eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wyposażenie Ośrodka Leczenia Uzależnień przy ul. Podolańskiej 45 w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Poznań: Wyposażenie Ośrodka Leczenia Uzależnień przy ul. Podolańskiej 45 w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 159231 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Jeżyce , ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 848 10 11, faks (061) 848 49 90/91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Ośrodka Leczenia Uzależnień przy ul. Podolańskiej 45 w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Ośrodka Leczenia Uzależnień przy ul. Podolańskiej 45 w Poznaniu: - pakiet nr 1 (Alkomat) - pakiet nr 2 (Aparat EKG z monitorem) - pakiet nr 3 (Biurka; Fotel konferencyjny; Fotel obrotowy) - pakiet nr 4 (Ciśnieniomierz elektroniczny stacjonarny) - pakiet nr 5 (Chłodziarka farmaceutyczna) - pakiet nr 6 (Kardiomonitor) - pakiet nr 7 (Komputer + monitor) - pakiet nr 8 (Koncentrator tlenu) - pakiet nr 9 (Lada pielęgniarska) - pakiet nr 10 (Łóżko proste z wyposażeniem; Łóżko szpitalne wielofunkcyjne) - pakiet nr 11 (Macerator) - pakiet nr 12 (Meble projektowane indywidualnie zabiegowy z wyposażeniem; Meble projektowane indywidualnie pokoje socjalno - biurowe z wyposażeniem; sofy + fotele + stoliki) - pakiet nr 13 (Stanowisko do pobierania krwi) - pakiet nr 14 (Szafa kartotekowa; Szafka trzyłóżkowa; szafka skrytkowa) - pakiet nr 15 (Tablica ruchu chorych ORGATEX) - pakiet nr 16 (Talerz płytki, głęboki, deserowy, kubek - komplet) - pakiet nr 17 (Telewizor LCD 42 cale; Telewizor uchwyt LCD 42) - pakiet nr 18 (Urządzenie wielofunkcyjne) - pakiet nr 19 (Waga lekarska ze wzrostomierzem) - pakiet nr 20 (Wózek do przewożenia potraw bemarowy) - pakiet nr 21 (Wózek pod kardiomonitor) - pakiet nr 22 (Zestaw do defibrylacji z monitorem) - pakiet nr 23 (Wózek siedzący składany) - pakiet nr 24 (Wózek do sprzątania) - pakiet nr 25 (Automat czyszcząco - zbierający) - pakiet nr 26 (Polerka) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ stanowiący integralną jej część..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.31.00.00 - Urządzenia zaopatrzeniowe 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium pobiera się: - pakiet nr 1 (Alkomat): 114,00 zł (słownie: sto czternaście złotych) - pakiet nr 2 (Aparat EKG z monitorem): 153,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt trzy złote) - pakiet nr 3 (Biurka; Fotel konferencyjny; Fotel obrotowy): 386,85 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt sześć złotych osiemdziesiąt pięć groszy) - pakiet nr 4 (Ciśnieniomierz elektroniczny stacjonarny): 27,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem złotych) - pakiet nr 5 (Chłodziarka farmaceutyczna): 75,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć złotych) - pakiet nr 6 (Kardiomonitor): 248,85 zł (słownie: dwieście czterdzieści osiem złotych osiemdziesiąt pięć groszy) - pakiet nr 7 (Komputer + monitor): 78,00 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem złotych) - pakiet nr 8 (Koncentrator tlenu): 220,20 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych dwadzieścia groszy) - pakiet nr 9 (Lada pielęgniarska): 96,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt sześć złotych) - pakiet nr 10 (Łóżko proste z wyposażeniem; Łóżko szpitalne wielofunkcyjne): 517,05 zł (pięćset siedemnaście złotych pięć groszy) - pakiet nr 11 (Macerator): 465,00 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt pięć złotych) - pakiet nr 12 (Meble projektowane indywidualnie zabiegowy z wyposażeniem; Meble projektowane indywidualnie pokoje socjalno - biurowe z wyposażeniem; sofy + fotele + stoliki): 857,97 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt siedem złotych dziewięćdziesiąt siedem groszy) - pakiet nr 13 (Stanowisko do pobierania krwi): 18,00 zł (słownie: osiemnaście złotych) - pakiet nr 14 (Szafa kartotekowa; Szafka trzyłóżkowa; szafka skrytkowa): 321,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia jeden złotych) - pakiet nr 15 (Tablica ruchu chorych ORGATEX): 27,75 zł (słownie: dwadzieścia siedem złotych siedemdziesiąt pięć groszy) - pakiet nr 16 (Talerz płytki, głęboki, deserowy, kubek - komplet): 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych) - pakiet nr 17 (Telewizor LCD 42 cale; Telewizor uchwyt LCD 42): 129,00 zł (słownie: sto dwadzieścia dziewięć złotych) - pakiet nr 18 (Urządzenie wielofunkcyjne): 33,00 zł (słownie: trzydzieści trzy złote) - pakiet nr 19 (Waga lekarska ze wzrostomierzem): 48,00 zł (słownie: czterdzieści osiem złotych) - pakiet nr 20 (Wózek do przewożenia potraw bemarowy): 78,00 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem złotych) - pakiet nr 21 (Wózek pod kardiomonitor): 18,00 zł (słownie: osiemnaście złotych) - pakiet nr 22 (Zestaw do defibrylacji z monitorem): 720,00 zł (słownie: siedemset dwadzieścia złotych) - pakiet nr 23 (Wózek siedzący składany): 108,00 zł (słownie: sto osiem złotych) - pakiet nr 24 (Wózek do sprzątania): 54,00 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery złote) - pakiet nr 25 (Automat czyszcząco - zbierający): 244,50 zł (słownie: dwieście czterdzieści cztery złote pięćdziesiąt groszy) - pakiet nr 26 (Polerka): 272,67 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt dwa złote sześćdziesiąt siedem groszy) ŁĄCZNE WADIUM DLA CAŁEGO POSTĘPOWANIA: 5.340,85 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta czterdzieści złotych osiemdziesiąt pięć groszy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określone przez Prawo zamówień publicznych; 6) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnione i podpisane wszystkie Załączniki do SIWZ (7 Załączników) stanowiące jej integralną część, oraz wszelkie dokumenty, które zostały wymienione w niniejszych załącznikach. 2) Parafowany projekt (wzór) umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym . 5) Na podstawie art. 23 ustawy dokument o ustanowieniu pełnomocnika w przypadku ubiegania się wspólnie przez podmioty o udzielenie zamówienia publicznego. 6) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień , jeśli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeśli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwa i jego podpis. Jeśli dołączone do ofert ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 7) Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienie w w/w wykazie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej wartością części zamówienia, na którą złożono ofertę. Wykorzystać Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 8) Stosowne dokumenty dopuszczające do użytku przedmiotu zamówienia na terenie Polski - tam gdzie wymagane wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. 14) Deklaracja zgodności, certyfikat CE - tam gdzie wymagane. 15) Oświadczenie o okresie gwarancji oraz rękojmi na oferowany sprzęt (minimalna gwarancja wg opisów zamieszczonych w Załączniku nr 1 do SIWZ). 16) W przypadku producenta zagranicznego dołączyć autoryzację dla przedstawiciela w Polsce (również na serwis) - tam gdzie wymagane, patrz Załącznik nr 1 do SIWZ. 17) Informację o ilości punktów serwisowych w Polsce (min, jeden punkt serwisowy; proszę podać ich lokalizację, dokładny adres) - tam gdzie wymagane, patrz Załącznik nr 1 do SIWZ. 18) Oświadczenie, iż oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy (rok produkcji 2009), oraz że nie pochodzi on z ekspozycji, wystaw, oraz że nie jest on wykonaniem prototypowym - gdzie wymagane, patrz Załącznik nr 1 do SIWZ 19) Formularz cenowy sporządzony przez Wykonawcę. 20) Do oferty należy dołączyć strony katalogowe potwierdzające każdy wymagany parametr oraz instrukcje obsługi sprzętu w celu potwierdzenia zgodności z wymaganiami Zamawiającego - tam gdzie dotyczy: patrz Załącznik nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszeja.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, w Szpitalu im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2 (60-834 Poznań), w pokoju nr 356 (Zamówienia Publiczne) - III piętro Szpitala.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Szpital im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2 (60-834 Poznań), pokój nr 354 (Kancelaria Szpitalna) - III piętro Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1 (Alkomat).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 (Alkomat).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2 (Aparat EKG z monitorem).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 2 (Aparat EKG z monitorem).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3 (Biurka; Fotel konferencyjny; Fotel obrotowy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 (Biurka; Fotel konferencyjny; Fotel obrotowy).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4 (Ciśnieniomierz elektroniczny stacjonarny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 4 (Ciśnieniomierz elektroniczny stacjonarny).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5 (Chłodziarka farmaceutyczna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 5 (Chłodziarka farmaceutyczna).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6 (Kardiomonitor).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 6 (Kardiomonitor).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7 (Komputer + monitor).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 7 (Komputer + monitor).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8 (Koncentrator tlenu).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 8 (Koncentrator tlenu).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9 (Lada pielęgniarska).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 9 (Lada pielęgniarska).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 10 (Łóżko proste z wyposażeniem; Łóżko szpitalne wielofunkcyjne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 10 (Łóżko proste z wyposażeniem; Łóżko szpitalne wielofunkcyjne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet nr 11 (Macerator).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 11 (Macerator).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet nr 12 (Meble projektowane indywidualnie zabiegowy z wyposażeniem; Meble projektowane indywidualnie pokoje socjalno - biurowe z wyposażeniem; sofy + fotele + stoliki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 12 (Meble projektowane indywidualnie zabiegowy z wyposażeniem; Meble projektowane indywidualnie pokoje socjalno - biurowe z wyposażeniem; sofy + fotele + stoliki).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet nr 13 (Stanowisko do pobierania krwi).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 13 (Stanowisko do pobierania krwi).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet nr 14 (Szafa kartotekowa; Szafka trzyłóżkowa; szafka skrytkowa).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 14 (Szafa kartotekowa; Szafka trzyłóżkowa; szafka skrytkowa).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pakiet nr 15 (Tablica ruchu chorych ORGATEX).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 15 (Tablica ruchu chorych ORGATEX).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet nr 16 (Talerz płytki, głęboki, deserowy, kubek - komplet).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 16 (Talerz płytki, głęboki, deserowy, kubek - komplet).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: pakiet nr 17 (Telewizor LCD 42 cale; Telewizor uchwyt LCD 42).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 17 (Telewizor LCD 42 cale; Telewizor uchwyt LCD 42).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: pakiet nr 18 (Urządzenie wielofunkcyjne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 18 (Urządzenie wielofunkcyjne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: pakiet nr 19 (Waga lekarska ze wzrostomierzem).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 19 (Waga lekarska ze wzrostomierzem).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: pakiet nr 20 (Wózek do przewożenia potraw bemarowy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 20 (Wózek do przewożenia potraw bemarowy).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: pakiet nr 21 (Wózek pod kardiomonitor).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 21 (Wózek pod kardiomonitor).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: pakiet nr 22 (Zestaw do defibrylacji z monitorem).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 22 (Zestaw do defibrylacji z monitorem).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: pakiet nr 23 (Wózek siedzący składany).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 23 (Wózek siedzący składany).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: pakiet nr 24 (Wózek do sprzątania).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 24 (Wózek do sprzątania).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: pakiet nr 25 (Automat czyszcząco - zbierający).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 25 (Automat czyszcząco - zbierający).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: pakiet nr 26 (Polerka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 26 (Polerka).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.