Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-15
Kalinowo: Żywienie dzieci w punktach przedszkolnych na terenie Gminy Kalinowo - drugie śniadanie
Numer ogłoszenia: 158976 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół w Kalinowie , ul. Kajki 1, 19-314 Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 629-84-21, faks 87 621-87-77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Żywienie dzieci w punktach przedszkolnych na terenie Gminy Kalinowo - drugie śniadanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Żywienie dzieci w punktach przedszkolnych na terenie Gminy Kalinowo - drugie śniadanie Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza oferty częściowe poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 4. Zadanie nr 1: Żywieniem w Punkcie Przedszkolnym w Kalinowie będzie objęte około 16 osób dziennie, w dniach pracy Punktu (dni robocze) Proponowane zestawy śniadaniowe: 1- bułka słodka serniczek, jabłko, soczek kartonik 200 ml 2- rogal 7 days, jogurt owocowy 200 g, banan 3- rogal maślany, serek 140 g, gruszka, lizak 4- bułka kajzerka (2 szt.), parówki berlinetki (2 szt.), soczek kartonik 200 ml, wafelek, 5- pączek, soczek kartonik 200 ml, pomarańcz, baton milky way 21,5 g 6- bułka słodka z dżemem, soczek kartonik 200 ml, mandarynka, deserek 120 g 7- bułka słodka z budyniem, soczek kartonik 200 ml, banan, ciastka delicje 3 szt. 8- herbatniki 25 g, serek 150 g, mandarynka, soczek kartonik 200 ml Zadanie nr 2: Żywieniem w Punkcie Przedszkolnym w Borzymach będzie objęte około 11 osób dziennie, w dniach pracy Punktu. Proponowane zestawy śniadaniowe: 1- bułka słodka serniczek, jabłko, soczek kartonik 200 ml 2- rogal 7 days, jogurt owocowy 200 g, banan 3- rogal maślany, serek 140 g, gruszka, lizak 4- bułka kajzerka (2 szt.), parówki berlinetki (2 szt.), soczek kartonik 200 ml, wafelek, 5- pączek, soczek kartonik 200 ml, pomarańcz, baton milky way 21,5 g 6- bułka słodka z dżemem, soczek kartonik 200 ml, mandarynka, deserek 120 g 7- bułka słodka z budyniem, soczek kartonik 200 ml, banan, ciastka delicje 3 szt. 8- herbatniki 25 g, serek 150 g, mandarynka, soczek kartonik 200 ml Zadanie nr 3: Żywieniem w Punkcie Przedszkolnym w Wysokiem będzie objęte około 13 osób dziennie, w dniach pracy Punktu. Proponowane zestawy śniadaniowe: 1- bułka słodka serniczek, jabłko, soczek kartonik 200 ml 2- rogal 7 days, jogurt owocowy 200 g, banan 3- rogal maślany, serek 140 g, gruszka, lizak 4- bułka kajzerka (2 szt.), parówki berlinetki (2 szt.), soczek kartonik 200 ml, wafelek, 5- pączek, soczek kartonik 200 ml, pomarańcz, baton milky way 21,5 g 6- bułka słodka z dżemem, soczek kartonik 200 ml, mandarynka, deserek 120 g 7- bułka słodka z budyniem, soczek kartonik 200 ml, banan, ciastka delicje 3 szt. 8- herbatniki 25 g, serek 150 g, mandarynka, soczek kartonik 200 ml Zadanie nr 4: Żywieniem w Punkcie Przedszkolnym w Pisanicy będzie objęte około 25 osób dziennie, w dniach pracy Punktu. Proponowane zestawy śniadaniowe: 1- bułka słodka serniczek, jabłko, soczek kartonik 200 ml 2- rogal 7 days, jogurt owocowy 200 g, banan 3- rogal maślany, serek 140 g, gruszka, lizak 4- bułka kajzerka (2 szt.), parówki berlinetki (2 szt.), soczek kartonik 200 ml, wafelek, 5- pączek, soczek kartonik 200 ml, pomarańcz, baton milky way 21,5 g 6- bułka słodka z dżemem, soczek kartonik 200 ml, mandarynka, deserek 120 g 7- bułka słodka z budyniem, soczek kartonik 200 ml, banan, ciastka delicje 3 szt. 8- herbatniki 25 g, serek 150 g, mandarynka, soczek kartonik 200 ml Zestawy dostarczane będą do Punktów Przedszkolnych w godz. 8.00 - 9.00. W celu zapewnienia różnorodności posiłków należy podawać inny zestaw każdego dnia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1, Ustawy Pzp Zamawiający dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie. W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w sytuacji, gdy: a. zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b. zaszły zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT, c. zaistnieje zdarzenie niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy, w tym termin wykonania. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres, w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły wyższej. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej, d. przerw w realizacji usługi powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kalinowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół w Kalinowie
ul. Kajki 1, 19-314 Kalinowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół w Kalinowie ul. Kajki 1, 19-314 Kalinowo (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Edukacja przedszkolna szansą na lepsza przyszłość Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013,.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Żywienie w Punkcie Przedszkolnym w Kalinowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żywieniem w Punkcie Przedszkolnym w Kalinowie będzie objęte około 16 osób dziennie, w dniach pracy Punktu (dni robocze) Proponowane zestawy śniadaniowe: 1- bułka słodka serniczek, jabłko, soczek kartonik 200 ml 2- rogal 7 days, jogurt owocowy 200 g, banan 3- rogal maślany, serek 140 g, gruszka, lizak 4- bułka kajzerka (2 szt.), parówki berlinetki (2 szt.), soczek kartonik 200 ml, wafelek, 5- pączek, soczek kartonik 200 ml, pomarańcz, baton milky way 21,5 g 6- bułka słodka z dżemem, soczek kartonik 200 ml, mandarynka, deserek 120 g 7- bułka słodka z budyniem, soczek kartonik 200 ml, banan, ciastka delicje 3 szt. 8- herbatniki 25 g, serek 150 g, mandarynka, soczek kartonik 200 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Żywienie w Punkcie Przedszkolnym w Borzymach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żywieniem w Punkcie Przedszkolnym w Borzymach będzie objęte około 11 osób dziennie, w dniach pracy Punktu. Proponowane zestawy śniadaniowe: 1- bułka słodka serniczek, jabłko, soczek kartonik 200 ml 2- rogal 7 days, jogurt owocowy 200 g, banan 3- rogal maślany, serek 140 g, gruszka, lizak 4- bułka kajzerka (2 szt.), parówki berlinetki (2 szt.), soczek kartonik 200 ml, wafelek, 5- pączek, soczek kartonik 200 ml, pomarańcz, baton milky way 21,5 g 6- bułka słodka z dżemem, soczek kartonik 200 ml, mandarynka, deserek 120 g 7- bułka słodka z budyniem, soczek kartonik 200 ml, banan, ciastka delicje 3 szt. 8- herbatniki 25 g, serek 150 g, mandarynka, soczek kartonik 200 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Żywienie w Punkcie Przedszkolnym w Wysokiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żywieniem w Punkcie Przedszkolnym w Wysokiem będzie objęte około 13 osób dziennie, w dniach pracy Punktu. Proponowane zestawy śniadaniowe: 1- bułka słodka serniczek, jabłko, soczek kartonik 200 ml 2- rogal 7 days, jogurt owocowy 200 g, banan 3- rogal maślany, serek 140 g, gruszka, lizak 4- bułka kajzerka (2 szt.), parówki berlinetki (2 szt.), soczek kartonik 200 ml, wafelek, 5- pączek, soczek kartonik 200 ml, pomarańcz, baton milky way 21,5 g 6- bułka słodka z dżemem, soczek kartonik 200 ml, mandarynka, deserek 120 g 7- bułka słodka z budyniem, soczek kartonik 200 ml, banan, ciastka delicje 3 szt. 8- herbatniki 25 g, serek 150 g, mandarynka, soczek kartonik 200 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Żywienie w Punkcie Przedszkolnym w Pisanicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żywieniem w Punkcie Przedszkolnym w Pisanicy będzie objęte około 25 osób dziennie, w dniach pracy Punktu. Proponowane zestawy śniadaniowe: 1- bułka słodka serniczek, jabłko, soczek kartonik 200 ml 2- rogal 7 days, jogurt owocowy 200 g, banan 3- rogal maślany, serek 140 g, gruszka, lizak 4- bułka kajzerka (2 szt.), parówki berlinetki (2 szt.), soczek kartonik 200 ml, wafelek, 5- pączek, soczek kartonik 200 ml, pomarańcz, baton milky way 21,5 g 6- bułka słodka z dżemem, soczek kartonik 200 ml, mandarynka, deserek 120 g 7- bułka słodka z budyniem, soczek kartonik 200 ml, banan, ciastka delicje 3 szt. 8- herbatniki 25 g, serek 150 g, mandarynka, soczek kartonik 200 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Babach"
- "Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach"
- Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 września do 31 grudnia 2024 roku
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej im. Świętego Brata Alberta w Czechówce w roku szkolnym 2024/2025
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 9 WE WROCŁAWIU
- SP 77/5/2024 Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 77 im. T. Różewicza we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.