eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Świadczenie usług przeglądów i napraw aparatury, sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 44 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Zgierz: Świadczenie usług przeglądów i napraw aparatury, sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 44 części
Numer ogłoszenia: 159003 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7144332, 7144505, faks 42 7144530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przeglądów i napraw aparatury, sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 44 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Świadczenie usług przeglądów i napraw aparatury, sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 44 części 2. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 50.42.10.00-2. Kategoria usługi: nr 1, kod CPC: 88660. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: Część 1: Przeglądy aparatu Sonicator wraz z dojazdem Część 2: Przeglądy Elektroencefalograf EEG 16S wraz z dojazdem Część 3: Przeglądy Aparatów do znieczulania Anestar N7, respiratora ParaPac, Aparatu CPAP wraz z dojazdem Część 4: Przeglądy diatermii firmy Famed wraz z dojazdem Część 5: Przeglądy aparatów elektrochirurgicznych f-my EMED wraz z dojazdem Część 6: Przeglądy aparatów EKG firmy Aspel typ AsCard wraz z dojazdem Część 7: Przeglądy videokolposkopu prod.Medi-Com wraz z dojazdem Część 8: Przeglądy i naprawy stołów operacyjnych wraz z dojazdem Część 9: Przeglądy i naprawy stołu operacyjnego firmy Amsco wraz z dojazdem Część 10: Naprawy myjni f-my Franke wraz z dojazdem Część 11: Przeglądy sterylizatora gazowego typ 4XL wraz z dojazdem Część 12: Przegląd noża harmonicznego prod. Ethicon Endo-Surgery LLC USA wraz z dojazdem Część 13 Przeglądy aparatów Fisiotek f-my Rimec wraz z dojazdem Część 14: Przeglądy noża ultradźwiękowego typ CUSA EXCEL f-my Valleylab wraz z dojazdem Część 15: Przeglądy aparatury rtg - typ Opera wraz z dojazdem Część 16: Przegląd diatermii Terapuls GS 220 wraz z dojazdem Część 17: Przegląd diatermii Diamat G-110 wraz z dojazdem Część 18: Przegląd defibrylatora typ BPH/PAC/ACLS/SPO2/AC/CGT T03C44580 f-my Zoll Medical Corp. wraz z dojazdem Część 19: Przegląd lasera okulistycznego ,Przegląd lampy szczelinowej typ L-219 z tonometrem f-my Inami, Przegląd Funduskamery f-my Kowa wraz z dojazdem Część 20: Przegląd aparatu do witrektomii przedniej i tylnej typ Accurus 800CS f-my Alcon wraz z dojazdem Część 21:Przegląd Autorefraktometru z keratometrią typ Unicos URK-700 f-my Unicos wraz z dojazdem Część 22: Przegląd aparatu Physiotek D60 wraz z dojazdem Część 23: Przegląd respiratora typ E-360 f-my Newport Medical Instr. wraz z dojazdem Część 24 Przegląd diatermii f-my Erbe wraz z dojazdem Część 25 Przegląd zestawu histeroskopowego wraz z insuflatorem ( bez diatermii ) f-my Aesculap wraz z dojazdem Część 26 Przegląd Videokolposkopu typ VC -102 wraz z dojazdem Część 27 Przeglądy i naprawy wraz z dojazdem 1.aparat rtg Bennet HFQ (bez ścianki) nr fabr.B 35058/1996 2.przewoźny aparat z ramieniem C typ Cyberbloc nr fabr. 02018904 Część 28 Przeglądy aparatury rentgenowskiej f-my Philips wraz z dojazdem 1.przewoźny aparat z ramieniem C i torem wizyjnym BV libra 2.aparat przyłóżkowy Practix 33 wraz z dojazdem Część 29 Przeglądy rejestratorów Holter Perfect wraz z przesyłką Część 30 Przeglądy kardiostymulatorów firmy Temed wraz z przesyłką Część 31 Przegląd aparatu EMG nr fabr.21900 wraz z dojazdem Część 32 Przegląd respiratora Bear typ 750 wraz z dojazdem Część 33Wymiana sensora tlenowego w zestawie Infant Flow SiPAP Comprehensiwe f-my Bird USA wraz z dojazdem Część 34 Przegląd aparatów STYMAT f-my Famed wraz z dojazdem Część 35 Przegląd Elektrostymulatora STIM 226 f-my Metler Elektronics wraz z dojazdem Część 36 Przegląd aparatu pulsotronic ST-5D wraz z dojazdem Część 37 Przegląd lasera BTL-2000 wraz z dojazdem Część 38Przegląd stacji uzdatniania wody MEDSYS 20 HP wraz z dojazdem Część 39 Przegląd aparatu USG Sonoline SX wraz z dojazdem Część 40 Przegląd kardiomonitorów wraz z dojazdem Część 41 Aparat do badania słuchu OTO READ wraz z dojazdem Część 42 Przegląd pomp objętościowych typ AP 31 wraz z dojazdem Część 43 Przegląd pomp f-my AsCor typ AP 23 wraz z dojazdem Część 44 Przegląd pomp infuzyjnych f-my Alaris typ GH wraz z dojazdem. Zamówienie poniżej 207 000 euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 44.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, tj. przedłożą dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2. SIWZ. Ocena spełnienia ww warunków odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy i przedłużenia okresu jej realizacji o maksymalny okres 3 miesięcy, w przypadku niewyczerpania kwoty zobowiązania wynikającego z umowy. W takim przypadku ogólna wartość umowy nie może ulec zmianie, podobnie jak ceny jednostkowe brutto, chyba że niniejsza umowa stanowi inaczej. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: a) obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego. b) w przypadku, gdy zmiany dotyczą nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego. c) zmiany terminu obowiązywania umowy, zgodnie z § 6 ust. 3. 3. Zmiany umowy, o których mowa pkt. a, b, c dokonywane są w drodze aneksu do umowy. 4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku powinien być dołączony projekt aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. 14).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 10:45, miejsce: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. 14).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4. Oferta może obejmować całość zamówienia lub poszczególne części.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.