eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › 1. Rozbudowa ulicy Łąki w Błoniu (etap II), na odcinku pomiędzy drogą powiatową nr 4108W (ul. Poniatowskiego) i drogą gminną nr 410128W. 2. Przebudowa drogi gminnej nr 410129W wraz z budową oświetlenia ulicznego w m. Kopytów i Kopytów Majątek, na odcinku w km 0+170 do km 1+412,58 (na odcinku od istniejącej nakładki asfaltowej)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-17

Błonie: 1. Rozbudowa ulicy Łąki w Błoniu (etap II), na odcinku pomiędzy drogą powiatową nr 4108W (ul. Poniatowskiego) i drogą gminną nr 410128W. 2. Przebudowa drogi gminnej nr 410129W wraz z budową oświetlenia ulicznego w m. Kopytów i Kopytów Majątek, na odcinku w km 0+170 do km 1+412,58 (na odcinku od istniejącej nakładki asfaltowej)
Numer ogłoszenia: 15939 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Rozbudowa ulicy Łąki w Błoniu (etap II), na odcinku pomiędzy drogą powiatową nr 4108W (ul. Poniatowskiego) i drogą gminną nr 410128W. 2. Przebudowa drogi gminnej nr 410129W wraz z budową oświetlenia ulicznego w m. Kopytów i Kopytów Majątek, na odcinku w km 0+170 do km 1+412,58 (na odcinku od istniejącej nakładki asfaltowej).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia 1) Budowa odwodnienia nawierzchni ul. Łąki w miejscowości Błonie. 2) Przebudowa sieci telekomunikacyjnej w ul. Łąki w m. Błonie. 3) Budowa nawierzchni drogowej, chodników, ścieżki rowerowej i zjazdów w ul. Łąki w m. Błonie. 4) Budowa nawierzchni drogowej, zjazdów w m. Kopytów. 5) Budowa oświetlenia ulicznego w m. Kopytów. 1.Zakres robót w ulicy Łąki (etap II ) obejmuje m.in.: Zadanie nr 1 - budowa odwodnienia nawierzchni ulicy Łąki, 1 ) likwidacja istniejących rowów przydrożnych, 2 ) likwidacja istniejących przepustów pod zjazdami, 3 ) budowa nowych rowów przydrożnych retencyjno - odparowywalnych, 4 ) budowa przepustów pod zjazdami, 5 ) budowa przykanalików, 6 ) budowa kanalizacji deszczowej, 7 ) wykonanie wylotu kanalizacji deszczowej do rowu. Zadanie nr 2 - przebudowa sieci telekomunikacyjnej w ulicy Łąki, 1) demontaż kabli doziemnych, 2) demontaż kabli napowietrznych, 3) demontaż słupów telekomunikacyjnych, 4) budowa kabli doziemnych, 5) budowa słupów telekomunikacyjnych, 6) budowa linii napowietrznej. Zadanie nr 3 - budowa nawierzchni drogowej, chodników, ścieżki rowerowej i zjazdów, 1) rozbiórka istniejącej nawierzchni w ul. Łąki, 2) korytowanie nawierzchni, 3) wykonanie konstrukcji drogi, 4) budowa zjazdów do posesji, 5) budowa ścieżki rowerowej, 6) budowa chodnika, 7) humusowanie skarp, 8) wykonanie stałej organizacji ruchu w etapie II, 9) wykonanie podniesionych przejść dla pieszych przy szkole i przedszkolu wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu na ulicy Łąki - etap I (zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu - etap I, ul. Łąki na odcinku od DW 579 do DP 4108W). Zakres robót przebudowy drogi gminnej nr 410129W w m. Kopytów obejmuje m.in.: Zadanie nr 1 - budowa oświetlenia ulicznego w m. Kopytów 1) budowa oświetlenia ulicznego, 2) montaż szafki SON. Zadanie nr 2 - budowa nawierzchni drogowej, 1) korytowanie nawierzchni, 2) wykonanie konstrukcji drogi, 3) budowa rowów przydrożnych odparowywalnych 4) budowa zjazdów do posesji, 5) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, 6) humusowanie skarp, 7) wykonanie stałej organizacji ruchu wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu. 2. Dodatkowe uwarunkowania przy realizacji robót: 1) Usunięcie kolizji z oświetleniem ulicznym i siecią energetyczną w ulicy Łąki, Gmina wykona we własnym zakresie, w trakcie przebudowy drogi ulicy Łąki. 2) Materiał z rozbiórki nawierzchni ulicy Łąki tj. płyty monowskie należą do Zamawiającego. Płyty monowskie należy dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w promieniu 10 km od miejsca rozbiórki. 3) W przypadku zniszczenia nawierzchni ulicy Łąki (na odcinku od DW 579 do ul. Poniatowskiego), Wykonawca będzie miał w obowiązku doprowadzenie drogi do stanu sprzed zniszczenia, z zachowaniem wszystkich wymagań SST dla robót drogowych. Wszelkie koszty finansowe z tym związane poniesie Wykonawca robót. 4) Należy zwrócić szczególną uwagę na dostarczane i odbierane dzieci do/z przedszkola przy ulicy Łąki. Kierowcy obsługujący plac budowy mają w obowiązku poruszać się ulicą Łąki z prędkością nie powodującą zagrożenia w ruchu drogowym tj. do 40 km/h. 5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu sporządzonej przez Wykonawcę na czas trwania realizacji Zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego , o którym jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: a) dwie roboty o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, tj. robót polegających na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej, o długości min. 1 km każda, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości. Do wykazanych robót należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. b) dwie roboty polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, o długości 500 mb każda, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości. Do wykazanej roboty należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. c) jedną robotę polegającą na budowie lub przebudowie sieci teletechnicznej, o długości co najmniej 500 mb, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości. Do wykazanej roboty należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. d) jedną robotę polegającą na budowie lub przebudowie sieci elektrycznej, o długości co najmniej 500 mb, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości. Do wykazanej roboty należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: kierownikiem budowy w specjalności drogowej, z uprawnieniami budowlanymi do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży drogowej przy budowie lub przebudowie dróg licząc od dnia uzyskania uprawnień z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, - kierownikiem robót sanitarnych, z uprawnieniami budowlanymi spec. sanitarnej posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży sanitarnej przy budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, licząc od dnia uzyskania uprawnień do kierowania robotami sanitarnymi z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. - kierownikiem robót elektrycznych, z uprawnieniami budowlanymi spec. elektrycznej posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży elektrycznej przy budowie lub przebudowie sieci elektrycznych, licząc od dnia uzyskania uprawnień do kierowania robotami elektrycznymi z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. - kierownikiem robót teletechnicznych, z uprawnieniami budowlanymi spec. teletechnicznej posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży teletechnicznej przy budowie lub przebudowie sieci teletechnicznej, licząc od dnia uzyskania uprawnień do kierowania robotami teletechnicznymi z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na ofertę składają się inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1.1. druk oferty wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione, (załącznik nr 1 do SIWZ) 1.2. dowód wniesienia wadium 1.3. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 44 ustawy Pzp, (załącznik nr 4 do SIWZ) 1.4 druk oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, (załącznik nr 5 do SIWZ) 1.5. podpisany wzór umowy, (załącznik nr 9 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp, chyba, że wystąpiły nw. okoliczności: 1.1. zmiana wynagrodzenia związana ze zmianą zakresu robót: a) konieczności wykonania robót zamiennych, zaniechanych oraz dodatkowych. Nastąpi wówczas rozliczenie tychże robót na podstawie kosztorysu ofertowego przedstawionego przez Wykonawcę. b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które poniósł Wykonawca w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 1.2. zmiana terminu realizacji w związku z następującymi przypadkami : a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wynikających ze zmiany zastosowania urządzeń technologicznych (np. braki w produkcji, itp), wymogów sztuki budowlanej i wiedzy technicznej lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków atmosferycznych lub jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy, c) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d) opóźnieniem niezależnym od Wykonawcy związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę dokumentów w myśl ustawy Prawo budowlane, e) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, uzupełniających lub robót zamiennych, f) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy ( które nie miałyby wpływu na jego wybór ), g) innymi okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, a w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi. 1.3. inne przyczyny a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). 2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6,05-870 Błonie, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 3 Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6,05-870 Błonie, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 1 Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Iwona Kopczyńska ( procedury przetargowe) - Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6 Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3,tel. 22 725-30-04 w.180,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.