eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liniewo › Dostawa i montaż zbiornika retencyjnego stalowego na wodę przeznaczoną do spożycia o pojemności 100m3.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Liniewo: Dostawa i montaż zbiornika retencyjnego stalowego na wodę przeznaczoną do spożycia o pojemności 100m3.
Numer ogłoszenia: 159090 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Liniewo , ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, woj. pomorskie, tel. 058 6878520, faks 058 6878522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zbiornika retencyjnego stalowego na wodę przeznaczoną do spożycia o pojemności 100m3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stalowego zbiornika retencyjnego przeznaczonego do wody do picia. Zbiornik o pojemności 100m3. Zbiornik wykonany z elementów stalowych posiadających niezbędne atesty i certyfikaty dla tego typu urządzeń. Zbiornik izolowany wełną mineralną wykonany zgodnie z dokumentacją projektową. Zbiornik będzie wyposażony w oprzyrządowanie pozwalające na wpięcie w istniejący układ wodociągowy. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac budowlanych do uzyskania niezbędnych dokumentów i postanowień związanych z zastosowaniem materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia. Po zakończeniu prac budowlanych należy wykonać inwentaryzację powykonawczą oraz uzyskać wszelkie niezbędne decyzję i zgody na użytkowanie zbiornika..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.53 - Roboty budowlane w zakresie wież wodnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10 tyś. zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego Urząd Gminy Liniewo BS Straogard Gdański o/Skarszewy nr 48 8340 0001 0100 1876 2000 0003 z dopiskiem (Zbiornik retencyjny) lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w przypadku, gdy w ofercie będzie załączony przelew, a na rachunek Zamawiającego w termie składania ofert nie będzie uznany, tzn pieniądze nie będą na rachunku Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać: termin obowiązywania ( musi obejmować okres związania oferta począwszy od upływu terminu składania ofert) kwota( równa kwocie wadium) gwarant lub poręczyciel ( wystawiający gwarancję lub poręczenia) beneficjent gwarancji lub poręczenia( Gmina Liniewo) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją ( gwarant lub poręczenia zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, na konto wskazane przez beneficjenta) płatność na pierwsze żądanie ( poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądania beneficjenta, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 46 ust 5 ustawy) nieodwołalność gwarancji lub poręczenia ( gwrant lub poręczyciel nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonej gwarancji lub poręczenia) Brak w poręczeniu lub gwarancji jakiegokolwiek z powyższych elementów, jak również wprowadzenie warunków ograniczających Zamawiającego w korzystaniu z wadium, traktowane będzie jako nie wniesienie wadium i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Wykluczone zostaną oferty w których wadium zostanie wniesione w innej formie niż określone przez Zamawiającego, wniesione w mniejszej niż określił Zamawiający wysokości.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-d niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 ustawy PZP wystawowej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert. b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa Zamówień Publicznych. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 3. Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia. Wykonawca dysponuje osobami do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej oraz w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ofercie dokumenty potwierdzające posiadanie ww. uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do OIIB. 4. Dokumenty potwierdzające wykonanie w ostatnich 3 latach 2 robót o zbliżonej wartości i zakresie. 5. Oświadczenie o zastosowanych materiałach i urządzeniach. W przypadku dokonania zmian Wykonawca zobowiązany jest podać typ i producenta elementu równoważnego oraz załączyć do oferty karty katalogowe, DTR atesty PZH, aprobaty techniczne lub inne dokumenty i dowody świadczące o równoważności stosowanych urządzeń. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a-c niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 7. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liniewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Liniewo ul. Dworcowa 3 83-420 Liniewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Liniewo ul. Dworcowa 3 83-420 Liniewo Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.