eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - pakiet nr 1-6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Krotoszyn: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - pakiet nr 1-6
Numer ogłoszenia: 159304 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - pakiet nr 1-6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - pakiet nr 1-6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.20 - Kaniula .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 1.831,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset trzydzieści jeden złotych 00/100). Wadium na poszczególne pakiety wynosi: Pakiet 1 - 486,00 PLN Pakiet 2 - 123,00 PLN Pakiet 3 - 208,00 PLN Pakiet 4 - 422,00 PLN Pakiet 5 - 466,00 PLN Pakiet 6 - 126,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1.Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2.Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3.Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4.Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2007 r., Nr 223,poz. 1655 oraz 2008, nr 171, poz. 1058/ - załącznik nr 3. 6.Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1. 9.Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Jakość - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat SPZOZ KROTOSZYN, pokój nr 1, ul. Młyńska 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Strzykawka j.u. 2 ml op. 100 szt. 800 2 Strzykawka j.u. 5 ml op. 100 szt. 900 3 Strzykawka j.u. 10 ml op. 100 szt. 1 200 4 Strzykawka j.u. 20 ml op. 100 szt. 1 200 5 Strzykawka j.u. 50/60 ml Luer/Lock do pompy infuzyjnej z dwustronną skalą pomiarową op. 100 szt. 60 6 Strzykawka Janett 100 ml szt. 3 500 7 Strzykawka tuberkulinowa 1 ml z igłą op. 100 szt. 22 8 Strzykawka insulinówka 1 ml z igłą op. 100 szt. 5 9 Strzykawka 50/60 ml Luer/Lock do pompy bursztynowa lub czarna z dwustronną skalą pomiarową szt. 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły iniekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła do iniekcji 0,45 - 0,9 mm ( dł wg zapotrzebowania bieżącego Zamawiającego) op. 100 szt. 1 400 2 Igła do iniekcji 1,1 mm x 40 mm op. 100 szt. 1 000 3 Igła do iniekcji 1,2 mm x 40 mm op. 100 szt. 1 200 4 igła do iniekcji 1,6 x 40 mm op. 100 szt. 16.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły do nakłuć jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 22 G x 3 1/2 (0,7 x 90 mm) szt. 100 2 Igla typu PENCIL POINT do znieczulania podpajęczynówkowego 25 G x 3 1/2 ( 0,5 x 90 mm ) szt. 800 3 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 18 G 1,2 x 90 mm szt. 200 4 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 20 G 0,9 x 90 mm szt. 200 5 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 27 G, długość 103 - 115 mm szt. 200 6 Igła typu PENCIL POINT z prowadnicą do znieczuleń podpajęczynówkowych 25G, długość 90 mm, z prowadnicą 20 G długość 30 - 38 mm szt. 1 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Igły motylek, venflony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła motylek 0,5 x 19mm ; 0,6 x 19 mm; 0,7 x 19 mm; 0,8 x 19 mm; 1,1 x 19 mm zakończona drenem typ Luer - Lock szt. 15 000 2. Kaniula dziecięca nr 0,6- 0,7 powinna posiadać zdejmowany uchwyt ułatwiający wprowadzanie do naczynia, dopuszcza się podanie kaniul w rozmiarach określonych w międzynarodowych jednostkach Gearge, przy równoczesnym zachowaniu standardowej kolorystyki i numeracji polskiej. szt. 5 000 3. Korek Luer - Lok szt. 10 000 4. Igła jednorazowa do Peanów 0,25 x 8 mm lub 0,3 x 8 mm szt. 800 5. Kaniula tętnicza z zaworem odcinającym 20 G dł. 45 mm szt. 300 6. Kaniula venflon- Kaniula ma posiadać 6 pasków radiacyjnych , wykonana z poliuretanu, muszą być pakowane w opakowanie typu bezpiecznego, gdzie część papierowa poprzez swą wielowarstwową strukturę nie ulega rozerwaniu, a tym samym zabezpiecza przed niezamierzoną utratą jałowości w trakcie użytkowania, przechowywania i transportu. Kaniule powinny posiadać rodzaj steryliacji, rozmiar, numer serii, natomiast na opakowaniu zbiorczym wartość przepływu, z jakiego materiału wykonana jest kaniula oraz długość kaniuli. Powierzchnia kaniuli powinna być idealnie gładka oraz może być wykonna z poliuretanu i posiadać samozatrzaskowy port boczny. Rozmiary - 24G, 22G, 20G, 18G, 17G, 16G, 14 G szt. 40 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przyrządy do płynów i krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - powinien posiadać długość komory kroplowej w granicach 4.0 - 6,0 cm i odpowietrzacz zamknięty/otwarty (ON/OFF). szt. 70 000 2 Przyrząd do przetaczania krwi szt. 2 000 3 Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi i preparatów krwi szt. 100 4 Przyrząd do infuzji przy pomocy pompy perystatycznej z wstawką typ I ( typ pompy AP 31 ) szt. 100 5 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z precyzyjnym regulatorem przepływu w zakresie 5 - 250 ml/h, dren o dł. 1,8 m z portem do dodatkowej iniekcji szt. 500 6 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z możliwością pomiaru odśrodkowego ciśnienia żylnego OCZ szt. 200 7 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowy lub czarny szt. 100 8. Przedłużacz do pompy infuzyjnej szt. 9 200 9 Przedłużacz do pompy infuzyjnej bursztynowy szt. 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły dializacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła dializacyjna tętnicza ( 1,6 x 25 mm) 16 GA szt. 5 500 2. Igła dializacyjna żylna (1,6 x 25 mm) 16 GV szt. 5 500 3. Igła dializacyjna tętnicza (1,5 x 25 mm) 17 GV szt. 150 4. Igła dializacyjna żylna (1,5 x 25 mm) 17 GA szt. 150 5. Igła dializacyjna żylna ( 1,8 x 25 mm) 15 GV szt. 100 6. Igła dializacyjna tętnicza (1,8 x 25 mm) 15 GA szt. 100 7. Igła dializacyjna SN (1,5 x 20-25 mm) 17 GA szt. 100 8. Igła dializacyjna SN (1,6 x 25 mm ) 16 GA szt. 150.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.