eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Zabrzu, ul. Kossaka 34/36 wraz z budową infrastruktury technicznej i małej architektury.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-23

Tarnowskie Góry: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Zabrzu, ul. Kossaka 34/36 wraz z budową infrastruktury technicznej i małej architektury.
Numer ogłoszenia: 15927 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. (032) 3809006, 3809031, fax (032) 380 90 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem gmin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Zabrzu, ul. Kossaka 34/36 wraz z budową infrastruktury technicznej i małej architektury..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Zabrzu, ul. Kossaka 34/36 wraz z budową infrastruktury technicznej i małej architektury. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie terenu budowy i zaplecza, b) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej w tym map, inwentaryzacji, pomiarów itp. c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej ( w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej) łącznie z dokonaniem wpisu geodezyjnego wszystkich prac i zatwierdzenie przez właściwe urzędy wraz z przygotowaniem wniosków o pozwolenie na użytkowanie poszczególnych obiektów, e) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, f) koszty zabezpieczenia, ochrony i ogrodzenia terenu budowy, g) koszty ubezpieczenia, h) koszty doprowadzenia na teren budowy, opomiarowania i zużycia mediów (woda, gaz, energia elektryczna, ogrzewanie technologiczne w czasie zimy), i) koszty nadzorów właścicieli sieci, j) koszty zajęcia pasa drogowego, k) koszty opłat za przewóz nienormatywnych ładunków, l) koszty wywozu i składowania odpadów, m) koszty zakupu i dowozu ziemi, n) koszty odwozu i składowania ziemi, o) inne niezbędne do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia (np. przygotowanie dokumentów i dokumentacji do zmiany pozwolenia na budowę, jesli taka koniecznosć zaistnieje). W związku ze szczególnie złożonym charakterem zamówienia (roboty remontowe, budowlane, projektowe, itd) uniemozliwiającym obiektywne określenie uwarunkowań prawnych i finansowych realizacji zamówienia koniecznym jest przeprowadzenie dialogu z wykonawcami w celu uściślenia warunków i zakresów prac tak aby umożliwić realizację zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 30.000,- zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł), które wniosą wykonawcy zaproszeni do składania ofert. Termin i mijesce wniesienia zostaną podane w zaproszeniu do składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, - złożą wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia oraz 1. wykażą realizację robót budowlanych o wartościach około1 mln zł, Ocena warunku: 1 pkt za każadą wykazaną realizację. 2. wykażą, że dysponuja personelem posiadającynm odpowiednie kwalifikacje niezbędne do realizacji przedmiotu umowy (wod-kan, CO, elektr., gaz, konstrukcyjne, itd). Ocena warunku: 1 pkt za 1 osobę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wyżej wymienionego dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót odpowiadających zakresem rzeczowym i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane należycie. 6. wykaz personelu niezbędnego do realizacji zamówienia wraz z podaniem jego kwalifikacji. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin realizacji - 10
  • 3. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej: www.mtbstg.pl

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie przewiduje się nagród.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 10:00, miejsce: MTBS Sp. z o.o., Tarnowskie Góry Ul. Towarowa 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.