eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małomice › BUDOWA ROZBUDOWA I REMONT KANALIZACJI SANITARNEJ, WODOCIĄGU ORAZ SUW W GMINIE MAŁOMICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-09

Małomice: BUDOWA ROZBUDOWA I REMONT KANALIZACJI SANITARNEJ, WODOCIĄGU ORAZ SUW W GMINIE MAŁOMICE
Numer ogłoszenia: 159215 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Małomicach , ul. Konopnickiej 7, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 68 3769069, faks 68 3769069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkmalomice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ROZBUDOWA I REMONT KANALIZACJI SANITARNEJ, WODOCIĄGU ORAZ SUW W GMINIE MAŁOMICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA ROZBUDOWA I REMONT KANALIZACJI SANITARNEJ, WODOCIĄGU ORAZ SUW W GMINIE MAŁOMICE ETAP I Zadanie NR 6 Remont SUW Śliwnik MODERNIZACJA TECHNOLOGI SUW ŚLIWNIK Zakres prac: Wymiana rurociągów wewnątrz-obiektowych na zgrzewane PE. Należy wymienić istniejące rurociągi żeliwne na nowe rurociągi z rur PEHD 160.SDR17,PN10 zgrzewane do czołowo. Wymiana armatury filtrów z napędem ręcznym na zasilaną pneumatycznie Należy wymienić istniejące przepustnice z napędem ręcznym na nowe sterowane i zasilane pneumatycznie. Obudowa pierścieniowa pokryta farbą epoksydową z napędem pneumatycznym dwustronnym. Wyposażane w krańcowe skrzynki mikroprocesorowe IP65. Regeneracja 2 szt. filtrów wraz z zasypaniem nowym złożem W ramach prowadzonej modernizacji obiektu należy dokonać regeneracji zbiorników filtracyjnych. Należy oczyścić zbiorniki z farby, zabezpieczyć antykorozyjnie oraz nałożyć farby antykorozyjna oraz powłokę zewnętrzną BRAUTHO-CORRUX 3 in1. Należy wymienić złoże filtracyjne w Filtrze F-2 oraz w Filtrze F-1. Dostawa i montaż nowych aeratorów średnicy 800mm Należy dostarczyć i zamontować nowe mieszacze wodno-powietrzne o średnicy 800mm jako urządzenia zamienne i zamontować w ramach prowadzonych prac w wymienianym układzie technologicznym SUW Śliwnik. Dostawa i montaż instalacji sprężonego powietrza. Należy wykonać nową instalacją sprężonego powietrza. Instalacja będzie odpowiedzialna za napowietrzanie wody surowej w aeratorach , uzupełnianie poduszki powietrznej oraz do wzruszania złoża podczas procesu płukania. Nowo montowany układ armatury pneumatycznej również będzie zasilany powietrzem generowanym ze sprężarek. W ramach prowadzonych prac, poza dostawą nowych dwóch agregatów sprężarkowych i dmuchaw należy wymienić kompletną instalację sprężonego powietrza i odpowiednio rozprowadzić w obiekcie SUW. Węże i rurociągi należy umieścić w korytach oraz odpowiednio oznakować jak również przedstawić schemat na dokumentacji po wykonawczej. Instalacja wykonana będzie jako kompletna wraz z armaturą rozprowadzającą, zabezpieczającą oraz sterującą i regulacyjną. Dostawa i montaż stacji dozowania nadmanganianu potasu KnMO4. Projektuje się dostawę i montaż stacji dozowania nadmanganianu potasu KnMO4. w celu usprawnienia procesu odmanganiania poprzez dozowanie do rurociągu wody uzdatnianej tłoczonej na Filtr nr 2 silnego utleniacza w postaci roztworu. Instalacja układu dozowania będzie zrealizowana na zasadzie iniekcji w rurociąg z PEHD odpowiednim przewodem zasilającym transportującym roztwór bezpośrednio do w/w rurociągu. W skład projektowanego układu dozowania wchodzą: pompa dozująca z zaworem odpowietrzającym oraz przelewowym, wodomierz impulsowy DN20 ; wężyk tłoczny i zasysający, kosz ssawny, inżektor dozujący oraz atestowany zbiornik do magazynowania gotowego roztworu. Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z układem SZR i zabudową. Projektuje się dostawę i montaż dodatkowego zasilania obiektu SUW na wypadek awarii głównego zasilania. W ramach realizacji zadania wykonawca dostarczy, zabuduje i uruchomi agregat prądotwórczy o mocy 130 KVA,104 kW Agregat będzie wyposażony w układ SZR zamontowany w rozdzielni głównej ,sterowni, i wpięty w nowy układ AKPiA. Agregat będzie umieszczony w pobliżu drzwi wejściowych do obiektu i zabudowany w kontenerze w z właściwą wentylacją i oświetleniem. Kontener o wymiarach 2438x6058x2720mm waga 4000kg z konstrukcji stalowej posadowiony będzie na ławie fundamentowej zgodnie z rys. płyty i kontenera. APARATURA KONTROLNO - POMIAROWA I AUTOMATYKA -AKPiA wraz z monitoringiem GPRS Modernizacja układu AKPiA polega na całkowitej wymianie urządzeń zasilająco sterujących zabudowanych wewnątrz obiektu. Należy dostosować nową automatykę dla obiektu SUW, aby praca stacji,załączanie pomp głębinowych na studniach odbywała się w pełni automatycznie na podstawie wartości progowych poziomu wody w zbiorniku. Również należy dokonać modyfikacji sterowania pracą pomp sieciowych, tak aby na wyjściu ze stacji utrzymywane było stabilne ciśnienie. Zapewnienie ciśnienia wyjściowego, utrzymywanego na zadanym poziomie wymaga zastosowanie falownika do sterowania pracą pomp. Z uwagi na równomierność zużycia pomp zaleca się zrealizowania sterowania w układzie kroczącym, przy równoczesnym zachowaniu funkcji sterowania kaskadowego. Do wejść modułów telemetrycznych, wyposażonych w funkcje sterowników PLC, zostaną podłączone sygnały informacyjne z urządzeń, jaki sygnały wyjściowe do sterowania pracą urządzeń wykonawczych. Należy dążyć do przekazania do systemu wizualizacji pracy SUW-u wszystkich istotnych parametrów, co umożliwi zdalny nadzór nas procesem uzdatniania wody oraz zapewni natychmiastowe wykrywanie wszelkich nieprawidłowości. Dodatkowo należy zagwarantować, z poziomu systemu wizualizacji, możliwość zdalnego sterowania wybranymi urządzeniami, jak i konfiguracji parametrów odpowiedzialnych za przebieg procesu uzdatniania wody. System sterowania i monitoringu należy wykonać zgodnie z istniejącym systemem pracującym już na obiektach WOD - KAN w Małomicach. Na etapie przygotowań do prac wykonawca przedstawi i uzgodni z obecnym eksploatatorem sieci jakie urządzenia zamierza zamontować w ramach prowadzonych robót AKPiA. ZAKRES ROBÓT 1. Demontaż rurociągu żeliwnego ciśnieniowego wraz z armaturą o śr. nominalnej 150 mm - 33 mb 2. Demontaż mieszacza wodno-powietrznego DN 800 mm - 2 szt. 3. Demontaż rurociągu żeliwnego ciśnieniowego wraz z armaturą o śr. nominalnej 80 mm - 14 mb 4. Dmuchawa - demontaż wraz z armaturą- 1kpl. 5. Sprężarka - demontaż wraz z armaturą - 1 kpl. 6. Pompy I stopnia - demontaż - 4 szt. 7. Wyładowanie złoża ze zbiorników filtracyjnych 75% objętości starego złoża - 35.175 Ton 8. Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości wew. - 40 m2 9. Malowanie pędzlem emaliami Brantho-Korrux 3w1 powierzchni wewnętrznej zbiorników R M i Sx2- 40m2 10. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - wypełnienie złożem II stop. - 2,34 Ton 11. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - wypełnienie złożem II stop. - 2,34 Ton 12. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - wypełnienie złożem II stop. - 22,14 Ton 13. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - wypełnienie złożem I stop. - 2,34 Ton 14. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - wypełnienie złożem I stop. - 2,34 Ton 15. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - wypełnienie złożem I stop. - 15,40 Ton 16. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - uaktywnienie złoża roztworem i przemywanie - 46,90 Ton 17. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - płukanie złoża wodą po uaktywnieniu - 46,90 Ton 18. Montaż rurociągów z rur polietylenowych , PE, PEHD o śr. zewnętrznej 160 mm - 33 mb 19. Montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewanych . śr. zewnętrznej 160 mm - 18 szt. 20. Montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewanych . śr. zewnętrznej 160 mm - 21 szt. 21. Montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewanych . śr. zewnętrznej 160 mm - 45 szt. 22. Przepustnica międzykołnierzowa z napędem pneumatycznym DN 160 mm - dostawa i montaż - 16 szt. 23. Dostawa i montaż mieszaczy powietrzno-wodnych - 2 szt. 24. Próby ciśnieniowe mieszaczy powietrzno-wodnych - 2 szt. 25. Montaż rurociągów z rur polietylenowych , PE, PEHD o śr. zewnętrznej 90mm -14 mb 26. Montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych , tuleja kołnierzowa na luźny kołnierz o śr. zewnętrznej 90 mm - 5 szt. 27. Montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych o śr. zewnętrznej 90 mm - 8szt. 28. Przepustnica międzykołnierzowa odcinająca DN80 mm - dostawa i montaż - 3 szt. 29. Przepustnica międzykołnierzowa zwrotna DN80 mm - dostawa i montaż - 2 szt. 30. Dostawa i montaż dmuchawy -2 kpl. 31. Dostawa i montaż sprężarki - 2 kpl. 32. Dostawa i montaż rotametru - 1 szt. 33. Rozdzielacz sprężonego powietrza - 1 kpl 34. Dostawa i montaż regulatora ciśnienia - 1 kpl. 35. Dostawa i montaż pompki dozowania roztworu KnMO4 - 1 szt. 36. Dostawa i montaż inżektora montowanego na rurociągu wody surowej - 1 szt. 37. Dostawa i montaż zbiornika KnMO4 - 1 szt. 38. Wodomierze skrzydełkowe impulsowy DN 20 mm - 1 szt. 39. Montaż zespołu prądotwórczego 110kV - 1 szt. 40. Montaż zabudowy kontenerowej agregatu prądotwórczego 110 kVA na fundamencie - 1 szt. 41. Montaż standardowego zestawu PC, oprogramowania systemowego - 1 szt. 42. Dostawa i montaż szafy sterowniczej obiektu wraz ze sterownikiem i oprogramowaniem - 1 szt. 43. Dostawa i montaż szafy sterowniczej zestawu hydroforowego wraz falownikiem - 1 szt. 44. Dostawa i montaż pomp II stopnia - 3 kpl. 45. Dostawa i montaż zestawów chloratora - 2 kpl. 46. Dostawa i montaż wodomierza DN 80 mm ,woda surowa - 1 szt. 47. Dostawa i montaż wodomierza DN 200 , woda na wyjściu SUW - 1 szt. ETAP II Zadanie NR 1 Budowa rurociągu wodnego na odcinku od ulicy Chrobrego w Małomicach do terenów budownictwa mieszkaniowego w obrębie wsi Śliwnik 1. Wykonanie sieci wodociągowej Zaprojektowano budowę sieci wodociągowej z tworzyw sztucznych PE100 o średnicy 160 mm. Wpięcie do istniejącej sieci należy wykonać w miejscu oznaczonym w projekcie zagospodarowania terenu symbolem W5 w ulicy Chrobrego. Połączenie z istniejącą siecią miasta Małomice do końcówki sieci wykonanej z rur żeliwnych DN300. Sieć wodociągową na całej długości wykonać należy z rur ciśnieniowych PE100 przeznaczonych do wody o średnicy 160×9,5 mm, klasa ciśnienia SDR 17, połączenia rurociągów poprzez zgrzewanie doczołowe oraz kształtki kołnierzowe. Całkowita długość projektowanej sieci wodociągowej wyniesie 1600,21+60=1660,21 mb. Rurociągi należy układać w wykopie na specjalnie przygotowanej podsypce piaskowej. Przebieg trasy wodociągu oraz jego profil podłużny przedstawiono w części graficznej niniejszego opracowania. 3. Przejście przez ciek Ruda Projektowanym obiektem na które należy uzyskać pozwolenie wodnoprawne jest przejście rurociągiem wody przez ciek o nazwie Ruda. Przejście wykonane będzie jako przewiert rurą osłonową tworzywową o średnicy 355 mm. Przewiert wykonany będzie w km 13+466 biegu cieku. Rurociąg wody wykonany z rur PE 160 umieszczony będzie w rurze osłonowej wspólnie z rurociągiem tłocznym ścieków PE 90 mm z terenu osiedla Kwiatowego. Długość rurociągu osłonowego 7 m. 4. Przejście przez ciek Strużyna Przejście rurociągami przez ciek Strużyna wykonane będzie jako remont istniejącego przejścia rurociągiem wody DN300. W miejsce istniejącej rury żeliwnej DN300 wykonany będzie osłonowy rurociąg z umieszczonymi wewnątrz ocieplonymi rurociągami wody PE 160 oraz ścieków PE 90. Rurociągi wyprowadzone ponad poziom terenu ocieplone będą otulina z wełny mineralnej grubości 10 cm, a następnie zabezpieczone płaszczem z arkuszy blachy aluminiowej łączonej na nity. Przejście przez ciek Strużyna wykonane będzie w km 8+733. 1 Sieć wodociągowa Roboty montażowe 1.Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych , PE, PEHD o śr. zewnętrznej 160 mm - m 1664.00 2.Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o śr.150 mm bez nasuwki - kpl. 3.00 3.Hydranty pożarowe nadziemne o śr. 80 mm - kpl. 2.00 4.Odpowietrzenie rurociągów wodociągowych - odpowietrznik do zabudowy w ziemi - kpl. 2.00 5.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr. zewnętrznej do 50 mm - szt. 2 6.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr. zewnętrznej do 90 mm - szt. 2.00 7.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych (tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr. zewnętrznej 160 mm - szt. 8.00 8.Sieci wodociągowe - montaż kształtek o śr. zewnętrznej 160 mm ślepy kołnierz - szt. 1.00 9.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o śr. zewnętrznej 160 mm łuki 90 stopni - szt. 6.00 10.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o śr. zewnętrznej160 mm łuki 30stopni - szt. 4.00 11.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o śr. zewnętrznej 160 mm trójnik 160/50 - szt. 2.00 12.Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o śr. zewnętrznej 160 mm trójnik 160/90 - szt. 2 13.Podłączenie instalacji do sieci wodociągowych - łączniki wbudowane do istniejących rurociągów o śr. 150 mm - kpl. 1.00 Odtworzenie nawierzchni 1.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm ,warstwa wiążąca - m2 36.00 Zadanie NR 2 Budowa kanalizacji sanitarnej na odcinku od ulicy Chrobrego w Małomicach do terenów budownictwa mieszkaniowego w obrębie wsi Śliwnik 1. Wykonanie sieci kanalizacyjnej Zaprojektowano sieć kanalizacyjną zgodnie z warunkami technicznymi zapewniającymi odbiór ścieków bytowo-gospodarczych z terenu objętego projektem. Projektowana sieć kanalizacyjna zostanie poprowadzona grawitacyjnie do projektowanej pompowni zlokalizowanych na działce o nr geodezyjnym 700/3, a następnie za pomocą rurociągu tłocznego do istniejącej studni kanalizacyjnej zlokalizowanej w ul. Chrobrego. Sieć kanalizacji grawitacyjnej należy wykonać z rur kielichowych PVC o średnicy 200 mm, klasa sztywności rur SN8. Rury ze ścianką litą, połączenia kielichowe na uszczelkę. Całkowita długość projektowanej grawitacyjnej kanalizacyjnej sanitarnej ,wraz z sięgaczami, wynosi 253 + 60 = 313 mb. Rurociąg układać należy wg wytyczonej trasy zgodnie ze spadkami przewidzianymi w projekcie. Na trasie projektowanej sieci przewidziano wykonanie studzien kanalizacyjnych betonowych 1000 mm zgodnie z warunkami technicznymi. 3. Kanalizacja tłoczna a. Pompownia ścieków Pompownia ścieków sanitarnych wykonana będzie jako zbiornik podziemny z kręgów żelbetowych klasy B-45 o średnicy wewnętrznej 1,2 m. Całkowita głębokość pompowni 4,90 m. Zbiornik przykryty będzie płytą pokrywową z osadzonym włazem ze stali nierdzewnej zamykaną na klucz. Pompownia przystosowana do zabudowy w terenie zielonym, z elementami montażowymi, króćcami wlotowymi i wylotowym, przepustem kablowym oraz kominkami wentylacyjnymi. Przepompownia wraz z komorą zasuw będzie ogrodzona. b. Komora zasuw Komorę zasuw zaprojektowano jako studnię prefabrykowaną z elementów betonowych o średnicy wewnętrznej 1200 mm. Komora w wersji nie przejazdowej (górna powierzchnia płyty wyniesiona 5 cm nad przyległy teren) zabezpieczona przed otwarciem przez osoby trzecie. Odwodnienie dna komory za pomocą kratki poprzez przewód 110 PE doprowadzony do zbiornika pompowni. Na przewodzie tym zamontować zasuwę odcinającą DN 100 z obudową i skrzynką do ziemi, która będzie cały czas zamknięta a otwierana będzie w celu odwodnienia komory zasuw. . Przepompownię ścieków należy zamówić jako gotowy element wraz z wyposażeniem przeznaczony do montażu na placu budowy. . Wykonawca robót montażowych powinien zapewnić włączenie projektowanej przepompowni do istniejącego systemu sterowania i wizualizacji pracy systemu kanalizacyjnego w Małomicach będącego na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Małomicach. . Pompownia ścieków ma zawierać system wizualizacji pracy pompowni stosowany przez Zamawiającego wraz z powiadamianiem o awariach na komórkę. d. Wykonanie rurociągu tłocznego Ścieki z projektowanej pompowni tłoczone będą jednym rurociągiem tłocznym. Wewnątrz pompowni rurociągi wykonać należy z rur ze stali nierdzewnej 0H18N9 o średnicy DN60 - 76,1×2,0 mm, poza pompownią w komorze zasuw rurociąg tłoczny wykonany będzie z rur DN80 - 88,9×2,0 mm. Poza komorą zasuw wykonać przejście na rurociąg wykonany z rur ciśnieniowych PE100 o średnicy PE 90 × 5,4 mm SDR17. Rurociąg tłoczny o długości około 1359,12 mb przebiegać będzie w pasach drogowych lub terenie przyległym do pasa drogowego do studni kanalizacyjnej ,rozprężnej. Wpięcie do studni istniejącej należy wykonać poprzez wykonanie otworu i osadzenie przejścia szczelnego ,łańcuchowego, a następnie zaizolowaniu ściany wokół wykonanego przejścia środkiem bitumicznym. Po wykonaniu wpięcia projektowanego rurociągu dopływowego należy wyprofilować kinetę i skierować rurociąg tłoczny w kierunku kanału odpływowego. W gruncie rurociąg tłoczny układać poniżej strefy przemarzania zgodnie z profilami podłużnymi. e. Przecisk pod rzeką Ruda Na trasie projektowanej sieci kanalizacyjnej należy wykonać przejście pod istniejącym ciekiem. Zarówno rurociąg kanalizacji tłocznej jak i wody przeprowadzić pod rzeką poprzez wykonanie przecisku z zastosowaniem urządzeń pneumatycznych. Dla rur przewodowych należy zastosować rury osłonowe , przeciskowe, o średnicy DN 350. Rurociągi przewodowe umieścić w rurach osłonowych przy zastosowaniu płóz ślizgowych dostosowanych do średnicy rur. Końcówki rur przeciskowych po umieszczeniu rur przewodowych należy uszczelnić manszetami. f. Przejście przez rzekę Strużyna Przejście rurociągami przez ciek Strużyna wykonane będzie jako remont istniejącego przejścia rurociągiem wody DN300. W miejsce istniejącej rury żeliwnej DN300 wykonany będzie osłonowy rurociąg z umieszczonymi wewnątrz ocieplonymi rurociągami wody PE 160 oraz ścieków PE 90. Rurociągi wyprowadzone ponad poziom terenu ocieplone będą otulina z wełny mineralnej grubości 10 cm, a następnie zabezpieczone płaszczem z arkuszy blachy aluminiowej łączonej na nity. ZAKRES ROBÓT 1 Sieć tłoczna Roboty montażowe 1.Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych ,PE, PEHD o śr. zewnętrznej 90 mm - m 1351.00 2.Zasuwy nożowe o śr.80 mm - kpl. 2.00 3.Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m - stud. 2.0 4.Dostawa i montaż pompowni - kpl.1.00 Odtworzenie nawierzchni 1.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm , warstwa wiążąca - m2 36.00 2 Sieć kanalizacji sanitarnej Roboty montażowe 1.Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - m 313.00 2.Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m - stud. 8.00 Zadanie NR 3 Budowa rurociągu wodnego w ulicy Piastowskiej wraz z przyłączami do budynków 1. Sieć wodociągowa Zaprojektowano sieć wodociągową tworzywową PE O110 mm zgodnie z warunkami technicznymi, która zastąpi istniejący odcinek żeliwny DN 100. Budowa nowego odcinka wiązać się będzie z wymianą istniejących przyłączy wodociągowych do budynków, w celu zapewnienia dostawy wody do obecnych odbiorców. Projektowana sieć wodociągowa zostanie połączona z istniejącą siecią wodociągową wykonaną z żeliwa DN 100 dz. nr 178. Wpięcia do istniejącej sieci należy wykonać poprzez połączeni kołnierzowe w miejscach oznaczonych w projekcie zagospodarowania terenu symbolami: W1, W2. Sieć wodociągową wykonać z rur ciśnieniowych PE100 przeznaczonych do wody pitnej o średnicy 110×6,6 mm, klasa ciśnienia SDR 17, PN 10. Połączenia rurociągów poprzez zgrzewanie doczołowe. Całkowita długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi 199,80 m. Przyłącza wody wykonać z rur PE O 32 mm i zakończyć zaworem odcinającym w budynku wraz z połączeniem z istniejącą instalacją odbiorcy. ZAKRES ROBÓT 1 Sieć wodociągowa ul. Piastowska Roboty montażowe 1.Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych PE, PEHD o śr. zewnętrznej 110 mm - wykopy umocnione - m 182.00 2.Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych PE, PEHD o śr. zewnętrznej 32 mm - wykopy umocnione - m 97.00 3.Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o śr.100 mm kpl.- 3.00 4.Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o śr.32 mm wciskowe kpl. - kpl. 9.00 5.Hydranty pożarowe nadziemne o śr. 80 mm - kpl.2.00 Odtworzenie nawierzchni - ul. Piastowska 1.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm warstwa wiążąca - m2 317.80 Zadanie NR 4 Budowa rurociągu wodnego w ulicy Kościelnej i Lipowej wraz z przyłączami do budynków 1. Sieć wodociągowa Zaprojektowano sieć wodociągową tworzywową PE O110 mm zgodnie z warunkami technicznymi, która zastąpi istniejący odcinek żeliwny DN 100 w ulicach Lipowej i Kościelnej w Małomicach. Budowa nowego odcinka wiązać się będzie z wymianą istniejących przyłączy wodociągowych do budynków, w celu zapewnienia dostawy wody do obecnych odbiorców. Projektowana sieć wodociągowa zostanie połączona z istniejącą siecią wodociągową wykonaną w technologii PCW O110, dz. nr 500, żeliwo DN 100 dz. nr 751;1, żeliwo DN 200 dz. nr 453. Wpięcia do istniejącej sieci należy wykonać poprzez połączeni kołnierzowe w miejscach oznaczonych w projekcie zagospodarowania terenu symbolami: W1, W3, W4. Sieć wodociągową wykonać z rur ciśnieniowych PE100 przeznaczonych do wody pitnej o średnicy 110×6,6 mm, klasa ciśnienia SDR 17, PN 10. Połączenia rurociągów poprzez zgrzewanie doczołowe. Całkowita długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi 615,42 m. Przyłącza wody wykonać z rur PE O 32 mm zakończonych zaworem odcinającym w budynku połączonych z istniejącą instalacją. ZAKRES ROBÓT Sieć wodociągowa ul. Lipowa i Kościelna Roboty montażowe 1.Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych PE, PEHD o śr. zewnętrznej 110 mm - wykopy umocnione - m 606.00 2.Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych PE, PEHD o śr. zewnętrznej 32 i 40 mm - wykopy umocnione - m 384.00 3.Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o śr.200 mm - kpl. 2.00 4.Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o śr.100 mm - kpl. 4.00 5.Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o śr.40 mm wcisków- kpl. 1.00 6.Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o śr.32 mm wciskowe - kpl. 19.00 7.Hydranty pożarowe nadziemne o śr. 80 mm - kpl.7.00 Odtworzenie nawierzchni - ul.Lipowa 1.Nawierzchnie z płyt drogowych betonowych sześciokątnych grubości 15 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową m2- 286.40 Odtworzenie nawierzchni - ul.Kościelna 1.Nawierzchnie z mieszanek mineralno -bitumicznych asfaltowych o grubości 6cm warstwa wiążąca - m2 786.66.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30-5, 45.33.00.00-8, 45.10.00.00-0, 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.13.00-8, 45.11.12.40-2, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.2.1. Wadium za ETAP I w wysokości 20 000,0 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium za ETAP II w wysokości 40 000,0 zł, słownie:czterdzieści tysięcy złotych, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm). 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr BS 91 9657 0007 0010 010001300002 i przechowuje się na tym rachunku. 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana na wskazanym koncie Zamawiającego nie później, jak przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium Wykonawca dołącza do oferty. 8.6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu winien być złożony w oryginale (odrębnie poza ofertą) przed terminem składania ofert. 8.7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca się wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.12.Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 8.13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie opisanej w punkcie 8.8 ogłoszenia, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie /o uzupełnienie oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, zgodnie z art.26 ust.3 i art.25 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych/ nie złożył dokumentów lub oświadczeń czy też pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg tego Wykonawcę, który: W zakresie objętym ETAPEM I w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, polegającą na wykonaniu od podstaw lub remoncie w zakresie objętym przetargiem Stacji Uzdatniania Wody o minimalnej wydajności 60/m3/godz, prace związane z automatyką procesu uzdatniania wody, aparaturą kontrolno- pomiarową, awaryjnym zasilaniem SUW. W zakresie objętym ETAPEM II - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia polegającą na wykonaniu sieci wodociągowej z rur PE/PEHD zgrzewanych czołowo i elektrooporowo o średnicy do O 160 mm włącznie i długości L- 2000 m wraz z przyłączami do budynków, sieci kanalizacji grawitacyjnej o średnicy 200 mm włącznie z rur PVC długości 200m wraz ze studniami rewizyjnymi oraz przynajmniej jedną pompownią ścieków o parametrach ujętych w projekcie technicznym. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w podpunkcie 2 Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w sekcji III.4.1. poz 1 ogłoszenia (wykaz) wraz z załączonymi do niego dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w nim roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego mogą spełnić powyższy warunek łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą : uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności : sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności - uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w sekcji III.4.1. poz 2 /wykaz/. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na potencjale osobowym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty określone w sekcji III.4.2.ogłoszenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000 zł. i na potwierdzenie spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w sekcji III.4.1.poz. 4 ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o podwykonawcach, w opcji z powierzeniem części zadań podwykonawcy lub opcji wykonywanie 100% samodzielnie. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

16.6.Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że: a) zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych - na podstawie art.67 ust.5 Prawa zamówień publicznych - na zadaniu o wykonanie robót budowanych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia, b) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) wystąpiły nietypowe dla danej pory roku warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, d) zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów; 2) w zakresie zmniejszenia przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że: a) z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty budowlane przyczyn, wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka na istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. 16.7.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem warunku określonego w punkcie 16.6 SIWZ podlega unieważnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgkmalomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek w siedzibie Zamawiającego przy ul. Konopnickiej 7 w Małomicach, w sekretariacie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2013 godzina 12:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Konopnickiej 7 w Małomicach, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013 , w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ETAP I   Zadanie NR 6 Remont SUW Śliwnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana rurociągów wewnątrz-obiektowych na zgrzewane PE. Należy wymienić istniejące rurociągi żeliwne na nowe rurociągi z rur PEHD 160.SDR17,PN10 zgrzewane doczołowo. Wymiana armatury filtrów z napędem ręcznym na zasilaną pneumatycznie Należy wymienić istniejące przepustnice z napędem ręcznym na nowe sterowane i zasilane pneumatycznie. Obudowa pierścieniowa pokryta farbą epoksydową z napędem pneumatycznym dwustronnym. Wyposażane w krańcowe skrzynki mikroprocesorowe IP65.  Regeneracja 2 szt. filtrów wraz z zasypaniem nowym złożem W ramach prowadzonej modernizacji obiektu należy dokonać regeneracji zbiorników filtracyjnych. Należy oczyścić zbiorniki z farby, zabezpieczyć antykorozyjnie oraz nałożyć farby antykorozyjna oraz powłokę zewnętrzną BRAUTHO-CORRUX 3 in1. Należy wymienić złoże filtracyjne w Filtrze F-2 oraz w Filtrze F-1.  Dostawa i montaż nowych aeratorów średnicy 800mm Należy dostarczyć i zamontować nowe mieszacze wodno-powietrzne o średnicy 800mm jako urządzenia zamienne i zamontować w ramach prowadzonych prac w wymienianym układzie technologicznym SUW Śliwnik.    Dostawa i montaż instalacji sprężonego powietrza. Należy wykonać nową instalacją sprężonego powietrza. Instalacja będzie odpowiedzialna za napowietrzanie wody surowej w aeratorach , uzupełnianie poduszki powietrznej oraz do wzruszania złoża podczas procesu płukania.  Nowo montowany układ armatury pneumatycznej również  będzie zasilany powietrzem generowanym ze sprężarek. W ramach prowadzonych prac, poza dostawą nowych dwóch agregatów sprężarkowych i dmuchaw należy wymienić kompletną instalację sprężonego powietrza i odpowiednio rozprowadzić w obiekcie SUW. Węże i rurociągi należy umieścić w korytach oraz odpowiednio oznakować jak również przedstawić schemat na dokumentacji po wykonawczej. Instalacja wykonana będzie jako kompletna wraz z armaturą rozprowadzającą, zabezpieczającą oraz sterującą i regulacyjną.  Dostawa i montaż stacji dozowania nadmanganianu potasu KnMO4. Projektuje się dostawę i montaż  stacji dozowania nadmanganianu potasu KnMO4. w celu usprawnienia procesu odmanganiania poprzez dozowanie do rurociągu wody uzdatnianej tłoczonej na Filtr nr 2 silnego utleniacza w postaci roztworu. Instalacja układu dozowania będzie zrealizowana na zasadzie iniekcji w rurociąg z PEHD odpowiednim przewodem zasilającym transportującym roztwór bezpośrednio do w/w rurociągu. W skład projektowanego układu dozowania wchodzą: pompa dozująca z zaworem odpowietrzającym oraz przelewowym, wodomierz impulsowy DN20 ; wężyk tłoczny i zasysający, kosz ssawny, inżektor dozujący oraz atestowany zbiornik do magazynowania gotowego roztworu.  Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego  wraz z układem SZR i zabudową. Projektuje się dostawę i montaż dodatkowego zasilania obiektu SUW na wypadek awarii głównego zasilania. W ramach realizacji zadania wykonawca dostarczy, zabuduje i uruchomi agregat prądotwórczy o mocy 130 KVA,104 kW Agregat będzie wyposażony w układ SZR zamontowany w rozdzielni głównej ,sterowni, i wpięty w nowy układ AKPiA. Agregat będzie umieszczony w pobliżu drzwi wejściowych do obiektu i zabudowany w kontenerze w z właściwą wentylacją i oświetleniem. Kontener o wymiarach 2438x6058x2720mm waga 4000kg z konstrukcji stalowej posadowiony będzie na ławie fundamentowej zgodnie z rys. płyty i kontenera. APARATURA KONTROLNO - POMIAROWA I AUTOMATYKA -AKPiA wraz z monitoringiem GPRS Modernizacja układu AKPiA polega na całkowitej wymianie urządzeń zasilająco sterujących zabudowanych wewnątrz obiektu. Należy dostosować nową automatykę dla obiektu SUW, aby praca stacji,załączanie pomp głębinowych na studniach odbywała się w pełni automatycznie na podstawie wartości progowych poziomu wody w zbiorniku. Również należy dokonać modyfikacji sterowania pracą pomp sieciowych, tak aby na wyjściu ze stacji utrzymywane było stabilne ciśnienie. Zapewnienie ciśnienia wyjściowego, utrzymywanego na zadanym poziomie wymaga zastosowanie falownika do sterowania pracą pomp. Z uwagi na równomierność zużycia pomp zaleca się zrealizowania sterowania w układzie kroczącym, przy równoczesnym zachowaniu funkcji sterowania kaskadowego. Do wejść modułów telemetrycznych, wyposażonych w funkcje sterowników PLC, zostaną podłączone sygnały informacyjne z urządzeń, jaki sygnały wyjściowe do sterowania pracą urządzeń wykonawczych. Należy dążyć do przekazania do systemu wizualizacji pracy SUW-u wszystkich istotnych parametrów, co umożliwi zdalny nadzór nas procesem uzdatniania wody oraz zapewni natychmiastowe wykrywanie wszelkich nieprawidłowości. Dodatkowo należy zagwarantować, z poziomu systemu wizualizacji, możliwość zdalnego sterowania wybranymi urządzeniami, jak i konfiguracji parametrów odpowiedzialnych za przebieg procesu uzdatniania wody. System sterowania i monitoringu należy wykonać zgodnie z istniejącym systemem pracującym już na obiektach WOD - KAN w Małomicach. Na etapie przygotowań do prac wykonawca przedstawi i  uzgodni z obecnym eksploatatorem sieci jakie urządzenia zamierza zamontować w ramach prowadzonych robót AKPiA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30-5, 45.33.00.00-8, 45.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ETAP II Zad NR 1 Budowa rurociągu wodnego na odcinku od ulicy Chrobrego w Małomicach do terenów budownictwa mieszkaniowego w obrębie wsi Śliwnik Zad. NR 2 Budowa kanalizacji sanitarnej na odcinku od ulicy Chrobrego w Małomicach do terenów budownictwa mieszkaniowego w obrębie wsi Śliwnik Zad NR 3 Budowa rurociągu wodnego w ulicy Piastowskiej wraz z przyłączami do budynków zad 4 Budowa rurociągu wodnego w ulicy Kościelnej i Lipowej wraz z przyłączami do budynków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA ROZBUDOWA I REMONT KANALIZACJI SANITARNEJ, WODOCIĄGU ORAZ SUW W GMINIE MAŁOMICE ETAP I Zadanie NR 6 Remont SUW Śliwnik Zakres prac: Wymiana rurociągów wewnątrz-obiektowych na zgrzewane PE. Należy wymienić istniejące rurociągi żeliwne na nowe rurociągi z rur PEHD 160.SDR17,PN10 zgrzewane do czołowo. Wymiana armatury filtrów z napędem ręcznym na zasilaną pneumatycznie Należy wymienić istniejące przepustnice z napędem ręcznym na nowe sterowane i zasilane pneumatycznie. Obudowa pierścieniowa pokryta farbą epoksydową z napędem pneumatycznym dwustronnym. Wyposażane w krańcowe skrzynki mikroprocesorowe IP65. Regeneracja 2 szt. filtrów wraz z zasypaniem nowym złożem W ramach prowadzonej modernizacji obiektu należy dokonać regeneracji zbiorników filtracyjnych. Należy oczyścić zbiorniki z farby, zabezpieczyć antykorozyjnie oraz nałożyć farby antykorozyjna oraz powłokę zewnętrzną BRAUTHO-CORRUX 3 in1. Należy wymienić złoże filtracyjne w Filtrze F-2 oraz w Filtrze F-1. Dostawa i montaż nowych aeratorów średnicy 800mm Należy dostarczyć i zamontować nowe mieszacze wodno-powietrzne o średnicy 800mm jako urządzenia zamienne i zamontować w ramach prowadzonych prac w wymienianym układzie technologicznym SUW Śliwnik. Dostawa i montaż instalacji sprężonego powietrza. Należy wykonać nową instalacją sprężonego powietrza. Instalacja będzie odpowiedzialna za napowietrzanie wody surowej w aeratorach , uzupełnianie poduszki powietrznej oraz do wzruszania złoża podczas procesu płukania. Nowo montowany układ armatury pneumatycznej również będzie zasilany powietrzem generowanym ze sprężarek. W ramach prowadzonych prac, poza dostawą nowych dwóch agregatów sprężarkowych i dmuchaw należy wymienić kompletną instalację sprężonego powietrza i odpowiednio rozprowadzić w obiekcie SUW. Węże i rurociągi należy umieścić w korytach oraz odpowiednio oznakować jak również przedstawić schemat na dokumentacji po wykonawczej. Instalacja wykonana będzie jako kompletna wraz z armaturą rozprowadzającą, zabezpieczającą oraz sterującą i regulacyjną. Dostawa i montaż stacji dozowania nadmanganianu potasu KnMO4. Projektuje się dostawę i montaż stacji dozowania nadmanganianu potasu KnMO4. w celu usprawnienia procesu odmanganiania poprzez dozowanie do rurociągu wody uzdatnianej tłoczonej na Filtr nr 2 silnego utleniacza w postaci roztworu. Instalacja układu dozowania będzie zrealizowana na zasadzie iniekcji w rurociąg z PEHD odpowiednim przewodem zasilającym transportującym roztwór bezpośrednio do w/w rurociągu. W skład projektowanego układu dozowania wchodzą: pompa dozująca z zaworem odpowietrzającym oraz przelewowym, wodomierz impulsowy DN20 ; wężyk tłoczny i zasysający, kosz ssawny, inżektor dozujący oraz atestowany zbiornik do magazynowania gotowego roztworu. Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z układem SZR i zabudową. Projektuje się dostawę i montaż dodatkowego zasilania obiektu SUW na wypadek awarii głównego zasilania. W ramach realizacji zadania wykonawca dostarczy, zabuduje i uruchomi agregat prądotwórczy o mocy 130 KVA,104 kW Agregat będzie wyposażony w układ SZR zamontowany w rozdzielni głównej ,sterowni, i wpięty w nowy układ AKPiA. Agregat będzie umieszczony w pobliżu drzwi wejściowych do obiektu i zabudowany w kontenerze w z właściwą wentylacją i oświetleniem. Kontener o wymiarach 2438x6058x2720mm waga 4000kg z konstrukcji stalowej posadowiony będzie na ławie fundamentowej zgodnie z rys. płyty i kontenera. APARATURA KONTROLNO - POMIAROWA I AUTOMATYKA -AKPiA wraz z monitoringiem GPRS Modernizacja układu AKPiA polega na całkowitej wymianie urządzeń zasilająco sterujących zabudowanych wewnątrz obiektu. Należy dostosować nową automatykę dla obiektu SUW, aby praca stacji,załączanie pomp głębinowych na studniach odbywała się w pełni automatycznie na podstawie wartości progowych poziomu wody w zbiorniku. Również należy dokonać modyfikacji sterowania pracą pomp sieciowych, tak aby na wyjściu ze stacji utrzymywane było stabilne ciśnienie. Zapewnienie ciśnienia wyjściowego, utrzymywanego na zadanym poziomie wymaga zastosowanie falownika do sterowania pracą pomp. Z uwagi na równomierność zużycia pomp zaleca się zrealizowania sterowania w układzie kroczącym, przy równoczesnym zachowaniu funkcji sterowania kaskadowego. Do wejść modułów telemetrycznych, wyposażonych w funkcje sterowników PLC, zostaną podłączone sygnały informacyjne z urządzeń, jaki sygnały wyjściowe do sterowania pracą urządzeń wykonawczych. Należy dążyć do przekazania do systemu wizualizacji pracy SUW-u wszystkich istotnych parametrów, co umożliwi zdalny nadzór nas procesem uzdatniania wody oraz zapewni natychmiastowe wykrywanie wszelkich nieprawidłowości. Dodatkowo należy zagwarantować, z poziomu systemu wizualizacji, możliwość zdalnego sterowania wybranymi urządzeniami, jak i konfiguracji parametrów odpowiedzialnych za przebieg procesu uzdatniania wody. System sterowania i monitoringu należy wykonać zgodnie z istniejącym systemem pracującym już na obiektach WOD - KAN w Małomicach. Na etapie przygotowań do prac wykonawca przedstawi i uzgodni z obecnym eksploatatorem sieci jakie urządzenia zamierza zamontować w ramach prowadzonych robót AKPiA. ZAKRES ROBÓT 1. Demontaż rurociągu żeliwnego ciśnieniowego wraz z armaturą o śr. nominalnej 150 mm - 33 mb 2. Demontaż mieszacza wodno-powietrznego DN 800 mm - 2 szt. 3. Demontaż rurociągu żeliwnego ciśnieniowego wraz z armaturą o śr. nominalnej 80 mm - 14 mb 4. Dmuchawa - demontaż wraz z armaturą- 1kpl. 5. Sprężarka - demontaż wraz z armaturą - 1 kpl. 6. Pompy I stopnia - demontaż - 4 szt. 7. Wyładowanie złoża ze zbiorników filtracyjnych 75% objętości starego złoża - 35.175 Ton 8. Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości wew. - 40 m2 9. Malowanie pędzlem emaliami Brantho-Korrux 3w1 powierzchni wewnętrznej zbiorników R M i Sx2- 40m2 10. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - wypełnienie złożem II stop. - 2,34 Ton 11. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - wypełnienie złożem II stop. - 2,34 Ton 12. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - wypełnienie złożem II stop. - 22,14 Ton 13. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - wypełnienie złożem I stop. - 2,34 Ton 14. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - wypełnienie złożem I stop. - 2,34 Ton 15. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - wypełnienie złożem I stop. - 15,40 Ton 16. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - uaktywnienie złoża roztworem i przemywanie - 46,90 Ton 17. Załadowanie zbiornika masą filtracyjną - płukanie złoża wodą po uaktywnieniu - 46,90 Ton 18. Montaż rurociągów z rur polietylenowych , PE, PEHD o śr. zewnętrznej 160 mm - 33 mb 19. Montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewanych . śr. zewnętrznej 160 mm - 18 szt. 20. Montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewanych . śr. zewnętrznej 160 mm - 21 szt. 21. Montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewanych . śr. zewnętrznej 160 mm - 45 szt. 22. Przepustnica międzykołnierzowa z napędem pneumatycznym DN 160 mm - dostawa i montaż - 16 szt. 23. Dostawa i montaż mieszaczy powietrzno-wodnych - 2 szt. 24. Próby ciśnieniowe mieszaczy powietrzno-wodnych - 2 szt. 25. Montaż rurociągów z rur polietylenowych , PE, PEHD o śr. zewnętrznej 90mm -14 mb 26. Montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych , tuleja kołnierzowa na luźny kołnierz o śr. zewnętrznej 90 mm - 5 szt. 27. Montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych o śr. zewnętrznej 90 mm - 8szt. 28. Przepustnica międzykołnierzowa odcinająca DN80 mm - dostawa i montaż - 3 szt. 29. Przepustnica międzykołnierzowa zwrotna DN80 mm - dostawa i montaż - 2 szt. 30. Dostawa i montaż dmuchawy -2 kpl. 31. Dostawa i montaż sprężarki - 2 kpl. 32. Dostawa i montaż rotametru - 1 szt. 33. Rozdzielacz sprężonego powietrza - 1 kpl 34. Dostawa i montaż regulatora ciśnienia - 1 kpl. 35. Dostawa i montaż pompki dozowania roztworu KnMO4 - 1 szt. 36. Dostawa i montaż inżektora montowanego na rurociągu wody surowej - 1 szt. 37. Dostawa i montaż zbiornika KnMO4 - 1 szt. 38. Wodomierze skrzydełkowe impulsowy DN 20 mm - 1 szt. 39. Montaż zespołu prądotwórczego 110kV - 1 szt. 40. Montaż zabudowy kontenerowej agregatu prądotwórczego 110 kVA na fundamencie - 1 szt. 41. Montaż standardowego zestawu PC, oprogramowania systemowego - 1 szt. 42. Dostawa i montaż szafy sterowniczej obiektu wraz ze sterownikiem i oprogramowaniem - 1 szt. 43. Dostawa i montaż szafy sterowniczej zestawu hydroforowego wraz falownikiem - 1 szt. 44. Dostawa i montaż pomp II stopnia - 3 kpl. 45. Dostawa i montaż zestawów chloratora - 2 kpl. 46. Dostawa i montaż wodomierza DN 80 mm ,woda surowa - 1 szt. 47. Dostawa i montaż wodomierza DN 200 , woda na wyjściu SUW - 1 szt. ETAP II Zadanie NR 1 Budowa rurociągu wodnego na odcinku od ulicy Chrobrego w Małomicach do terenów budownictwa mieszkaniowego w obrębie wsi Śliwnik 1. Wykonanie sieci wodociągowej Zaprojektowano budowę sieci wodociągowej z tworzyw sztucznych PE100 o średnicy 160 mm. Wpięcie do istniejącej sieci należy wykonać w miejscu oznaczonym w projekcie zagospodarowania terenu symbolem W5 w ulicy Chrobrego. Połączenie z istniejącą siecią miasta Małomice do końcówki sieci wykonanej z rur żeliwnych DN300. Sieć wodociągową na całej długości wykonać należy z rur ciśnieniowych PE100 przeznaczonych do wody o średnicy 160×9,5 mm, klasa ciśnienia SDR 17, połączenia rurociągów poprzez zgrzewanie doczołowe oraz kształtki kołnierzowe. Całkowita długość projektowanej sieci wodociągowej wyniesie 1600,21+60=1660,21 mb. Rurociągi należy układać w wykopie na specjalnie przygotowanej podsypce piaskowej. Przebieg trasy wodociągu oraz jego profil podłużny przedstawiono w części graficznej niniejszego opracowania. 3. Przejście przez ciek Ruda Projektowanym obiektem na które należy uzyskać pozwolenie wodnoprawne jest przejście rurociągiem wody przez ciek o nazwie Ruda. Przejście wykonane będzie jako przewiert rurą osłonową tworzywową o średnicy 355 mm. Przewiert wykonany będzie w km 13+466 biegu cieku. Rurociąg wody wykonany z rur PE 160 umieszczony będzie w rurze osłonowej wspólnie z rurociągiem tłocznym ścieków PE 90 mm z terenu osiedla Kwiatowego. Długość rurociągu osłonowego 7 m. 4. Przejście przez ciek Strużyna Przejście rurociągami przez ciek Strużyna wykonane będzie jako remont istniejącego przejścia rurociągiem wody DN300. W miejsce istniejącej rury żeliwnej DN300 wykonany będzie osłonowy rurociąg z umieszczonymi wewnątrz ocieplonymi rurociągami wody PE 160 oraz ścieków PE 90. Rurociągi wyprowadzone ponad poziom terenu ocieplone będą otulina z wełny mineralnej grubości 10 cm, a następnie zabezpieczone płaszczem z arkuszy blachy aluminiowej łączonej na nity. Przejście przez ciek Strużyna wykonane będzie w km 8+733. 1 Sieć wodociągowa Roboty montażowe 1.Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych , PE, PEHD o śr. zewnętrznej 160 mm - m 1664.00 2.Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o śr.150 mm bez nasuwki - kpl. 3.00 3.Hydranty pożarowe nadziemne o śr. 80 mm - kpl. 2.00 Odtworzenie nawierzchni 1.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm ,warstwa wiążąca - m2 36.00 Zadanie NR 2 Budowa kanalizacji sanitarnej na odcinku od ulicy Chrobrego w Małomicach do terenów budownictwa mieszkaniowego w obrębie wsi Śliwnik 1. Wykonanie sieci kanalizacyjnej Zaprojektowano sieć kanalizacyjną zgodnie z warunkami technicznymi zapewniającymi odbiór ścieków bytowo-gospodarczych z terenu objętego projektem. Projektowana sieć kanalizacyjna zostanie poprowadzona grawitacyjnie do projektowanej pompowni zlokalizowanych na działce o nr geodezyjnym 700/3, a następnie za pomocą rurociągu tłocznego do istniejącej studni kanalizacyjnej zlokalizowanej w ul. Chrobrego. Sieć kanalizacji grawitacyjnej należy wykonać z rur kielichowych PVC o średnicy 200 mm, klasa sztywności rur SN8. Rury ze ścianką litą, połączenia kielichowe na uszczelkę. Całkowita długość projektowanej grawitacyjnej kanalizacyjnej sanitarnej ,wraz z sięgaczami, wynosi 253 + 60 = 313 mb. Rurociąg układać należy wg wytyczonej trasy zgodnie ze spadkami przewidzianymi w projekcie. Na trasie projektowanej sieci przewidziano wykonanie studzien kanalizacyjnych betonowych 1000 mm zgodnie z warunkami technicznymi. 3. Kanalizacja tłoczna a. Pompownia ścieków Pompownia ścieków sanitarnych wykonana będzie jako zbiornik podziemny z kręgów żelbetowych klasy B-45 o średnicy wewnętrznej 1,2 m. Całkowita głębokość pompowni 4,90 m. Zbiornik przykryty będzie płytą pokrywową z osadzonym włazem ze stali nierdzewnej zamykaną na klucz. Pompownia przystosowana do zabudowy w terenie zielonym, z elementami montażowymi, króćcami wlotowymi i wylotowym, przepustem kablowym oraz kominkami wentylacyjnymi. Przepompownia wraz z komorą zasuw będzie ogrodzona. b. Komora zasuw Komorę zasuw zaprojektowano jako studnię prefabrykowaną z elementów betonowych o średnicy wewnętrznej 1200 mm. Komora w wersji nie przejazdowej (górna powierzchnia płyty wyniesiona 5 cm nad przyległy teren) zabezpieczona przed otwarciem przez osoby trzecie. Odwodnienie dna komory za pomocą kratki poprzez przewód 110 PE doprowadzony do zbiornika pompowni. Na przewodzie tym zamontować zasuwę odcinającą DN 100 z obudową i skrzynką do ziemi, która będzie cały czas zamknięta a otwierana będzie w celu odwodnienia komory zasuw. . Przepompownię ścieków należy zamówić jako gotowy element wraz z wyposażeniem przeznaczony do montażu na placu budowy. . Wykonawca robót montażowych powinien zapewnić włączenie projektowanej przepompowni do istniejącego systemu sterowania i wizualizacji pracy systemu kanalizacyjnego w Małomicach będącego na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Małomicach. . Pompownia ścieków ma zawierać system wizualizacji pracy pompowni stosowany przez Zamawiającego wraz z powiadamianiem o awariach na komórkę. d. Wykonanie rurociągu tłocznego Ścieki z projektowanej pompowni tłoczone będą jednym rurociągiem tłocznym. Wewnątrz pompowni rurociągi wykonać należy z rur ze stali nierdzewnej 0H18N9 o średnicy DN60 - 76,1×2,0 mm, poza pompownią w komorze zasuw rurociąg tłoczny wykonany będzie z rur DN80 - 88,9×2,0 mm. Poza komorą zasuw wykonać przejście na rurociąg wykonany z rur ciśnieniowych PE100 o średnicy PE 90 × 5,4 mm SDR17. Rurociąg tłoczny o długości około 1359,12 mb przebiegać będzie w pasach drogowych lub terenie przyległym do pasa drogowego do studni kanalizacyjnej ,rozprężnej. Wpięcie do studni istniejącej należy wykonać poprzez wykonanie otworu i osadzenie przejścia szczelnego ,łańcuchowego, a następnie zaizolowaniu ściany wokół wykonanego przejścia środkiem bitumicznym. Po wykonaniu wpięcia projektowanego rurociągu dopływowego należy wyprofilować kinetę i skierować rurociąg tłoczny w kierunku kanału odpływowego. W gruncie rurociąg tłoczny układać poniżej strefy przemarzania zgodnie z profilami podłużnymi. e. Przecisk pod rzeką Ruda Na trasie projektowanej sieci kanalizacyjnej należy wykonać przejście pod istniejącym ciekiem. Zarówno rurociąg kanalizacji tłocznej jak i wody przeprowadzić pod rzeką poprzez wykonanie przecisku z zastosowaniem urządzeń pneumatycznych. Dla rur przewodowych należy zastosować rury osłonowe , przeciskowe, o średnicy DN 350. Rurociągi przewodowe umieścić w rurach osłonowych przy zastosowaniu płóz ślizgowych dostosowanych do średnicy rur. Końcówki rur przeciskowych po umieszczeniu rur przewodowych należy uszczelnić manszetami. f. Przejście przez rzekę Strużyna Przejście rurociągami przez ciek Strużyna wykonane będzie jako remont istniejącego przejścia rurociągiem wody DN300. W miejsce istniejącej rury żeliwnej DN300 wykonany będzie osłonowy rurociąg z umieszczonymi wewnątrz ocieplonymi rurociągami wody PE 160 oraz ścieków PE 90. Rurociągi wyprowadzone ponad poziom terenu ocieplone będą otulina z wełny mineralnej grubości 10 cm, a następnie zabezpieczone płaszczem z arkuszy blachy aluminiowej łączonej na nity. ZAKRES ROBÓT 1 Sieć tłoczna Roboty montażowe 1.Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych ,PE, PEHD o śr. zewnętrznej 90 mm - m 1351.00 2.Zasuwy nożowe o śr.80 mm - kpl. 2.00 3.Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m - stud. 2.0 4.Dostawa i montaż pompowni - kpl.1.00 Odtworzenie nawierzchni 1.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm , warstwa wiążąca - m2 36.00 2 Sieć kanalizacji sanitarnej Roboty montażowe 1.Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - m 313.00 2.Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m - stud. 8.00 Zadanie NR 3 Budowa rurociągu wodnego w ulicy Piastowskiej wraz z przyłączami do budynków 1. Sieć wodociągowa Zaprojektowano sieć wodociągową tworzywową PE O110 mm zgodnie z warunkami technicznymi, która zastąpi istniejący odcinek żeliwny DN 100. Budowa nowego odcinka wiązać się będzie z wymianą istniejących przyłączy wodociągowych do budynków, w celu zapewnienia dostawy wody do obecnych odbiorców. Projektowana sieć wodociągowa zostanie połączona z istniejącą siecią wodociągową wykonaną z żeliwa DN 100 dz. nr 178. Wpięcia do istniejącej sieci należy wykonać poprzez połączeni kołnierzowe w miejscach oznaczonych w projekcie zagospodarowania terenu symbolami: W1, W2. Sieć wodociągową wykonać z rur ciśnieniowych PE100 przeznaczonych do wody pitnej o średnicy 110×6,6 mm, klasa ciśnienia SDR 17, PN 10. Połączenia rurociągów poprzez zgrzewanie doczołowe. Całkowita długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi 199,80 m. Przyłącza wody wykonać z rur PE O 32 mm i zakończyć zaworem odcinającym w budynku wraz z połączeniem z istniejącą instalacją odbiorcy. ZAKRES ROBÓT 1 Sieć wodociągowa ul. Piastowska Roboty montażowe 1.Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych PE, PEHD o śr. zewnętrznej 110 mm - wykopy umocnione - m 182.00 2.Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych PE, PEHD o śr. zewnętrznej 32 mm - wykopy umocnione - m 97.00 3.Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o śr.100 mm kpl.- 3.00 4.Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o śr.32 mm wciskowe kpl. - kpl. 9.00 5.Hydranty pożarowe nadziemne o śr. 80 mm - kpl.2.00 Odtworzenie nawierzchni - ul. Piastowska 1.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm warstwa wiążąca - m2 317.80 Zadanie NR 4 Budowa rurociągu wodnego w ulicy Kościelnej i Lipowej wraz z przyłączami do budynków 1. Sieć wodociągowa Zaprojektowano sieć wodociągową tworzywową PE O110 mm zgodnie z warunkami technicznymi, która zastąpi istniejący odcinek żeliwny DN 100 w ulicach Lipowej i Kościelnej w Małomicach. Budowa nowego odcinka wiązać się będzie z wymianą istniejących przyłączy wodociągowych do budynków, w celu zapewnienia dostawy wody do obecnych odbiorców. Projektowana sieć wodociągowa zostanie połączona z istniejącą siecią wodociągową wykonaną w technologii PCW O110, dz. nr 500, żeliwo DN 100 dz. nr 751;1, żeliwo DN 200 dz. nr 453. Wpięcia do istniejącej sieci należy wykonać poprzez połączeni kołnierzowe w miejscach oznaczonych w projekcie zagospodarowania terenu symbolami: W1, W3, W4. Sieć wodociągową wykonać z rur ciśnieniowych PE100 przeznaczonych do wody pitnej o średnicy 110×6,6 mm, klasa ciśnienia SDR 17, PN 10. Połączenia rurociągów poprzez zgrzewanie doczołowe. Całkowita długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi 615,42 m. Przyłącza wody wykonać z rur PE O 32 mm zakończonych zaworem odcinającym w budynku połączonych z istniejącą instalacją. ZAKRES ROBÓT Sieć wodociągowa ul. Lipowa i Kościelna Roboty montażowe 1.Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych PE, PEHD o śr. zewnętrznej 110 mm - wykopy umocnione - m 606.00 2.Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych PE, PEHD o śr. zewnętrznej 32 i 40 mm - wykopy umocnione - m 384.00 3.Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o śr.200 mm - kpl. 2.00 4.Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o śr.100 mm - kpl. 4.00 5.Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o śr.40 mm wcisków- kpl. 1.00 6.Zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o śr.32 mm wciskowe - kpl. 19.00 7.Hydranty pożarowe nadziemne o śr. 80 mm - kpl.7.00 Odtworzenie nawierzchni - ul.Lipowa 1.Nawierzchnie z płyt drogowych betonowych sześciokątnych grubości 15 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową m2- 286.40 Odtworzenie nawierzchni - ul.Kościelna 1.Nawierzchnie z mieszanek mineralno -bitumicznych asfaltowych o grubości 6cm warstwa wiążąca - m2 786.66.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.