Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-29
Mielec: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych, Indywidualnej terapii psychologicznej, w ramach realizacji projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2013-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 158974 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu , ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 78 00 450, faks 17 78 00 473.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pokl.pcprmielec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pokl.pcprmielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych, Indywidualnej terapii psychologicznej, w ramach realizacji projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2013-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: 1) Treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ilości 20 godzin dla ok. 7 osób niepełnosprawnych - beneficjentów ostatecznych projektu (tj. 4 spotkania po 5 godzin) w celu m.in: integracji, nauczenia akceptacji swej niepełnosprawności, kształtowania pozytywnej motywacji do zmiany, indywidualnych i grupowych relacji interpersonalnych, wzrostu poczucia własnej wartości, rozpoznania i pokonywania barier tkwiących w osobach niepełnosprawnych, nabycia umiejętności poruszania się po rynku pracy/ prowadzone przez psychologa (15 godzin, tj. 3 spotkania) i doradcę zawodowego ( 5 godzin, tj. 1 spotkanie). Spotkania muszą odbywać się w dni powszednie od ok. godz. 16.00 do ok. 20.00. Zamawiający określi w porozumieniu z Beneficjentami Ostatecznymi i Wykonawcą terminy spotkań. 2) Indywidualnej terapii psychologicznej dla ok. 21 osób niepełnosprawnych - beneficjentów ostatecznych projektu w ilości 10 godzin dla każdej osoby (10 spotkań po 1 godzinie lub 5 spotkań po 2 godziny) w celu zdiagnozowania i pomocy w rozwiązaniu konkretnych problemów osobistych - prowadzona przez psychologów. Działania mają charakter indywidualny, dostosowany do potrzeb konkretnej osoby. Spotkania muszą odbywać się w dni powszednie, w godzinach dopołudniowych i popołudniowych (tj. od ok. godz. 8.00 do ok. 20.00). Zamawiający określi w porozumieniu z Beneficjentami Ostatecznymi i Wykonawcą terminy spotkań. Wymagane jest, aby indywidualna terapia psychologiczna dla w/w osób prowadzona była przez co najmniej 3 psychologów. Celem w/w form wsparcia jest wzmocnienie poczucia własnej wartości u beneficjentów ostatecznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że prowadzi działalność pozwalającą na realizację przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej: a) 5 usług o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie przeprowadzenia treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz b) 5 usług o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie indywidualnej terapii psychologicznej dla min. 50 osób łącznie (w formie indywidualnej poprzez analizę pola problemowego jednostki), z potwierdzeniem ich należytego wykonania (referencje, listy polecające, protokoły odbioru wykonanych prac itp.). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że b) zapewni uczestnikom zajęć odpowiednie warunki lokalowe oraz organizacyjno-techniczne, w tym wykonawca musi zapewnić odpowiednie pomieszczenia tj. powierzchnia sal wykładowych musi być adekwatna do ilości osób, umożliwiająca swobodne poruszanie się uczestników po sali, z dostępem do światła dziennego, wyposażona w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne oraz stoły i krzesła, umożliwiające prawidłową realizację zajęć, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki. Pomieszczenia powinny mieć sprawną wentylację lub klimatyzację, jeżeli w pomieszczeniach nie ma klimatyzacji Wykonawca musi zapewnić sprawne wentylatory powietrza (dotyczy zajęć odbywających się podczas wysokich temperatur powietrza). Dodatkowo wykonawca musi zapewnić w przypadku - Indywidualnej terapii psychologicznej, pomieszczenia pozbawione barier architektonicznych (podjazdy, winda - w przypadku pomieszczeń na piętrze), dotyczy to również łazienki (powierzchnia łazienki umożliwiająca swobodne poruszanie się, zamontowane uchwyty) uczestnikami zajęć będą m.in. osoby mające trudności w poruszaniu się oraz osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji pomieszczeń wskazanych przez wykonawcę celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia tj: - co najmniej 3 psychologami posiadającymi tytuł magistra psychologii, którzy posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy zawodowej jako psycholog i w ostatnich 3 latach przeprowadzili dla co najmniej 10 osób minimum 10-godzinną indywidualną terapię psychologiczną (nie pojedynczą poradę psychologiczną) - dotyczy psychologów przewidzianych do realizacji indywidualnej terapii psychologicznej, - psychologami, posiadającymi tytuł magistra psychologii, którzy posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy zawodowej jako psycholog i w ostatnich 3 latach przeprowadzili co najmniej 5 usług w zakresie grupowej terapii psychologicznej lub treningów kompetencji i umiejętności społecznych (w przypadku psychologów przewidzianych do zrealizowania treningu kompetencji i umiejętności społecznych), - doradcami zawodowymi, którzy w ostatnich 3 latach przeprowadzili co najmniej 5 usług grupowego doradztwa zawodowego lub treningów k1ompetencji i umiejętności społecznych (w przypadku doradców zawodowych przewidzianych do zrealizowania treningu kompetencji i umiejętności społecznych). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 20
- 3 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokl.pcpmielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, pok. 11 lub 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, pok. 11 lub 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mielcu
- Budowa parkingu przy hali sportowej MOSIR Mielec ul. Solskiego 1 na działkach nr: 1517/17, 1517/18, 2913/2, 2913/8 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych - szkółki leśnej Pateraki wraz z budową oczyszczalni ścieków o wydajności 5 m3/d
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Rozbudowa drogi gminnej nr 103701 R - ul. Racławickiej w Mielcu
- Świadczenie usługi wycinki, pielęgnacji oraz zabiegów chirurgicznych w koronach drzew i krzewów zlokalizowanych na terenach Gminy Miejskiej Mielec w roku 2024
więcej: przetargi w Mielcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.