eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kategorii D

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-12

Nowy Sącz: Prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kategorii D
Numer ogłoszenia: 159038 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy , ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, faks 018 4429984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sup.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kategorii D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kategorii D dla 5 osób bezrobotnych w ramach I edycji kursowej. Celem szkolenia jest przekazanie wiadomości, umiejętności a także nauczenie zachowań umożliwiających bezpieczne kierowanie pojazdem kategorii D oraz przygotowanie do zdania egzaminu państwowego, uprawniającego do uzyskania prawa jazdy kategorii D oraz uzyskanie uprawnień w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kategorii D. Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy obejmujące: Opracowanie programu szkolenia zgodnego z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1019) oraz z zakresem programowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r. nr 53 poz.314 z późn. zm.). Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Wskazanie miejsca (lokalizacji) zajęć. Zapewnienie sali dydaktycznej o powierzchni nie mniejszej niż 25 m2 (wykłady) oraz placu manewrowego do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia. Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie części teoretycznej szkolenia (tablice do pisania, makietę lub programy komputerowe umożliwiające symulowanie sytuacji na drodze, tablice poglądowe z zakresu szkolenia, programy komputerowe lub filmy wideo prezentujące: zasady bezpiecznego poruszania się w ruchu drogowym, zasady kierowania pojazdem, podstawowe czynności kontrolno-obsługowe i zasady udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadku oraz przedmioty i urządzenia umożliwiające korzystanie z tych pomocy dydaktycznych) oraz minimum 1 pojazdu samochodowego do nauki jazdy w zakresie szkolenia przygotowującego do egzaminu na prawo jazdy kategorii D i minimum jednego pojazdu niezbędnego do przeprowadzenia zajęć praktycznych z zakresu kwalifikacji wstępnej. Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z opracowanym programem oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) zgodnego z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Po pozytywnym zdaniu egzaminu absolwenci szkolenia muszą otrzymać Świadectwo kwalifikacji zawodowej. Prowadzenie dokumentacji kursu tj.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia; protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia. Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które: nie posiadają prawa do stypendium szkoleniowego. Wykaz osób, które należy objąć w/w ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia. kontynuują szkolenie po podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej. Koszt ewentualnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztów szkolenia. Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, poczęstunek). 4.Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Nowy Sącz lub Powiat Nowosądecki. W przypadku szkolenia poza miastem Nowy Sącz w cenie szkolenia należy uwzględnić koszty przejazdu uczestników szkolenia. Część teoretyczną szkolenia Wykonawca przeprowadzi w sali ośrodka szkoleniowego. Czas trwania szkolenia - maksymalnie 70 dni roboczych. W pierwszej kolejności należy realizować szkolenie z zakresu prawa jazdy kategorii D Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia oraz opłacenia pierwszego egzaminu państwowego w Małopolskim Ośrodku Ruchu Drogowego na prawo jazdy kategorii D oraz egzaminu przed komisją powołaną przez wojewodę małopolskiego na świadectwo kwalifikacji. Uczestnicy kursu muszą przystąpić do egzaminu państwowego z zakresu prawa jazdy kategorii D w czasie przewidzianym na realizację zamówienia oraz przystąpić do egzaminu państwowego z zakresu kwalifikacji wstępnej niezwłocznie w terminie maksymalnie do 3 tygodni od zakończenia szkolenia. Liczba godzin szkoleniowych wynosi 220 godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia, w tym w zakresie prawa jazdy kategorii D - 80 godzin (20 godzin zajęć teoretycznych i 60 godzin zajęć praktycznych) natomiast w zakresie kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej dla prawa jazdy kategorii D - 140 godzin zegarowych (130 godzin zajęć teoretycznych i 10 godzin zajęć praktycznych).W przypadku prowadzenia zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych przy wykorzystaniu urządzenia do symulowania warunków specjalnych Zamawiający wymaga aby każdy uczestnik odbył 9 godzin zajęć praktycznych jazdy indywidualnej w ruchu drogowym oraz 1 godzinę zajęć praktycznych przy wykorzystaniu urządzenia do symulowania warunków specjalnych. Liczba godzin zajęć w tygodniu obejmuje przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych, dziennie nie może przekraczać 8 godzin zegarowych. Zajęcia teoretyczne i praktyczne trwają w układzie poniedziałek - piątek. Zajęcia praktyczne z zakresu prawa jazdy kategorii D muszą się odbywać na zasadzie jeden instruktor i jedna osoba szkolona bez obecności innych uczestników. Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia (obowiązkowo w formie papierowej, a w przypadku posiadania materiałów w formie elektronicznej również w tej formie) oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom dla SUP (forma papierowa lub CD). Materiały szkoleniowe zostaną oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi przestrzegać przepisów BHP i ppoż. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) Wykonawca może przetwarzać dane osobowe uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną (z zachowaniem sposobu reprezentacji) zaświadczenia potwierdzającego wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców oraz zaświadczenia wydanego przez wojewodę potwierdzającego wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia metodą spełnia/nie spełnia ( Załącznik nr 3). Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia o posiadaniu aktualnego na dany rok kalendarzowy wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych www.ris.praca.gov.pl prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (Załącznik nr 8). Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 8 do SIWZ) oraz poprzez sprawdzenie w systemie elektronicznym faktu posiadania aktualnego wpisu do RIS.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie w przeprowadzeniu 3 szkoleń z zakresu prawa jazdy kategorii D oraz 3 szkoleń z zakresu kwalifikacji wstępnej lub kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej dla prawa jazdy kategorii D z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert i załączy dowody, że zostały wykonane należycie. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie sal i bazy sprzętowej (Załącznik nr 5 do SIWZ) przedstawi, iż na czas realizacji szkolenia (zamówienia) będzie dysponował salą szkoleniową o powierzchni nie mniejszej niż 25 m2 (wykłady) oraz placem manewrowym do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia. Wykonawca musi zapewnić niezbędny sprzęt umożliwiający sprawne prowadzenie części teoretycznej szkolenia (tablice do pisania, makietę lub programy komputerowe umożliwiające symulowanie sytuacji na drodze, tablice poglądowe z zakresu szkolenia, programy komputerowe lub filmy wideo prezentujące: zasady bezpiecznego poruszania się w ruchu drogowym, zasady kierowania pojazdem, podstawowe czynności kontrolno-obsługowe i zasady udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadku oraz przedmioty i urządzenia umożliwiające korzystanie z tych pomocy dydaktycznych) oraz minimum 1 pojazd samochodowy do nauki jazdy w zakresie szkolenia przygotowującego do egzaminu na prawo jazdy kategorii D i minimum jeden pojazd niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych z zakresu kwalifikacji wstępnej. W przypadku wykorzystania tego samego pojazdu do części praktycznej szkolenia z zakresu prawa jazdy kategorii D i z zakresu kwalifikacji wstępnej należy zaznaczyć w Wykazie sal i bazy sprzętowej obok podstawy do dysponowania. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 5 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do przeprowadzenia szkolenia z zakresu prawa jazdy kategorii D co najmniej 1 osobę do przeprowadzenia części teoretycznej szkolenia posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć teoretycznych za zakresu przewidzianego do realizacji zamówienia oraz co najmniej 1 instruktora nauki jazdy kategorii D posiadającego co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć praktycznych z zakresu prawa jazdy kategorii D, do przeprowadzenia szkolenia z zakresu kwalifikacji wstępnej co najmniej 1 osobę do przeprowadzenia części teoretycznej szkolenia posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć teoretycznych z zakresu przewidzianego do realizacji niniejszego zamówienia oraz co najmniej 1 instruktora nauki jazdy posiadającego co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć praktycznych a także 1 instruktora techniki jazdy. Powyższe informacje muszą wynikać z przedstawionego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (według Załącznika nr 6). Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 i 6 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia (Załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną (z zachowaniem sposobu reprezentacji) zaświadczenia potwierdzającego wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną (z zachowaniem sposobu reprezentacji) zaświadczenia wydanego przez wojewodę potwierdzającego wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia, oświadczenie o aktualnym wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r. nr 236 poz. 2365 z późn. zm.) (załącznik nr 8 do SIWZ),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług (np. ISO, akredytacja na szkolenie prawo jazdy kategorii D - 5
  • 3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług (np. ISO, akredytacja na szkolenie kwalifikacja dla prawa jazdy kategorii D - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem miejsca szkolenia oraz kadry dydaktycznej. Usługa ma być wykonywana przez osoby wskazane w Załączniku nr 6 do oferty oraz w miejscu wskazanym w Załączniku nr 5 do SIWZ Zmiana osoby wskazanej w ofercie będzie możliwa w następujących sytuacjach: Na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonej czynności; Na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w niniejszej SIWZ. Zmiana miejsca szkolenia będzie możliwa po pisemnym przedstawieniu nowych warunków oraz akceptacji Zamawiającego. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowysacz.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz w pokoju nr 8 tj. w Biurze Obsługi Klienta (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EFS.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.