eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stawiguda › CZĘŚĆ II budowy ulicy Porcelanowej w Jarotach w ramach zadaniaBudowa ul. Porcelanowej w Jarotach - ETAP I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-02

Stawiguda: CZĘŚĆ II budowy ulicy Porcelanowej w Jarotach w ramach zadania: Budowa ul. Porcelanowej w Jarotach - ETAP I
Numer ogłoszenia: 159109 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133803 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stawiguda, ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5126475, faks 089 5126910.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZĘŚĆ II budowy ulicy Porcelanowej w Jarotach w ramach zadania: Budowa ul. Porcelanowej w Jarotach - ETAP I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. CZĘŚĆ II budowy ulicy Porcelanowej w Jarotach w ramach zadania: Budowa ul. Porcelanowej w Jarotach - ETAP I. CZĘŚĆ II budowy ulicy Porcelanowej w Jarotach - od miejsca, w którym kończy się istniejąca droga do końca wraz z placem manewrowym w formie ronda. Roboty budowlane obejmują CZĘŚĆ II budowy drogi w miejscowości Jaroty na działce 291/15 oznaczonej na planie sytuacyjnym literami E prim-G w ramach zadania: Budowa ul. Porcelanowej w Jarotach - ETAP I. CZĘŚĆ II - od miejsca, w którym kończy się istniejąca droga do końca wraz z placem manewrowym w formie ronda. Zakres zadania nie obejmuje wykonania chodników i oświetlenia. Nawierzchnia przewidziana na ruch kategorii KR-1 z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Odwodnienie nawierzchni dróg poprzez spadki poprzeczne i podłużne do wpustów kanalizacji deszczowej w drogach. Główny rurociąg kanalizacji deszczowej został już wykonany. W ramach niniejszego zadania należy wykonać odprowadzenie wód deszczowych do istniejącego rurociągu poprzez wpusty uliczne żeliwne deszczowe z osadnikami zlokalizowane w jezdni ulicy. 2. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 ustawy Pzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się: 2.1. Dokumentacja projektowa budowy dróg - stanowiąca załącznik Nr 1 do pozwolenia na budowę Sta/155/2007 z dnia 24.09.2007r. wydanego przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie - [załącznik nr 10 do siwz], który to dokument jest integralną częścią SIWZ oraz 2.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót [załącznik nr 11 do siwz], który to dokument jest integralną częścią siwz, a także 2.3. przedmiar robót - element pomocniczy - [załącznik nr 12 do SIWZ]. 3. Zamawiający zastrzega, że w przypadku stwierdzenia przy wykonywaniu wykopu i potwierdzenia przez inspektora nadzoru występowania warstw podbudowy nadających się do wykorzystania, roboty te zostaną odpowiednio zdjęte z zakresu wykonania Wykonawcy, a wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlowy KASIA Henryk Wasilewski, Silice 5/2, 11-030 Purda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243604,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162370,90

  • Oferta z najniższą ceną: 162370,90 / Oferta z najwyższą ceną: 325763,03

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.