniższą ceną: 234048,00 / Oferta z najwyższą ceną: 295452,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.