eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Subskrypcja licencji na systemy antywirusowe Trend Micro wraz ze wsparciem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-20

Warszawa: Subskrypcja licencji na systemy antywirusowe Trend Micro wraz ze wsparciem
Numer ogłoszenia: 159201 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118027 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Subskrypcja licencji na systemy antywirusowe Trend Micro wraz ze wsparciem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji 920 licencji oprogramowania firmy Trend Micro na kolejny rok dla UKNF, w następującym zakresie: 1. Odnowienie 920 sztuk licencji Trend IMSS (IMSS/SPS v7.0 Bundle) 2. Odnowienie 920 sztuk licencji Trend IWSS Bundle (http/FTP/URL/AAXS) 3. Usługa wsparcia świadczona przez Wykonawcę dla Zamawiającego w zakresie utrzymania serwerów i oprogramowania TREND MICRO w ilości 200 roboczo godzin. II. Środowiska objęte wsparciem 1. Wsparciem objęte będą następujące środowiska oprogramowania Zamawiającego a. Serwery i oprogramowanie Trend Micro. III. Zakres wsparcia 1. Rozwiązywanie zgłaszanych przez Zamawiającego problemów, związanych z wystąpieniem błędów standardowych i niestandardadowych w zakresie ochrony antywirusowej i antyspamowej poczty, w szczególności: a. przyjęcie zgłoszenia, b. analiza problemu, c. opracowanie rozwiązania, d. przygotowanie narzędzi umożliwiających wdrożenie rozwiązania (poprawka, instrukcja, skrypt). 2. Diagnozowanie zgłaszanych przez Zamawiającego problemów występujących na styku systemamów będących przedmiotem wsparcia a innym oprogramowaniem, współpracującym z systemami będącymi przedmiotem wsparcia, w szczególności: a. przyjęcie zgłoszenia, b. analiza problemu, c. określenie przyczyn powstania problemu, d. opracowanie scenariusza rozwiązania problemu. 3. Wsparcie administracyjne świadczone przez Ekspertów Oferenta na miejscu u Klienta. 4. Telefoniczne wsparcie administratorów Klienta. IV Zasady świadczenia usług 1. Świadczenie usług rozpoczęte będzie Przeglądem Zerowym, w ramach którego Wykonawca zapozna się ze środowiskiem Zamawiającego w stopniu niezbędnym dla świadczenia usług oraz wykonania migracji środowiska na nową platformę sprzętową dostarczoną przez Zamawiającego do najnowszej wersji oprogramowania ustalonej z Zamawiającym. 2. Przegląd Zerowy wykonany zostanie w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy. Migracja środowiska na nową platformę sprzętową dostarczoną przez Zamawiającego do najnowszej wersji oprogramowania ustalonej z Zamawiającym zostanie wykonana w ciągu 70 dni od daty podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym. 3. Zgłoszenia problemów dokonywane będą przez Osoby Upoważnione ze strony Zamawiającego. Wykaz Osób Upoważnionych Zamawiający przedstawi Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. 4. Zgłoszenia mogą być składanie w dowolnej chwili. 5. Zgłoszenie uważa się za przyjęte po jego zarejestrowaniu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować zgłoszenie w ciągu 2 godzin roboczych od jego złożenia przez Zamawiającego. Po upływie tego czasu zgłoszenie uważa się za zarejestrowane. 6. Wykonawca prowadzi rejestr zgłoszeń, dostępny Osobom Upoważnionym ze strony Zamawiającego, zawierający co najmniej: datę i godzinę przyjęcia zgłoszenia, aktualny status, historię obsługi. 7. Zamawiający nie udziela Wykonawcy zdalnego dostępu do swoich systemów. W przypadku konieczności dostępu do systemu usługi świadczone są w siedzibie Zamawiającego. 8. Wprowadza się kategorie błędów: a. Błąd krytyczny - błąd uniemożliwiający lub w istotny sposób utrudniający korzystanie z systemu b. Błąd niekrytyczny - każdy błąd nie zakwalifikowany jako krytyczny. 9. Kwalifikacja błędu pozostaje w kompetencjach Zamawiającego. 10. Jako czas reakcji rozumiany jest czas pomiędzy zarejestrowaniem zgłoszenia a kontaktem Konsultanta z osobą upoważnioną Zamawiającego, mającym na celu wstępną diagnozę problemu oraz uzgodnienie harmonogramu działań mających na celu jego rozwiązanie c. Czas reakcji na zgłoszenie błędu krytycznego wynosi 2 h. d. Czas reakcji na zgłoszenie błędu niekrytycznego to następny dzień roboczy. 11. Telefoniczne wsparcie administratorów 12. Poza wsparciem określonym w umowie, Zamawiający może zlecić Wykonawcy inne zadania w zakresie wspieranych systemów. 13. Środowisko serwera Trend Micro a. IMSS Version 7.0 Platforma sprzętowa środowiska HP ProLiant DL 380 , lub inny o zbliżonych parametrach System operacyjny Microsoft Windows Server 2003 R2 Enterprise Edition SP2 Sposób wykonywania kopii zapasowych Veritas NetBackup b. Środowisko zapasowego serwera Trend Micro - analogicznie jak w pkt a..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IT.expert Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81024,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99659,52

  • Oferta z najniższą ceną: 99659,52 / Oferta z najwyższą ceną: 110700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.