Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-22
Lubartów: Bankowa obsługa budżetu jednostki samorządu terytorialnego Gminy Miasta Lubartów wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Numer ogłoszenia: 159335 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Lubartów , ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 8552273, faks 81 8552016.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu jednostki samorządu terytorialnego Gminy Miasta Lubartów wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu jednostki samorządu terytorialnego Gminy Miasta Lubartów wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, polegająca w szczególności na: 1. otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących i pomocniczych na podstawie zawartej umowy, 2. wykonywaniu bankowych rozliczeń pieniężnych: 2.1. w obrocie bezgotówkowym, w szczególności w formie poleceń przelewu: 2.1.1. składanych w banku za pomocą papierowych nośników informacji przez zamawiającego w oddziale lub filii znajdujących się na terenie Miasta Lubartów w każdym dniu roboczym w godzinach pracy banku, 2.1.2. składanych w banku za pomocą elektronicznych nośników informacji przez zamawiającego z wykorzystaniem rozwiązań technicznych zapewniających: a) bezpieczeństwo dokonywania transakcji, b) wykonywanie rozliczeń oraz uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o rozliczeniach pieniężnych i saldach rachunków w oparciu o sieć zdalnego dostępu, c) zgodność ze standardami określającymi zakres danych jakie winien zawierać przelew, zwłaszcza na rachunki organów podatkowych oraz ZUS d) autoryzacje przez upoważnione osoby d) zautomatyzowanie procesu tworzenia przelewów (słowniki kontrahentów, pracowników, itp.). 2.2. w obrocie gotówkowym, w szczególności poprzez: 2.2.1. wpłatę gotówki na rachunki lub wypłatę z rachunków w oddziale lub filii znajdujących się na terenie Miasta Lubartów w każdym dniu roboczym w godzinach pracy banku 2.2.2. realizację czeków gotówkowych składanych w oddziale lub filii znajdujących się na terenie Miasta Lubartów w każdym dniu roboczym w godzinach pracy banku, 2.2.3. wypłatę świadczeń socjalnych, dodatków mieszkaniowych i innych w miarę potrzeb jednostki w oddziale lub filii znajdujących się na terenie Miasta Lubartów w każdym dniu roboczym w godzinach pracy banku, 3. udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetowego Miasta Lubartów. Powyższy zakres usług dotyczy następujących jednostek organizacyjnych zamawiającego (według stanu na dzień ogłoszenia o przetargu): 1) Urząd Miasta Lubartów, 2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie, 3) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Lubartowie, 4) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Lubartowie, 5) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Lubartowie, 6) Gimnazjum Nr 1 w Lubartowie, 7) Gimnazjum Nr 2 w Lubartowie, 8) Przedszkole Miejskie Nr 1 w Lubartowie, 9) Przedszkole Miejskie Nr 2 w Lubartowie, 10) Przedszkole Miejskie Nr 4 w Lubartowie, 11) Przedszkole Miejskie Nr 5 w Lubartowie, 12) Liceum Ogólnokształcące Nr 2 w Lubartowie 13) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji. Wybrane dane charakteryzujące Miasto (według stanu na dzień ogłoszenia o przetargu): 1) planowane dochody budżetu - 78 257 873,21 zł, 2) planowane wydatki budżetu - 85 622 673,21 zł, 3)średnie dzienne saldo na rachunkach bankowych wszystkich jednostek - ok. 600 000 zł..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p. polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług tj. usług bankowych w zakresie obsługi masowych płatności.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem tj. zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej zgodnie z ustawą prawo bankowe lub wykazanie innej podstawy uprawniającej zgodnie z obowiązującymi przepisami do prowadzenia działalności bankowej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo w przypadku wykonawcow występujących wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) na Zamawiającego zostaną nałożone dodatkowe zadania lub zmieni się struktura organizacyjna, w tym ilość jednostek organizacyjnych biorących udział w postępowaniu, 2) pojawią się nowe produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego, 3) nastąpi korzystna dla Zamawiającego zmian cen jednostkowych, prowizji i marż oferowanych przez Wykonawcę, 4) wprowadzona zostanie modyfikacja bądź wymiana systemów informatycznych Wykonawcy bądź Zamawiającego, 5) ulegną zmianie unormowania prawne powszechnie obowiązujące, które będą miały wpływ na realizację umowy 6) nastąpią zmiany danych Zamawiającego lub Wykonawcy ujawnione w rejestrach publicznych, 7) nastąpi korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu rozpoczęcia świadczenia usług, 8) zmiany każdego z elementów umowy, o ile zmiany te będą korzystne dla zamawiającego - Gminy. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany. 4. Zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umlubartow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 216.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia"
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Utwardzenie drogi gminnej wewnętrznej (droga do HOVET-u) na działkach gruntu nr 441/1, 443, 239/2 obr. 1 Wincentów w Lubartowie
- Zaprojektowanie i budowa skateparku przy ul. Mucharskiego w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych Gminy Bierzwnik w okresie od 12.04.2024 r. do 13.04.2028 r."
- Usługi bankowe dla startupów w ramach projektu "Platformy Startowe Start In...".
- Usługi bankowe polegające na prowadzeniu rachunku bankowego przez okres 3 lat wraz z wstawieniem bankomatu z funkcją wpłatomatu oraz udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łęczyca oraz jednostek organizacyjnych Gminy Łęczyca w okresie od 01.06.2024 r. do 31.05.2027 r".
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.