Rzeszów: Remont wybranych pomieszczeń na II i V piętrze w budynku F Politechniki Rzeszowskiej, przy ul. M. Skłodowskiej -Curie 8/2 w Rzeszowie, dla potrzeb WEiI
Numer ogłoszenia: 159419 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wybranych pomieszczeń na II i V piętrze w budynku F Politechniki Rzeszowskiej, przy ul. M. Skłodowskiej -Curie 8/2 w Rzeszowie, dla potrzeb WEiI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: 1.Roboty budowlane: -rozebranie ścianek z cegieł - ścianki grubości ? cegły - 87,7 m2; -wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych - 2,3 m2; -wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych - 6 szt. -montaż drzwi wewnętrznych antywłamaniowych o III klasie odporności na włamanie w okleinie drewnopodobnej, dwuskrzydłowych, szer. 130 cm (w świetle), skrzydło wiodące szer. 90 cm (w świetle), np. Gerda lub równoważne z obróbką obsadzenia, (osadzanie na kotwach kompletne z futryną), zamkami atestowanymi - wkładki kl. C, klamkami z szyldami oraz progiem drzwiowym systemowym - 1 kpl; -montaż drzwi wewnętrznych drewniane w okleinie drewnopodobnej, dwuskrzydłowe szer. 130 cm (w świetle), z 3-cim zawiasem, o tłumienności akustycznej Rw >=27 db, skrzydło wiodące szer. 90 cm (w świetle), osadzane na kotwach, szklone górą szkłem matowym pojedynczym bezpiecznym PA1, a dołem wypełnienie pełne, drzwi kompletne z futrynami, klamkami z szyldami i wkładkami zamków kl. C, z progami np. Porta lub równoważny - 4 kpl; -montaż drzwi jednoskrzydłowych o świetle przejścia szer. 90 cm, o okleinie drewnopodobnej, drzwi kompletne o klasie akustycznej Rw>=27 dB, z progiem, klamkami i szyldami oraz zamkami i wkładkami, (np. Porta lub równoważne); 4 kpl, -zerwanie posadzki z wykładziny dywanowej, oraz z płytek PCV i posadzki cementowej wraz z cokolikiem - 245,1 m2; -wykonanie w-wy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej wraz z ułożeniem izolacji przeciwwilgociowej oraz akustycznej ze styropianu gr. 1 cm, oraz w-wy wylewki samopoziomującej gr. 7 mm - 245,1 m2; -ułożenie wykładziny z tworzyw sztucznych, rulonowej PUR, antystatycznej, rozpraszającej ładunek elektrostatyczny, posiadającą odporność na ścieranie - 164,8 m2; -ułożenie z wykładziny tekstylnej, rulonowej, klejonej po podkładu, gat. I - 13,9 m2 wraz z montażem listwy przyściennej PCV - 15 m; -wykonanie posadzki z płytek Gres na zaprawach klejowych, płytki 30x30 cm, gat. I wraz z cokolikiem - 66,76 m2; -wykonanie okładziny parapetów z płytek Gres polerowanych na zaprawach klejowych, płytki 30x30 cm, gat. I - 13,3 m2; -zeskrobanie starych powłok malarskich, gruntowanie oraz wykonanie gładzi gipsowej ścian 2-warstwowej - 555 m2; -malowanie ścian farbą emulsyjną akrylowo - lateksową, odporną na zmywanie i ścieranie - 235,9 m2; -wykonanie dekoracyjnej tapety na tryskowej zmywalnej wysokości 2 m - 319,1m2; -wykonanie sufitu podwieszanego z dekoracyjnych płyt z prasowanej wełny mineralnej, sufity z rastrami 600x600 mm - 274 m2; -montaż kratek wentylacyjnych z elektrycznym wentylatorem wyciągowym wraz z podłącze-niem - 8 szt ; -przeszlifowanie i malowanie farbą olejną parapetów okiennych - 2 szt. -zabudowa pionów wod. - kan. płytami g/k na ruszcie metalowym - 5,8 m2 ; -wywóz gruzu samochodami skrzyniowymi - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu - ok. 56,4 m3. 2.Roboty sanitarne: -demontaż i ponowny montaż grzejnika żeliwnego członowego po malowaniu i wymianie zaworów: zawory do regulacji c.o dn 15 z głowicą termostatyczną - 15 szt. oraz zawory odcinające powrotne - 16 szt. -malowanie farbą olejną grzejników żeliwnych - 57,9 m2 oraz rur wodociągowych i gazowych - 55,6 m, -wymiana rur przyłączeniowych do grzejnika - 30 kpl; -wykonanie próby szczelności instalacji c.o. - 120 m oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej; -wykonanie nowego pionu wodno - kanalizacyjnego (od V p. do poziomu odpływowego w piwnicy) z przebiciem stropów z betonu żwirowego dla przeprowadzenia pionów; wodnego i kanalizacyjnego; -demontaż umywalki porcelanowej wraz z podejściem wod.-kan. i armaturą - 2 kpl; -montaż umywalki chromoniklowej na szafce podumywalkowej wraz z armaturą i podejściem wodno - kanalizacyjnym - 3 kpl; -dostawa i montaż nowego elektrycznego podgrzewacza wody, ze zbiornikiem o pojemności 10 dm3 - 2 szt. 3.Roboty elektryczne wg załączonego projektu wykonawczego z rysunkami, w tym m.in.: -wykonanie zasilania instalacji: oświetleniowej, gniazd wtykowych na V p. (z tablicy piętrowej TP05); -wykonanie zasilania tablic komputerowych TL51, TL53 i T54 w laboratoriach z tablicy bezpiecznikowej TK05 na korytarzu V p.; -wykonanie instalacji zasilającej urządzenia wentylacyjne; -wykonanie instalacji strukturalnych; -wykonanie uziemienia szaf dystrybucyjnych ST1, ST2, Serwer UCI; -wykonacie instalacji sygnalizacji PPOŻ; -wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej; -wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230 V i oświetleniowej (pom. nr 201); -wykonanie instalacji komputerowej ( pom. nr 201).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Udokumentować wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych obejmujących branże: -konstrukcyjną, -instalacji sanitarnych , -instalacji elektrycznych, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto, w jednym obiekcie budowlanym Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentować, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi (lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresier sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającej co najmniej 3 - letnie doświadczenie w uzyskanej specjalności, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jednocześnie zamawiający zaznacza, iż zgodnie z art 12a - ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2010 nr 243 poz. 1623) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. wykonawcy potwierdzą, że posiadają środki finansowe lub posiada zdolność kredytową na kwotę co najmniej 250 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 7, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie Przez najważniejsze roboty zamawiający rozumie min. 1 robotę spełniającą opis przedstawiony w pkt 6.2 tabela pkt 1. (warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia).; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty zgodny ze wzorem załączonym do SIWZ ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, 35-959 Rzeszów, al. Powstańców Warszawy 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa małej architektury dla zadania pn. "Strefa relaksu w parku miejskim na osiedlu Kmity"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem treningowych zestawów doszpikowych (3 zestawy)
- Remont pomieszczeń w budynku RCKiK w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14
- Wymiana centrali wentylacyjnej wraz z kompletną automatyką i agregatem skraplającym obsługującej aulę "P2"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.