Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-14
Lubartów: Dostawa pojemników na śmieci V-1100 i V-110 na kółkach
Numer ogłoszenia: 159341 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej, ul. Lubelska 68, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 8543615, fax 0-81 8543615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwiazekgmin.lubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników na śmieci V-1100 i V-110 na kółkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr I: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na śmieci V-1100 l w ilości 40 sztuk. Pojemniki V-1100 powinny być wykonane z blachy ocynkowanej o grubościach: min. 1,5mm - poszycie; min 2 mm podłoga; elementy nośne 3-4 mm. Pojemnik wyposażony jest w 4 zestawy jezdne metalowo-gumowe Ø 200 mm umożliwiające swobodne manewrowanie. W płaszczu bocznym i pokrywie, wytłoczenia wzmacniające. Pokrywa płaska z dwoma otworami wrzutowymi zamykanymi klapami. Na obu dłuższych ściankach wytłoczony napis ZKGZL Lubartów (wielkość liter: wysokość 15 cm, grubość 3 cm) oraz rok produkcji pojemnika (wysokość napisu około 5cm). Pojemnik przystosowany ma być do rozładunku mechanicznego na samochód z zabudową SK-1 i innymi. Uchwyty boczne zabezpieczone blokadą. Pojemnik winien posiadać otwory odciekowe w dnie. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami. Zadanie Nr II: Dostawa fabrycznie nowych pojemników V-110 l na kółkach w ilości 3200 sztuk. Pojemniki V-110 winne być wykonane z blachy ocynkowanej grubości 1mm z wytłoczeniami na ściance bocznej. Dno pojemnika umieszczone powyżej podłoża, co najmniej 20mm, wzmocnione pierścieniem z blachy. Pojemnik winien posiadać otwory odciekowe w dnie. Pokrywa pojemnika ma być uchylna mocowana na zawiasie wraz z wytłoczonym rokiem produkcji i posiadać uchwyt do otwierania. Na ściance bocznej ma być wytłoczony napis: ZKGZL Lubartów (wysokość liter około 5cm). Uchwyty boczne (rączki) pojemnika mają być wykonane z profilowanej blachy ocynkowanej. Mechanizm jezdny winien posiadać dwa kółka o średnicy Ø200mm. Na ścianie bocznej (w linii kółek) mają być dwa dodatkowe uchwyty umożliwiające swobodne przeciąganie. Pojemnik przystosowany ma być do rozładunku mechanicznego na samochód z zabudową SK-1 i innymi. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.51.29.30 - Metalowe kosze na śmieci Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: - Zadanie Nr I: 500 zł (słownie zł: pięćset) - Zadanie Nr II: 2000 z ł (słownie zł: dwa tysiące) w terminie do dnia 25 lipca 2008r. przelewem na rachunek Zamawiającego w PBS O/Lubartów nr 43870700060031000820000001. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego. - Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew), Wykonawca winien określić nazwę przetargu i numer Zadania oraz wskazać numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn.zm.) Wadium wniesione w innej formie niż przelew należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 25 lipca 2008 r. godz. 12:00. 11. Ksero dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do formularza OFERTA. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofa ofertę przed upływem terminu do składania oferty; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty określone w Rozdziale VI SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwiazekgmin.lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej ul. Lubelska 68 21 - 100 Lubartów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej ul. Lubelska 68 21 - 100 Lubartów pok. nr 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Dostawa fabrycznie nowych pojemników na śmieci V-1100 l w ilości 40 sztuk..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa fabrycznie nowych pojemników na śmieci V-1100 l w ilości 40 sztuk. Pojemniki V-1100 powinny być wykonane z blachy ocynkowanej o grubościach: min. 1,5mm - poszycie; min 2 mm podłoga; elementy nośne 3-4 mm. Pojemnik wyposażony jest w 4 zestawy jezdne metalowo-gumowe Ø 200 mm umożliwiające swobodne manewrowanie. W płaszczu bocznym i pokrywie, wytłoczenia wzmacniające. Pokrywa płaska z dwoma otworami wrzutowymi zamykanymi klapami. Na obu dłuższych ściankach wytłoczony napis ZKGZL Lubartów (wielkość liter: wysokość 15 cm, grubość 3 cm) oraz rok produkcji pojemnika (wysokość napisu około 5cm). Pojemnik przystosowany ma być do rozładunku mechanicznego na samochód z zabudową SK-1 i innymi. Uchwyty boczne zabezpieczone blokadą. Pojemnik winien posiadać otwory odciekowe w dnie. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.51.29.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1) Dostawa fabrycznie nowych pojemników V-110 l na kółkach w ilości 3200 sztuk..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa fabrycznie nowych pojemników V-110 l na kółkach w ilości 3200 sztuk. Pojemniki V-110 winne być wykonane z blachy ocynkowanej grubości 1mm z wytłoczeniami na ściance bocznej. Dno pojemnika umieszczone powyżej podłoża, co najmniej 20mm, wzmocnione pierścieniem z blachy. Pojemnik winien posiadać otwory odciekowe w dnie. Pokrywa pojemnika ma być uchylna mocowana na zawiasie wraz z wytłoczonym rokiem produkcji i posiadać uchwyt do otwierania. Na ściance bocznej ma być wytłoczony napis: ZKGZL Lubartów (wysokość liter około 5cm). Uchwyty boczne (rączki) pojemnika mają być wykonane z profilowanej blachy ocynkowanej. Mechanizm jezdny winien posiadać dwa kółka o średnicy Ø200mm. Na ścianie bocznej (w linii kółek) mają być dwa dodatkowe uchwyty umożliwiające swobodne przeciąganie. Pojemnik przystosowany ma być do rozładunku mechanicznego na samochód z zabudową SK-1 i innymi. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.51.29.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Modernizacja systemu ppoż na hali sortowni ZZO w Wólce Rokickiej
- Zaprojektowanie i budowa skateparku przy ul. Mucharskiego w Lubartowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1432 L w miejscowości Walentynów na długości ok. 1200 m - etap I.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Przebudowa mostu na rzece Wieprz w ciągu drogi powiatowej nr 1538 L w miejscowości Luszawa.
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku kwatery myśliwskiej "Stary Tartak"
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r."
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.