eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzówek › Modernizacja i doposażenie budynku Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zakrzówku gwarancją na podniesienie jakości i dostępności udzielanych świadczeń zdrowotnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-18

Zakrzówek: Modernizacja i doposażenie budynku Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zakrzówku gwarancją na podniesienie jakości i dostępności udzielanych świadczeń zdrowotnych
Numer ogłoszenia: 159251 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112815 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie, tel. 81 821 59 00, faks 81 821 59 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i doposażenie budynku Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zakrzówku gwarancją na podniesienie jakości i dostępności udzielanych świadczeń zdrowotnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. W zakres zamówienia wchodzi: 1) Roboty remontowo - modernizacyjne (wewnętrzne i zewnętrzne): a) poszerzenie otworów drzwiowych, b) wykonanie wc dla osób niepełnosprawnych, c) wyburzenie części ścianek działowych, d) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, e) wykonanie i uzupełnienie tynków wewnętrznych, f) wyłożenie ścian płytkami glazurowanymi w pomieszczeniach sanitarnych i gabinetach, g) malowanie wszystkich pomieszczeń, h) remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną z wymianą wszystkich obróbek blacharskich oraz remontem kominów, i) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem metodą lekko-mokrą, j) remont schodów wejściowych do budynku. 2) Roboty budowlane: a) wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych b) wykonanie windy dla osób niepełnosprawnych (budowa szybu windowego oraz dostawa i montaż dźwigu) c) centrala wentylacyjna 3) Roboty instalacyjne: a) instalacje sanitarne, b) instalacje elektryczne. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza użycie towarów, materiałów równoważnych. Wszelkie towary, materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe, jakim musza odpowiadać towary, materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 3. W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: -przeprowadzenia na własny koszt niezbędnych badań i prób wynikających z norm i przepisów, wykonywanych w celu kontroli jakości robót, na każde życzenie inspektora nadzoru inwestorskiego, -dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji inwestycji na swój koszt, swoim staraniem i w ramach zamówienia, -zapewnienia kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: RPO WL na lata 2007-2013,oś priorytetowa VIII Infrastruktura społeczna, Działanie 8.3; Ochrona Zdrowia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROTER s.c. Zieliński Dariusz ,Wereski Andrzej, ul. Grodzka 15, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 674868,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 541627,55

  • Oferta z najniższą ceną: 541627,55 / Oferta z najwyższą ceną: 723901,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.