Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-06
Gdynia: Modernizacja budynku przy ul. M. C. Skłodowskiej 19 w Gdyni polegająca na : wykonaniu nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej na warstwie ocieplającej ze styropianu, wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCW oraz malowanie klatki schodowej A farbami ognioodpornymi, montażu drzwi p.poż, przystosowaniu pomieszczenia sanitarnego dla osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 159368 - 2007; data zamieszczenia: 06.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni, ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7260370, fax 058 7260390.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku przy ul. M. C. Skłodowskiej 19 w Gdyni polegająca na : wykonaniu nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej na warstwie ocieplającej ze styropianu, wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCW oraz malowanie klatki schodowej A farbami ognioodpornymi, montażu drzwi p.poż, przystosowaniu pomieszczenia sanitarnego dla osób niepełnosprawnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku przy ul. M. C. Skłodowskiej 19 w Gdyni polegająca na : wykonaniu nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej na warstwie ocieplającej ze styropianu, wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCW oraz malowanie klatki schodowej A farbami ognioodpornymi, montażu drzwi p.poż, przystosowaniu pomieszczenia sanitarnego dla osób niepełnosprawnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Część I - 6000.00 zł. Część II - 2000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat zamówień o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia; 3)dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym uprawnionym kierownikiem budowy branży konstrukcyjno-budowlanej należącym do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kierownikiem branżowym w zakresie instalacji elektrycznych, należącym do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 4)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj, posiadać środki finansowe, oraz ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej min, kwotę 350.000 zł.; 5)wartość przychodu firmy w 2006r. nie mniejsza niż 2.000.000,0 zł.; 6)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu poniżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie łub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do działu w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane 6)wykaz osób (kadra kierownicza imiennie, pracownicy fizyczni - ilościowo) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami na temat ich kwalifikacji zawodowych i zakresu wykonywanych czynności. 7)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz zobowiązanie Wykonawcy, że po upływie terminu ważności dokumentu OC będzie odnawiać ubezpieczenie OC na tą samą kwotę na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia i przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni, 81-231 Gdynia, ul. M.C. Skłodowskiej 19, w pokoju nr 209..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni, 81-231 Gdynia, ul. M.C. Skłodowskiej 19, w pokoju nr 130..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej na warstwie ocieplającej ze styropianu, wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCW..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej na warstwie ocieplającej ze styropianu, wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCW..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.00-6, 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie klatki schodowej A farbami ognioodpornymi, montaż drzwi p.poż, przystosowanie pomieszczenia sanitarnego dla osób niepełnosprawnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie klatki schodowej A farbami ognioodpornymi, montaż drzwi p.poż, przystosowanie pomieszczenia sanitarnego dla osób niepełnosprawnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.