eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych do magazynowania książeka) przesuwnych z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania - 20 sztuk, b) nieprzesuwnych, stacjonarnych jako uzupełnienie regałów przesuwnych - 6 sztuk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Gdańsk: Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych do magazynowania książek: a) przesuwnych z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania - 20 sztuk, b) nieprzesuwnych, stacjonarnych jako uzupełnienie regałów przesuwnych - 6 sztuk
Numer ogłoszenia: 159217 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110321 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych do magazynowania książek: a) przesuwnych z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania - 20 sztuk, b) nieprzesuwnych, stacjonarnych jako uzupełnienie regałów przesuwnych - 6 sztuk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39131100-0 Regały archiwalne. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów archiwalnych do magazynowania książek: a) przesuwnych z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania - 20 sztuk, b) nieprzesuwnych, stacjonarnych jako uzupełnienie regałów przesuwnych - 6 sztuk, zwanych dalej regałami. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 (do SIWZ). 4. Miejsce dostawy i montażu regałów: Biblioteka Ekonomiczna w Sopocie, ul. Armii Krajowej 110, magazyn - pomieszczenie 04, 81 824 Sopot. 5. Regały muszą: 1) spełniać wszystkie parametry techniczne opisane w załączniku nr 2 (do SIWZ), 2) być fabrycznie nowe tzn. nie używane przed dniem dostarczenia, 3) być oznakowane (w tym oznakowaniem CE) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016 r. poz. 542 z późn. zm.), 4) w przypadku, gdy są produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012r. poz. 1203 z późn. zm.): a) mieć dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które zawierają informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) mieć dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kartę sporządzoną w języku polskim, która zawiera tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) mieć umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię; - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 6. Wykonawca zobowiązany jest: 1) przed realizacją zamówienia skontaktować się z Zamawiającym i uzgodnić dokładne terminy udostępnienia przez Zamawiającego pomieszczenia, w ramach terminów określonych w rozdziale III SIWZ, 2) ponieść koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 3) zapewnić dostawę, rozładunek, wniesienie regałów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 4) zapewnić montaż dostarczonych regałów, 5) zapewnić szkolenie w zakresie podstawowej obsługi systemu sterowania regałami dla min. 2 osób, 6) zapewnić gwarancję dla dostarczonego przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych regałów, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych regałów a przedstawionymi w ofercie, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej ich użycie lub wpływającej na estetykę regałów. 8. W przypadkach określonych w pkt 7 przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 11 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania regałów, a Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznego dostarczenia regałów zgodnych ze złożoną ofertą. Jeżeli termin dostawy przekroczy w takim przypadku termin realizacji zamówienia określony w ppkt 2 rozdziału III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt 1 projektu umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 9. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 60 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji z uwzględnieniem zapisów w rozdziału XII SIWZ. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 6 projektu umowy - załącznik nr 6 (do SIWZ). Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdziale XII SIWZ. 10. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. 11. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów odniesienia, nazwy standardu, klasy, lub inne, które mogą być rozumiane jako wskazanie normy w rozumieniu art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o.o., ul. Grójecka 128 lok. 51, 02-383 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155285,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151290,00

  • Oferta z najniższą ceną: 151290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 220416,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.