eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasym › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Pasym



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Pasym: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Pasym
Numer ogłoszenia: 159167 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Pasym , ul. Rynek 8, 12-130 Pasym, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6212010 w. 35, faks 089 6212011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pasym.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Pasym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Pasym, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz.21, z późn. zm.) oraz z uchwałą Sejmiku Województwa Warmińsko-Mazurskiego nr XVIII/333/12 z dnia 19.06.2012 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2011-2016 oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pasym, a także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego. 2.1. Zakres prac obejmuje: 1) Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, w tym: a) Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), b) Odbiór odpadów segregowanych, c) Odbiór odpadów ulegających biodegradacji, 2) Odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon oraz odpadów problematycznych (okien, drzwi, wanien, sedesów, spłuczek, umywalek, kabin prysznicowych, brodzików, wykładzin, dywanów, gumoleum) - za pomocą mobilnego punktu zbiórki odpadów komunalnych. 3) Odbiór niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. chemikaliów, baterii, akumulatorów, żarówek, świetlówek itd. (wszystkie wymienione w obowiązującym katalogu odpadów w grupie odpadów 20) - za pomocą mobilnego punktu zbiórki niebezpiecznych odpadów komunalnych; 4) Dostarczenie pojemnika do apteki w Pasymiu i odbiór przeterminowanych i zbędnych leków z apteki i 2 przychodni w Pasymiu. 5) Dostarczenie pojemników i odbiór baterii z placówek oświatowych (5 pojemników) oraz odbiór z urzędu z istniejącego pojemnika. 2.2. Szczegółowy sposób odbioru odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości: Na terenie Gminy Pasym obowiązywał będzie mieszany, pojemnikowo - workowy system zbiórki odpadów komunalnych: 2.2.1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01): 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności: - 110-120 l i 240 l - w zabudowie jednorodzinnej - 1100 l - w zabudowie wielorodzinnej, przy działalności gospodarczej, zwartej zabudowie rekreacyjnej, na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasymiu oraz na cmentarzu komunalnym. 2) Właściciele nieruchomości utrzymują pojemniki w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Za stan pojemników 1100 l ustawionych na terenach rekreacyjnych odpowiada wykonawca. 3) Częstotliwość odbioru (wywozu) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych - co 2 tygodnie, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, zaakceptowanym przez Zamawiającego, z zachowaniem ciągłości obecnego harmonogramu. 4) Wykonawca przekaże do zagospodarowania niesegregowane odpady komunalne do odzysku, unieszkodliwienia oraz składowania, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w okresie obowiązywania zamówienia. 5) Obowiązkiem Wykonawcy jest odbiór wszystkich zmieszanych odpadów komunalnych znajdujących się w pojemnikach oraz wokół nich. 6) Należy przewidzieć zwiększoną częstotliwość odbioru odpadów w okresach świąt kościelnych (Boże Narodzenie, Wielkanoc, Wszystkich Świętych), długich weekendów, akcji sprzątanie świata 2.2.2. Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane), w tym odpady opakowaniowe (kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 39, 20 01 40, 20 02 01): 1) Odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych na terenie Gminy Pasym będzie się odbywał w systemie workowym oraz do pojemników w odpowiednich kolorach ustawionych na terenach zwartej zabudowy rekreacyjnej. Zamawiający posiada zestawy pojemników. Wprowadza się cztery kolory worków i trzy kolory pojemników: a) żółty - na odpady z tworzyw sztucznych, metale i opakowaniowe odpady wielomateriałowe, b) niebieski - na odpady z papieru i tektury, c) zielony - na odpady ze szkła. d) brązowy - na odpady biodegradowalne (kuchenne i zielone). Nie dotyczy pojemników. 2) Worki do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych zapewnia Wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: a) materiał - folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków dla odpowiedniej frakcji odpadów, wielkość worków min. 120 l, dla opakowań szklanych 60-80 l. b) oznakowanie - dopuszcza się nadruki informujące o sposobie segregacji odpadów oraz inf. o firmie odbierającej 3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać worki do mieszkańców w ilościach odpowiadających ilością i kolorystyką workom odebranym. 4) Częstotliwość odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych - w sezonie letnim od 1 czerwca do 30 września na terenie miasta Pasym i z pojemników zbiorczych na terenach rekreacyjnych - raz na 2 tygodnie. Poza sezonem raz na 3 tygodnie. Na terenach wiejskich raz na 3 tygodnie, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, z zachowaniem ciągłości obecnego harmonogramu. 5) Wykonawca przekaże do odzysku lub recyklingu segregowane odpady komunalne zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. 2.2.3. Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36), zużyte opony (kod 16 01 03), odpady niebezpieczne (odpady z grupy 20), problematyczne odpady wielkogabarytowe objęte zamówieniem (kod odpadów 17 09 04 ). 1) Odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, odpadów problematycznych oraz niebezpiecznych odpadów komunalnych (odpady z grupy 20) odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości przy pomocy mobilnego punktu odbioru odpadów komunalnych. Częstotliwość odbioru - 3 razy w roku w miesiącach: kwiecień, lipiec, październik, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, zaakceptowanym przez Zamawiającego. 2) Wykonawca przekaże do zagospodarowania bądź zagospodaruje sam odpady, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa w okresie objętym zamówieniem. 2.3 Odbiór odpadów z zabudowy rekreacyjnej - letniskowej Odbiór odpadów z tych nieruchomości będzie występował sezonowo, głównie w miesiącach letnich. Tak jak dla nieruchomości zamieszkałych obowiązuje system pojemnikowo-workowy, a w przypadku zwartej zabudowy rekreacyjnej system pojemnikowy. Gromadzenie odpadów zmieszanych w pojemnikach 110-120 l. Odpady segregowane do worków foliowych w odpowiednich kolorach. Dopuszcza się pojemniki 1100 l ustawione w miejscach ogólnodostępnych po uzgodnieniu z Zamawiającym. W miarę potrzeby, mogą być ustawione pojemniki na selektywną zbiórkę odpadów w odpowiednich kolorach, będących w posiadaniu Zamawiającego. Odbiór odpadów komunalnych z terenu zwartej zabudowy rekreacyjnej w sezonie letnim co tydzień, poza sezonem co 2 tygodnie. Należy brać pod uwagę turystyczny charakter gminy i brak możliwości precyzyjnego określenia okresu pobytu na poszczególnych nieruchomościach letniskowych. Niezbędna będzie reakcja na telefoniczne zgłoszenia konieczności odbioru odpadów. 2.4 Sprawozdawczość Obowiązkiem Wykonawcy będzie sporządzanie sprawozdań zgodnie z ustawą oraz przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie czynności zagospodarowania odebranych odpadów tj. kart przekazania odpadów. W sprawozdaniu należy wykazać ilość i rodzaj odpadów przekazanych do poszczególnych instalacji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienie uzupełniające obejmie zagospodarowanie wszystkich odpadów objętych zamówieniem podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20 000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddział w Pasymiu nr konta: 32 88381060 2009060001010003. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uznaje moment wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - kserokopia zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta Pasym w zakresie odbierania odpadów komunalnych - aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby transportującego odpady - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie składowania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub zezwolenie na zbieranie, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych, bądź też gotowości przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie składowania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, objętych przedmiotem zamówienia. Miejsca składowania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o których mowa wyżej powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - wykaz usług prowadzonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie działalności gospodarczej, związanych z gospodarowaniem odpadami. W czasie tym Wykonawcy muszą wykazać się odbiorem i przekazaniem do odzysku, unieszkodliwiania lub składowania odpadów komunalnych w ilości co najmniej 2.000 Mg w każdym roku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz sprzętu zgodny z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. z 2013 Poz. 122), który zawierał będzie ponadto: - samochód z dźwigiem HDS - samochód specjalny o gabarytach umożliwiających wjazd na tereny rekreacyjne, kolonijne i inne oddalone od głównych dróg, posiadający możliwość poruszania się po trudnym terenie zarówno latem jak i zimą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych zapisów dotyczących sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia wynosi 100 000zł (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile uprawnienie takie nie wynika z innych złożonych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz stopnia inflacji 2) zmiany osób i podmiotów uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy, 3) inne zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty, które nie będą ingerować w przedmiot zamówienia, a ich wprowadzenie będzie niezbędne do należytego wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pasym.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pasymiu, ul. Rynek 8, 12-130 Pasym, pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pasymiu, ul. Rynek 8, 12-130 Pasym, pokój nr 5 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.