eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Obsługa i pogotowie techniczne w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych



Ogłoszenie z dnia 2017-01-27

Ogłoszenie nr 15917 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.

Gliwice: Obsługa i pogotowie techniczne w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 363770


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny 5637700045, ul. ul. Toszecka  99, 44100   Gliwice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 701 801, faks 322 701 934, e-mail imo6@imo.gliwice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.icimb.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa i pogotowie techniczne w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/23/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1: Utrzymanie ruchu - wykonywanie przeglądów okresowych, remontów oraz usuwanie awarii maszyn i urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych ze szczególnym uwzględnieniem maszyn i urządzeń objętych procedurą ISO (załącznik nr 5), nieobjęte procedurą min. raz w roku wg zleceń Zamawiającego, - zmiany miejsca zainstalowania maszyn i urządzeń podyktowane względami technologicznymi, organizacji produkcji i względami bezpieczeństwa, - przygotowanie oraz zamontowanie matryc, form i ustników do maszyn i urządzeń do produkcji ceramiki, - remonty konstrukcji mechanicznych przemysłowych pieców grzewczych, prażarek i suszarek, - konserwację i naprawę urządzeń służących do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy i ochrony środowiska, - uzupełnienie, wykonanie osłon i innych zabezpieczeń w celu dostosowania maszyn i urządzeń do minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn i urządzeń przez pracowników podczas pracy /Rozporządzenie Ministra Gospodarki w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy Dz. U. z 2002 r., nr 191, poz. 1596 z późn. zm./, - remonty i utrzymanie ruchu urządzeń transportowych z wyłączeniem wózków podnośnikowych i urządzeń dźwigowych objętych dozorem technicznym, - wykonywania niezbędnej dokumentacji technicznej powykonawczej i dokumentacji na potrzeby wykonania lub zakupu części zamiennych, - wykonanie części zamiennych niezbędnych do napraw maszyn i urządzeń do wykonania, których wystarczą materiały powszechnie stosowane i podstawowe wyposażenie warsztatu mechanicznego (dla przykładu sitka i krzyżaki w prasach pasmowych są częściami zamiennymi), - prowadzenie eksploatacji i remontu agregatu sprężarkowego, - dla zminimalizowania przerw w pracy pieców tunelowych Wykonawca musi mieć przygotowane 2 komplety części zamiennych do zapychacza (1kpl. to śruba pociągowa z nakrętką, 2 szt. prowadnic z panewkami), - montaż, konserwację i uruchomienie nowo zakupionych maszyn i urządzeń, - materiały eksploatacyjne w rozumieniu Zamawiającego to oleje, smary, uszczelnienia, itd., - oraz innych prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Oddziału w zakresie nie przekraczającym usług rozumianych, jako utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych. Powyższy zakres nie obejmuje części elektrycznej. Część 2: Pogotowie techniczne - usuwanie bieżących awarii instalacji: grzewczych (włącznie z instalacją na kotłowni), wod-kan, c.w.u. i sprężonego powietrza na terenie Zamawiającego, - konserwacja zbiorników ciśnieniowych na wymienionych instalacjach, - wykonywanie prac ślusarsko instalatorskich polegających na instalowaniu, podłączaniu do w/w instalacji: aparatury badawczej i innych urządzeń wyposażenia Pionu Badawczego O.M.O. - naprawy bieżących instalacji, osprzętu, urządzeń i aparatury badawczej będącej na wyposażeniu laboratoriów z wyjątkiem aparatury, która wymaga serwisów specjalistycznych, - prace konserwatorskie i drobne naprawy związane z bieżącym użytkowaniem obiektów Instytutu (prace polegające na naprawach bram, ogrodzeń, drzwi, okien, wymianie zamków, usuwanie skutków awarii, zabezpieczenia obiektów przed zalaniem, dewastacją zniszczeniem, oraz innych prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania O.M.O. itd., poza pracami remontowo-budowlanymi, - materiały eksploatacyjne w rozumieniu Zamawiającego to oleje, smary, uszczelnienia, itd. Powyższy zakres nie obejmuje części elektrycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 50800000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Utrzymanie ruchu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT195000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe CERAMET Sp. z o.o.,  ,  ul. Toszecka 99,  44-100,  Gliwice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 239350.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 239350.62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 239350.62
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Pogotowie techniczne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT97000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
A-Grotex Sp. z o.o.,  ,  ul. Mechaników 9,  44-109,  Gliwice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111588.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111588.95
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111588.95
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.