eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe samochodów służbowych Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Warszawa: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe samochodów służbowych Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego
Numer ogłoszenia: 15942 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 459 23 13, 22 459 21 55, faks 22 459 20 23, 22 459 20 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe samochodów służbowych Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych samochodów służbowych PIG PIB polegających na: a) wykonywaniu tzw. okresowych przeglądów gwarancyjnych, przy czym częstotliwość (ilość) wykonywanych przeglądów wynikać będzie z zaleceń producenta pojazdu z uwzględnieniem rzeczywistego przebiegu pojazdów w okresie gwarancji; b) wykonywaniu tzw. okresowych przeglądów pogwarancyjnych, związanych z normalną (standardową) eksploatacją samochodów; c) usługach związanych z ogumieniem, tj. sezonowej zmianie opon (dwa razy w roku), sprawdzeniu stanu ogumienia; d) wykonywaniu innych usług serwisowych, w tym napraw, samochodów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części: a) Część I obejmuje usługi serwisowe dla samochodów marki Mercedes do 3,5 tony, świadczone dla PIG-PIH z siedzibą w Warszawie, w zakresie: przeglądów gwarancyjnych, okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw; b) Część II obejmuje usługi serwisowe dla samochodów marki Mercedes UNIMOG, powyżej 3 ton świadczone dla PIG-PIH z siedzibą w Warszawie, w zakresie: przeglądów gwarancyjnych, okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw; c) Część III obejmuje usługi serwisowe dla samochodów marki Isuzu świadczone dla PIG-PIH z siedzibą w Warszawie, w zakresie: przeglądów gwarancyjnych, okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw; d) Część IV obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą we Wrocławiu, w zakresie: przeglądów gwarancyjnych, okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw; e) Część V obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą w Gdańsku, w zakresie: okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw; f) Część VI obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą w Szczecinie, w zakresie: okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw; g) Część VII obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą w Sosnowcu, w zakresie: okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw; h) Część VIII obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą w Kielcach, w zakresie: okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w pkt 5.1 lit. b), jeżeli Wykonawca składający ofertę na Część I-VIII wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) usługę polegająca na świadczeniu przez okres co najmniej 12 miesięcy usług serwisowych dla min. 5 pojazdów stanowiących własność 1 (jednego) Zamawiającego każda. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym: co najmniej 1 (jedną) stacją obsługi pojazdów na terenie: - cześć I, II i III - Warszawy, - część IV - Wrocławia, - część V - Gdańska - część VI - Szczecina - część VII - Sosnowca, - część VIII - Kielc ,każda wyposażona w co najmniej: - 2 (dwa) stanowiska diagnostyczne do sprawdzania co najmniej układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia, zawieszenia, geometrii kół, - 1 (jedno) stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika, układów elektronicznych, - 1 (jedno) stanowisko do wykonywania serwisu ogumienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika, zwanego w niniejszej specyfikacji Pełnomocnikiem, do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Cena roboczogodziny - 20
  • 3 - Opust od ceny katalogowej części - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian Umowy w następującym zakresie: a. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany adresów stacji obsługi pojazdów, w których wykonywane są usługi serwisowe, w granicach administracyjnych miasta. Warunkiem dokonania zmiany jest wyposażenie nowej stacji obsługi pojazdów w nie gorszy potencjał techniczny jak istniejący w dotychczasowej stacji. b. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości samochodów, w odniesieniu do których wykonywane są usługi serwisowe. Zmiana polegać może na ograniczeniu ilości pojazdów danego modelu lub na zwiększeniu ilości pojazdów danego modelu. c. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie sposobu organizacji spełnienia świadczenia: (i) zmiana ustalonych procedur podstawiania/odbierania samochodów, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów, które obciążałyby Zamawiającego. (ii) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji Umowy; d. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian terminów płatności wynikających z wszelkich zmian wprowadzanych do Umowy, a także zmian samoistnych, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB) ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa pok. 231..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB) ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa Kancelaria Ogólna parter budynku, pok. 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I obejmuje usługi serwisowe dla samochodów marki Mercedes do 3,5 tony, świadczone dla PIG-PIH z siedzibą w Warszawie, w zakresie: przeglądów gwarancyjnych, okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje usługi serwisowe dla samochodów marki Mercedes do 3,5 tony, świadczone dla PIG-PIH z siedzibą w Warszawie, w zakresie: przeglądów gwarancyjnych, okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena roboczogodziny - 20
    • 3. Opust od ceny katalogowej części - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II obejmuje usługi serwisowe dla samochodów marki Mercedes UNIMOG, powyżej 3 ton świadczone dla PIG-PIH z siedzibą w Warszawie, w zakresie: przeglądów gwarancyjnych, okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje usługi serwisowe dla samochodów marki Mercedes UNIMOG, powyżej 3 ton świadczone dla PIG-PIH z siedzibą w Warszawie, w zakresie: przeglądów gwarancyjnych, okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III obejmuje usługi serwisowe dla samochodów marki Isuzu świadczone dla PIG-PIH z siedzibą w Warszawie, w zakresie: przeglądów gwarancyjnych, okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III obejmuje usługi serwisowe dla samochodów marki Isuzu świadczone dla PIG-PIH z siedzibą w Warszawie, w zakresie: przeglądów gwarancyjnych, okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena roboczogodziny - 20
    • 3. Opust od ceny katalogowej części - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą we Wrocławiu, w zakresie: przeglądów gwarancyjnych, okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą we Wrocławiu, w zakresie: przeglądów gwarancyjnych, okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena roboczogodziny - 20
    • 3. Opust od ceny katalogowej części - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą w Gdańsku, w zakresie: okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą w Gdańsku, w zakresie: okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena roboczogodziny - 20
    • 3. Opust od ceny katalogowej części - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą w Szczecinie, w zakresie: okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą w Szczecinie, w zakresie: okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena roboczogodziny - 20
    • 3. Opust od ceny katalogowej części - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą w Sosnowcu, w zakresie: okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą w Sosnowcu, w zakresie: okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena roboczogodziny - 20
    • 3. Opust od ceny katalogowej części - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą w Kielcach, w zakresie: okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII obejmuje usługi serwisowe świadczone dla oddziału Zamawiającego z siedzibą w Kielcach, w zakresie: okresowych przeglądów pogwarancyjnych, sezonową zmianę opon i naprawy kół, sprawdzeniu stanu ogumienia, wykonywania innych usług serwisowych, w tym napraw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena roboczogodziny - 20
    • 3. Opust od ceny katalogowej części - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.