eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziory › Dostawa-samochodu patrolowo-gaśniczego z zamontowanym modułem wysokociśnieniowym, wyposażonego we wyciągarkę, - trzech pił spalinowych-łańcuchowych,-pługa leśnego, -dwóch przyczepek samochodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Jeziory: Dostawa: -samochodu patrolowo-gaśniczego z zamontowanym modułem wysokociśnieniowym, wyposażonego we wyciągarkę, - trzech pił spalinowych-łańcuchowych,-pługa leśnego, -dwóch przyczepek samochodowych
Numer ogłoszenia: 159058 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Park Narodowy , Jeziory, 62-050 Jeziory, woj. wielkopolskie, tel. 61 8982300, faks 61 8982301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: panstwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: -samochodu patrolowo-gaśniczego z zamontowanym modułem wysokociśnieniowym, wyposażonego we wyciągarkę, - trzech pił spalinowych-łańcuchowych,-pługa leśnego, -dwóch przyczepek samochodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Samochód patrolowo gaśniczy z zamontowanym modułem wysokociśnieniowym - fabrycznie nowy rok produkcji 2012 lub 2013 - nadwozie typu pick-up czterodrzwiowe, podwójna kabina-dwurzędowa, 5-cio miejscowe - kolor nadwozia - ciemno zielony lub czarny - napęd na dwie osie 4x4 z centralnym mechanizmem różnicowym - silnik wysokoprężny (diesel) o pojemności skokowej 2400 - 2600 cm 3 - moc silnika 160 - 180 KM - skrzynia biegów manualna - ABS + EBD + ESP z ASR - osłony silnika, zbiornika paliwa, skrzyni biegów i reduktora - stalowe - wyłożenie przestrzeni ładunkowej od wewnątrz blachą aluminium - nadbudówka - oryginalna z akcesoriów fabrycznych z tylną klapą uchylną w kolorze nadwozia + oświetlenie - hak holowniczy montowany na stałe -na dachu montowana belka sygnalizacyjna z nagłośnieniem, kolor lamp pomarańczowy - radioodtwarzacz - alarm sterowany fabrycznymi pilotami - co najmniej 2 szt. - ładowność 800 - 1000kg - masa samochodu całkowita do 3000kg - rozstaw osi nie więcej jak 3,0m - dodatkowy komplet kół zima - 17 - 19 - trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, kpl. dywaników gumowych dla miejsc siedzących, linka holownicza - gwarancja producenta mechaniczna min. 3 lata, na perforację nadwozia min. 12 lat - książka serwisowa na samochód - serwis autoryzowany w zakresie przewidzianym gwarancją w odległości nie większej niż 50km od siedziby Zamawiającego Wysokociśnieniowy agregat gaśniczy zbudowany jako moduł w skład którego wchodzi: - pompa wysokociśnieniowa wraz z pompą spalinową o ciśnieniu min. 35 barów, zbiornik na wodę ze stali nierdzewnej o pojemności 400 litrów i agregat ze środkiem pianotwórczym - agregat zamontowany na wysuwanej podłodze z możliwością demontażu - książka serwisowa na agregat - serwis autoryzowany w zakresie przewidzianym gwarancją w odległości nie większej niż 50km od siedziby Zamawiającego 2. Piła spalinowa - łańcuchowa o mocy min.4,6KM , długość prowadnicy min. 37cm - 3 szt. 3. Pług leśny - 5 talerzowy do oborywania pożarzysk i mineralizowania pasów przeciwpożarowych - 5 sekcji roboczych, szer. robocza 1,6-1,8m 4. Przyczepa samochodowa o przestrzeni ładunkowej: - szer.100-110cm, dł.200-220cm, DCM - 750kg, ładowność 550-650kg, koła o śr.min.13, koło podporowe, oś niehamowana 5. Przyczepa samochodowa z nadstawką i zakryciem poliestrowym o przestrzeni ładunkowej: - szer. 120- 140cm, dł. 250 - 270cm, DCM do 1400kg, ładowność 650 - 1000kg, koła o śr. min.14, koło podporowe, oś hamowana B.Całość przedmiotu zamówienia z dostawą do zamawiającego C.Wymagana pełna dokumentacja umożliwiająca zarejestrowanie samochodu i przyczep samochodowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00 - Pikapy 35.11.10.00 - Sprzęt gaśniczy 43.61.28.00 - Wyciągarki 16.11.00.00 - Pługi lub brony talerzowe 43.81.20.00 - Piły 34.22.33.00 - Przyczepy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 ) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert to jest do dnia 30.04.2013r. do godz. 9:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, Bank BGK nr: 03 1130 1088 0001 3126 8390 0001. Potwierdzenie dokonania przelewu winno być dołączone do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem wskazanego do składania ofert terminu znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach powinno być złożone w formie oryginału w sekretariacie zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego (upoważnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, minimum 2 dostawy o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, każda - zal nr 8 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do siwz 2) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 2 do siwz 3) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z art. 44 ustawy - zał. nr 3 do siwz. 4) Projekt umowy- zaparafowany na każdej ze stron - zał. nr 5 do siwz 5) Wykaz podwykonawców - zał. nr 7 do siwz 6) Wykaz dostaw - zał. nr 7 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielkopolskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Park Narodowy, Jeziory, 62-050 Mosina.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolski Park Narodowy, Jeziory, 62-0505 Mosina pok. 107.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.