eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Rybnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Wyszków: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Rybnie
Numer ogłoszenia: 159284 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Rybnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wymiana stolarki drzwiowej: 1) Demontaż stolarki drzwiowej i okiennej; 2) Montaż drzwi: - Drzwi dwuskrzydłowe z kształtowników aluminiowych z futryną i przekładką termiczną systemu PI 50 z szyba antywłamaniową PIII (wym. 1,5x2,5m) - 1 szt.; - Drzwi jednoskrzydłowe z kształtowników aluminiowych z futryną i przekładką termiczną systemu PI 50 z szyba antywłamaniową PIII (wym. 0,88x2,05m) - 1 szt.; 3) Montaż okien z kształtowników z wysokoudarowego PWC z szybami obustronnie bezpiecznymi: - wym. 1,17x0,88m - 7szt.; - wym. 0,88x2,04m - 4szt. - wym. 1,17x1,45 - 25szt. - wym. 1,76x2,04m - 21szt.; - wym. 1,76x1,68m - 15.szt. II. Docieplenie budynku: 1. Ściany nadziemia: - Docieplenie cokołu budynku płytami styropianowymi gr. 12cm - 32,08m2; - Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 16cm - 247,61m2; - Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 14cm - 407,67m2; - Docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr. 2cm - 88,70m2; - Wyprawa elewacyjna z masy akrylowej - kornik; 2. Ściany piwnic: - Wykonanie wykopów - 156,10m3; - Docieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 12cm (część podziemna) - 103,53m2; - Docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr. 2cm (wyprawa elewacyjna z masy akrylowej) - 7,83m2; - Tynki zewnętrzne cementowe (zejście do kotłowni) - 10,24m2; - Wykonanie tynków cienkowarstwowych (mozaikowych) - 44,62m2; III. Obróbki blacharskie: 1. Rozbiórka obróbek blacharskich nie nadających się do użytku (parapety okienne) - 23,01m 2; 2. Demontaż i ponowny montaż rur spustowych (PCV) - 90,20m; 3. Montaż obróbek blacharskich z gotowych elementów prefabrykowanych z blachy ocynkowanej, powlekanej (parapety) - 41,41m2; IV. Studzienki okienne: 1. Mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych, niezbrojonyc gr. ponad 15cm (ściany studzienek) - 12,05m3; 2. Wykonanie studzienek okiennych betonowych - 13,92m3; 3. Wykonanie tynków - 94,24m2; 4. Wykonanie izolacji pionowej lepikiem - 47,12m2; 5. Tynk cienkowarstwowy mozaikowy - - 47,12 m2; 6. Nakrywy do studzienek okiennych (ruszty z obramowaniem) ze stali ocynkowanej: - wym. 1,75x0,73m - 3szt.; - wym. 2,2x,075m - 4szt. V. Roboty pozostałe: 1. Rozebranie okładziny ściennej z płytek (cokół i murki) - 60,46m2; 2. Licowanie ścian płytkami kamionkowymi (gres) o wym. 30x30cm na zaprawie klejowej (nad pochylnią i podestem) - 53,43m2; 3. Naprawa schodów, obłożenie płytkami 30x30cm (gres antypoślizgowy) na zaprawie klejowej - 13,71m2; 4. Wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych (gres antypoślizgowy o wym. 30x30cm na zaprawie klejowej (podest wejścia głównego i pochylnia) - 34,28m2; 5. Licowanie ścian (wejście główne) płytkami kamionkowymi (gres szkliwiony) o wym. 30x30cm na zaprawie klejowej - 14,67m2; 6. Licowanie ścian (nad pochylnią i podestem) płytkami kamionkowymi (gres) o wym. 30x30cm na zaprawie klejowej - 7,62m2; 7. Demontaż balustrad - 18szt.; 8. Montaż balustrad ze stali kwasoodpornej (przy pochylni), słupki co 1m, na wys. 0,9m i 0,75m - 18,50m; 9. Dwukrotne malowanie farbą olejną (daszek i drzwi do kotłowni) - 8,75m2; 10. Dwukrotne malowanie farbą olejną (rury wodociągowe i gazowe) -12,00m2; 11. Rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej - 35,20m2; 12. Rozbiórka płyt chodnikowych betonowych o wym. 50x50x7cm - 57,62m2; 13. Rozbiórka obrzeży betonowych 6x20cm - 115,23m; 14. Wykonanie chodnika z płyt betonowych o wym. 50x50x7cm na podsypce piaskowej (płyty z odzysku) - 33,50m2; 15. Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce piaskowej (kostka z odzysku) - 35,20m2; 16. Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce piaskowej (opaska) - 42,42m2; 17. Montaż obrzeży betonowych o wym. 6x20cm - 115,40m; 18. Modernizacja instalacji odgromowej; Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i dokumentacja projektowa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000 zł (pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 zadania o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia, tj. polegające na wykonaniu docieplenia ścian budynku płytami styropianowymi o łącznej pow. min. 870m2 , w ramach jednego zadania. Do wykazanych robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena tego warunku wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponował potencjałem technicznych niezbędnym do wykonania zamówienia tj. - samochód samowyładowczy, - samochód dostawczy, - rusztowania rurowe wys. 10m, Ocena tego warunku wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje/ lub będzie dysponował personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Ocena tego warunku wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty zawierający m.in. cenę za wykonanie zamówienia, termin realizacji zamówienia, oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu i warunkami przyszłej umowy oraz o przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, informacją o Podwykonawcach. 2. Kosztorys ofertowy uproszczony. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do przedstawienia kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej. 3. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiany w określeniu stron umowy, o ile zasadność tej zmiany wynika z przepisów prawa na skutek np. połączenia, przekształcenia lub zmiany firmy bądź siedziby strony. 2) Zmiany w zakresie ceny zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT, 3) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: a) jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego lub robót dodatkowych, lub zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, itp.) lub istotnie odbiegających od typowych dla danej pory roku i miesiąca warunków pogodowych, uniemożliwiających realizację robót przez okres dłuższy niż 2 tygodnie. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe dla danej pory roku i miesiąca lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy, c) w sytuacji, jeżeli z powodu warunków atmosferycznych wykonanie robót mogłoby grozić powstaniem szkody, d) potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania wykonywania robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. przedłużającej się procedury udzielenia zamówienia publicznego). 4) Zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia (ceny), jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie: - wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych, lub zaniechanie części robót, - konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, - w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło by niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Aleja Róż 2 07-200 Wyszków pok. 116A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Aleja Róż 2 07-200 Wyszków Kancelaria Urzędu pok. 145.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.