Ogłoszenie z dnia 2010-06-18
Lublin: Sporządzenie projektu podziału działki nr 957/2 położonej w Niedrzwicy Dużej.
Numer ogłoszenia: 158965 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5322126, faks 081 5347373.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu podziału działki nr 957/2 położonej w Niedrzwicy Dużej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, z uwzględnieniem istniejącej ewidencji gruntów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm), projektu podziału działki nr 957/2 położonej w Niedrzwicy Dużej, poprzez zaprojektowanie działki odpowiadającej granicom dawnej działki nr 221/3 o pow. 0,1112 ha. Nieruchomość oznaczona dawnym nr 221/3 o pow. 0,1112 ha, położona w Niedrzwicy Dużej została wywłaszczona na rzecz Skarbu Państwa decyzją Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej Wydział Spraw Wewnętrznych w Lublinie znak: SW.IV.60/72/70 z dnia 4 sierpnia 1970 r. Decyzją Urzędu Rejonowego w Lublinie znak: G.IV.7221/120/91/92/93 z dnia 13 maja 1993 r. orzeczono o zwrocie gruntu na rzecz byłej właścicielki, Janiny Ławickiej. Dawna działka nr 221/3 o pow. 0,1112 ha została włączona do aktualnej działki nr 957/2, wobec czego wykonanie decyzji o zwrocie nieruchomości nie było możliwe. Sporządzenie projektu podziału działki nr 957/2 poprzez wydzielenie nieruchomości odpowiadającej granicom dawnej działki nr 221/3 o pow. 0,1112 ha niezbędne jest dla wykonania decyzji w sprawie zwrotu wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłej właścicielki. Projekt podziału działki należy opracować w pięciu egzemplarzach. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: ETAP I: 1. Zgłoszenie prac geodezyjnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie. 2. Zebranie i analiza materiałów źródłowych, badanie ksiąg wieczystych. 3. Aktualizacja mapy zasadniczej w zakresie instrukcji technicznej K-1 (dotyczy działki wywłaszczonej). 4. Opracowanie i zaewidencjonowanie w PODGiK w Lublinie mapy projektu podziału nieruchomości w nawiązaniu do istniejącej ewidencji gruntów. ETAP II: 1. Opracowanie mapy będącej podstawą do ujawnienia dokonanego zwrotu nieruchomości w ewidencji gruntów oraz w księdze wieczystej, po zakwalifikowaniu opracowania wg pkt 4 etapu I (terminem wiążącym jest okres trzech lat od daty podpisania umowy). 2. Wprowadzenie zmian na mapie zasadniczej w związku ze zwrotem działki. 3. Okazanie oraz utrwalenie punktów granicznych zwróconej działki właścicielom ze spisaniem protokołu okazania. W toku prowadzonego postępowania Wykonawca jest zobowiązany do aktualizowania dokumentacji geodezyjnej stosownie do obowiązującej w tym czasie ewidencji gruntów, a ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania innych wersji dokumentacji, jeśli okaże się to niezbędne dla prowadzonego postępowania w okresie 3 lat od daty podpisania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stanisław Seroka, ul.Śliwińskiego 4/85, 20-861 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2459,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3000,00
Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zamówienia z wolnej ręki został zastosowany ponieważ w przepprowadzonych kolejno dwóch postępowaniach o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty na wykonanie zadania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w Namysłowie oraz administrowanie obiektami.
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Wyceny nieruchomości - 2 części
- Wykonanie kompletu dokumentów inwentaryzacji budynków położonych na terenie działania OReg. AMW w Szczecinie
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.