eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Remont stolarki okiennej, pomieszczeń, instalacji sanitarnej i c.o. budynku nr 17, naprawa i konserwacja budynku nr 17 (wymiana izolacji pionowej), remont sanitariatów oraz pomieszczeń, instalacji sanitarnej i c.o., wykonanie izolacji pionowej budynku nr 40, remont pomieszczeń i piwnic budynku nr 9 na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-12

Gliwice: Remont stolarki okiennej, pomieszczeń, instalacji sanitarnej i c.o. budynku nr 17, naprawa i konserwacja budynku nr 17 (wymiana izolacji pionowej), remont sanitariatów oraz pomieszczeń, instalacji sanitarnej i c.o., wykonanie izolacji pionowej budynku nr 40, remont pomieszczeń i piwnic budynku nr 9 na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 159378 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stolarki okiennej, pomieszczeń, instalacji sanitarnej i c.o. budynku nr 17, naprawa i konserwacja budynku nr 17 (wymiana izolacji pionowej), remont sanitariatów oraz pomieszczeń, instalacji sanitarnej i c.o., wykonanie izolacji pionowej budynku nr 40, remont pomieszczeń i piwnic budynku nr 9 na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont stolarki okiennej, pomieszczeń, instalacji sanitarnej i c.o. budynek nr 17, naprawa i konserwacja budynku nr 17 (wymiana izolacji pionowej), remont sanitariatów oraz pomieszczeń, instalacji sanitarnej i c.o., wykonanie izolacji pionowej budynku nr 40, remont pomieszczeń i piwnic budynku nr 9 na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach, w podziale na 4 zadania: Zadanie nr 1: Remont stolarki okiennej, pomieszczeń, instalacji sanitarnej i c.o. budynku nr 17 na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach. Zadanie nr 2: Naprawa i konserwacja budynku nr 17 (wymiana izolacji pionowej) na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach. Zadanie nr 3: Remont sanitariatów oraz pomieszczeń, instalacji sanitarnej i c.o., wykonanie izolacji pionowej budynku nr 40 na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach. Zadanie nr 4: Remont pomieszczeń i piwnic budynku nr 9 na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach. Szczegółowy opis, zawierają następujące załączniki stanowiące integralną część niniejszej SIWZ: w zakresie zadania nr 1: przedmiar - Załącznik nr 2 oraz specyfikacja techniczna - Załącznik nr 3 w zakresie zadania nr 2: przedmiar - Załącznik nr 4 oraz specyfikacja techniczna - Załącznik nr 5 w zakresie zadania nr 3: przedmiar - Załącznik nr 6 oraz specyfikacja techniczna - Załącznik nr 7 w zakresie zadania nr 4: przedmiar - Załącznik nr 8, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 9.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.26.26.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: w zakresie zadania nr 1: 5 500,00 PLN w zakresie zadania nr 2: 1 500,00 PLN w zakresie zadania nr 3: 5 500,00 PLN w zakresie zadania nr 4: 3 500,00 PLN Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27.05.2014.r. do godz.: 09.00. Kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 86 1010 1212 0063 3413 9120 1000 z dopiskiem wadium znak sprawy nr: 21/WOG/2014

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację: - co najmniej 1 roboty o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż - 200 000,00 zł brutto - dla zadania nr 1 i dla zadania nr 3, - co najmniej 1 roboty o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż - 60 000,00 zł brutto - dla zadania nr 2, - co najmniej 1 roboty o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż - 100 000,00 zł brutto - dla zadania nr 4, W przypadku składania oferty na wszystkie cztery zadania lub 1, 2, 4; 2, 3, 4; 1, 4;1, 2; 3, 2; 3, 4 jednocześnie, spełnieniem warunku będzie wykazanie się przez wykonawcę zrealizowaniem 1 roboty o charakterze ogólnobudowlanym o wartości min. 200 000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty na zadanie 2 i 4 jednocześnie, spełnieniem warunku będzie wykazanie się przez wykonawcę zrealizowaniem 1 roboty o charakterze ogólnobudowlanym o wartości min. 100 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje: - co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - dla zadania nr 1,2, 3,4;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo - jeżeli ofertę składa pełnomocnik, - kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru (stosownie do danego zadania),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47 (kancelaria jawna) budynek nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Remont stolarki okiennej, pomieszczeń, instalacji sanitarnej i c.o. budynku nr 17 na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Remont stolarki okiennej, pomieszczeń, instalacji sanitarnej i c.o. budynku nr 17 na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Naprawa i konserwacja budynku nr 17 (wymiana izolacji pionowej) na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Naprawa i konserwacja budynku nr 17 (wymiana izolacji pionowej) na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Remont sanitariatów oraz pomieszczeń, instalacji sanitarnej i c.o., wykonanie izolacji pionowej budynku nr 40 na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Remont sanitariatów oraz pomieszczeń, instalacji sanitarnej i c.o., wykonanie izolacji pionowej budynku nr 40 na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.26.26.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Remont pomieszczeń i piwnic budynku nr 9 na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Remont pomieszczeń i piwnic budynku nr 9 na terenie Jednostki Wojskowej w Gliwicach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.26.20.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.