eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Zimowe utrzymanie dróg Obwód Drogowy Nowogard



Ogłoszenie z dnia 2007-09-06

Goleniów: Zimowe utrzymanie dróg Obwód Drogowy Nowogard
Numer ogłoszenia: 159210 - 2007; data zamieszczenia: 06.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4180512, 4180361, fax 091 4182530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg Obwód Drogowy Nowogard.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w okresie od 01.11.2007r. do 31.03.2008r. polegające na oczyszczeniu ze śniegu, lodu i błota pośniegowego oraz na uszorstnieniu jezdni przy zastosowaniu mieszanki piasku z solą nawierzchni dróg na terenie działania Obwodu Drogowego Nowogard. Łaczna długość odcinków dróg powiatowych przeznaczona do utrzymania wynosi 113,945 km, łączna długość odcinków wyznaczonych do posypania wynosi 52219 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie warunku - dostarczenie oświadczeń lub dokumentów opisanych w Części X pkt. 3. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: - wykonanie w ciągu ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł ( sto tysięcy złotych) brutto rocznie - dysponowanie następującym sprzętem: minimum dwa nośniki, 1 ładowarkę lub podać sposób zastępczy załadunku mieszanki. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. 5. Ustanowią, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu. 6. Akceptują warunki i wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunków i wymagań - złożenie oświadczenia. 9. Złożą komplet wymaganych dokumentów - wymienionych w Części X.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 2.Wypełnione zbiorcze zestawienie elementów (Załącznik Nr 3) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów konieczne jest złożenie pełnomocnictwa sporządzonego na Załączniku Nr 4 do SIWZ lub innego równoważnego. 4.Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz Dz. U. z 2007 Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560), zwanej dalej pzp - (Załącznik Nr 5 do SIWZ ). W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenia lub dokumenty oddzielnie. 5. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - robót (co najmniej dwóch) zbliżonych swoim rodzajem do przedmiotu zamówienia i wartością jednego zadania nie mniejszą niż 100.000 zł (sto tysięcy złotych) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 5.1Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). 6. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca (Załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Oświadczenie lub dokumenty o: - związaniu złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert; - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się oferenta z warunkami i wymaganiami w postępowaniu zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków oraz wymagań bez zastrzeżeń, a także zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ); - zleceniu części przedmiotu umowy Podwykonawcy, - terminie wykonania zamówienia; Uwaga! Powyższe oświadczenia lub dokumenty należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 10. Wzór umowy (stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ) - parafowane przez upoważnione osoby do działania, w imieniu Wykonawcy albo przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.goleniow.ibip.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Wydział Komunikacji i Dróg Powiatowych 72 - 100 Goleniów,ul. Fabryczna 25.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego 72 100 Goleniowów ul. Dworcowa 1, pok.121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.