eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmigród › Budowa i przebudowa dróg w gminie Żmigród

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Żmigród: Budowa i przebudowa dróg w gminie Żmigród
Numer ogłoszenia: 159079 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmigród , pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 071 3853057, faks 071 3853556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa dróg w gminie Żmigród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1 Przebudowa drogi gminnej w m. Łapczyce, zlokalizowanej na działkach nr 87/1, 165/9. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie podbudowy dolnej, wykonanie podbudowy górnej, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 2 Przebudowa drogi gminnej w m. Borzęcin, zlokalizowanej na działce nr 155/15. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, ułożenie krawężników, wykonanie podbudowy górnej, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca), wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 3 Przebudowa drogi gminnej w m. Borzęcin, zlokalizowanych na działkach nr 118/10, 118/31, 121/6. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, ułożenie krawężników, wykonanie podbudowy górnej, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca), wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 4 Budowa drogi gminnej w m. Sanie, zlokalizowanej na działce nr 193. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego), uzupełnienie i zagęszczenie poboczy warstwą ziemi, oznakowanie, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 5 Budowa drogi gminnej w m. Kliszkowice, zlokalizowanej na działce nr 180. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego), uzupełnienie i zagęszczenie poboczy warstwą ziemi, oznakowanie, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 6 Budowa drogi gminnej w m. Osiek, zlokalizowanej na działce nr 320. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego), uzupełnienie i zagęszczenie poboczy warstwą ziemi, oznakowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 7 Budowa drogi gminnej w m. Gatka, zlokalizowanej na działce nr 227 Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, wykonanie i profilowanie podbudowy górnej, nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego), uzupełnienie i zagęszczenie poboczy warstwą ziemi, oznakowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 8 Budowa drogi gminnej w m. Gatka, zlokalizowanej na działce nr 222/1 Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, wykonanie i profilowanie podbudowy górnej, nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego), uzupełnienie i zagęszczenie poboczy warstwą ziemi, oznakowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 9 Budowa drogi gminnej w m. Gatka, zlokalizowanej na działce nr 212 Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, wykonanie i profilowanie podbudowy górnej, nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego), uzupełnienie i zagęszczenie poboczy warstwą ziemi, oznakowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 10 Budowa drogi gminnej w m. Bychowo, zlokalizowanej na działce nr 611 AM-1 Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego), uzupełnienie i zagęszczenie poboczy warstwą ziemi, oznakowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. W wycenie należy uwzględnić wyregulowanie istniejących zaworów wodnych. Okres gwarancji - 36 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.28 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Spełnienie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia. Brak spełnienia któregokolwiek warunku wymienionego poniżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1)Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 roboty podobnej. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć budowę lub przebudowę lub remont drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 2)Dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać niniejsze zamówienie, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - aktualne na dzień składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmigrod.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród (pok nr 25) za odpłatą 61,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród pokój nr 8 (punkt informacyjny).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.