eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont wraz z modernizacją i dostosowaniem budynku szpitalnego nr 2B w zakresie dostosowania do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia (Program Dostosowawczy), potrzeb osób niepełnosprawnych oraz innych obowiązujących przepisów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-24

Kraków: Remont wraz z modernizacją i dostosowaniem budynku szpitalnego nr 2B w zakresie dostosowania do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia (Program Dostosowawczy), potrzeb osób niepełnosprawnych oraz innych obowiązujących przepisów
Numer ogłoszenia: 15895 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268101 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wraz z modernizacją i dostosowaniem budynku szpitalnego nr 2B w zakresie dostosowania do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia (Program Dostosowawczy), potrzeb osób niepełnosprawnych oraz innych obowiązujących przepisów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pt.: Remont wraz z modernizacją i dostosowaniem budynku szpitalnego nr 2B w zakresie dostosowania do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia (Program Dostosowawczy), potrzeb osób niepełnosprawnych oraz innych obowiązujących przepisów. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1. opracowanie szczegółowej inwentaryzacji w zakresie budowlanym i instalacyjnym wraz z dokumentacją przedprojektową; Zamawiający wymaga by częścią dokumentacji projektowej była dokumentacja przedprojektowa, np.: inwentaryzacja budynku w całości, ekspertyzy, opinie, itp. 3.2.2. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, zgód i pozwoleń w poniższym zakresie: 1) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy), w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy opracowany przez firmę KKAD Tomasz Kocemba pn.: Remont kapitalny wraz z modernizacją i dostosowaniem budynku szpitalnego nr 2B oraz uzgodnienia z Zamawiającym, a także uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i dokumentów potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia, uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę. 2) Dokumentacja projektowa powinna obejmować prace remontowo-budowlane wewnątrz obiektu wraz ze stolarką okienną i drzwiową oraz remontem dachu, remont konserwatorski elewacji i zagospodarowanie terenu wokół budynku. 3) Zamawiający wymaga by dokumentacja remontu konserwatorskiego elewacji i zagospodarowanie terenu wokół budynku stanowiły odrębne opracowanie. 4) Zamawiający wymaga by dokumentacja projektowa była opracowana w podziale na poszczególne branże. 5) Dokumentacja projektowa powinna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach. 6) Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych, BIOZ przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami programu funkcjonalno - użytkowego, wymaganiami Zamawiającego i umowy. 7) Dokumentacja projektowa winna być wykonana w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. W tym celu do dokumentacji projektowej Wykonawca dołączy pisemne oświadczenie, że jest ona wykonana zgodnie z umową i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 8) Dokumentacja projektowa winna zawierać optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne rysunki szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem. 9) Dokumentacja winna być dostosowana do potrzeb Zamawiającego i wymagań obowiązujących przepisów, w szczególności: Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, Prawa budowlanego, przepisów sanitarno - higienicznych, BHP i ppoż. oraz przepisów regulujących wymagania w zakresie dostosowania obiektów do potrzeb osób niepełnosprawnych. 10) Zakres i forma dokumentacji projektowej mają być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz.2072 z poźn. zm.) . 11) W celu uzyskania wszelkich wymaganych opinii i pozwoleń (pozwolenia konserwatorskiego i pozwolenia na budowę) Wykonawca w ramach zamówienia i umowy zapewni - na etapie składania wniosków i zgłaszania prac oraz ich wykonywania, nadzór osób z odpowiednimi uprawnieniami zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. W szczególności wymagania te dotyczą pełnienia funkcji kierownika budowy z uprawnieniami do nadzorowania robót na obiektach zabytkowych oraz osoby pełniącej nadzór nad pracami konserwatorskimi w obiekcie. 12) Dokumentacja projektowa winna być uzgodniona z instytucjami państwowymi: Państwową Inspekcją Sanitarną, Państwową Strażą Pożarną, Miejskim Konserwatorem Zabytków w Krakowie oraz innymi instytucjami, których akceptacja jest wymagana dla wykonania prac budowlanych uwzględnionych w Programie funkcjonalno - użytkowym. 13) Dokumentacja projektowa przed jej złożeniem do Wydziału Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa winna być zatwierdzona i zaakceptowana przez Zamawiającego. 14) Kompletna dokumentacja projektowa winna być opracowana w wersji papierowej w 5 egzemplarzach oraz w 2 egzemplarzach na nośniku CD. 15) Osoby opracowujące dokumentację projektową winny posiadać odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie. Do dokumentacji projektowej Wykonawca dołączy pisemne oświadczenie potwierdzające posiadanie kwalifikacji wymaganych do wykonania przedmiotu zamówienia. 16) Wykonawca odpowiada za wady opracowanej dokumentacji projektowej. Ujawnione wady Wykonawca zobowiązany jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego. Poprawki winny być naniesione w każdym egzemplarzu dokumentacji oraz na nośnikach CD. 17) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do roboczych konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym. Dokumentacja projektowa winna w całości odzwierciedlać potrzeby Zamawiającego przekazywane Wykonawcy w trakcie jej opracowywania. 18) Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji niniejszego zamówienia przenieść na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji projektowej. 19) Wraz z dokumentacją projektową Wykonawca, opracuje do kwoty ryczałtowej, i przekaże Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji opracowany wg. załączonego do umowy Formularza wyceny (załącznik nr 1) z jednoczesnym podaniem nośników cenotwórczych, tj: R, KO (R i S), Zysk (R, S, KO). 20) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego. 21) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej inwestycji. 22) Celem prawidłowej realizacji zadania Wykonawca dokona wizji budynku nr 2B. 3.2.3. Wykonanie prac remontowo-budowlanych budynku w zakresie: 1. remontu fundamentów, który obejmuje: 1) izolacji pionowej przeciwwilgociowej fundamentów 2) wzmocnienia fundamentów 3) izolacji poziomej - system AQAPOL lub równoważny 2. remontu dachu, w tym: 1) roboty rozbiórkowe 2) wykonanie ścianek kolankowych 3) wymiana więźby dachowej 4) wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej 5) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych 6) wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej połaci dachowych 3. remontu pomieszczeń w piwnicach, w tym: 1) roboty rozbiórkowe, 2) pogłębienie piwnic do wymaganych wysokości, 3) wykonanie podłoża posadzki wraz z izolacją poziomą, 4) odgrzybienie ścian, impregnacja, 5) wykonanie nowych tynków i oblicowań ścian, 6) roboty posadzkarskie, 7) roboty malarskie, 8) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 4. remontu pomieszczeń na parterze, I piętrze i poddaszu, w tym: 1) roboty rozbiórkowe, 2) odgrzybienie ścian, impregnacja, 3) wykonanie nowych tynków i oblicowań ścian oraz sufitów podwieszanych, 4) roboty posadzkarskie (izolacje, wylewki, wykładzina, płytki ceramiczne), 5) roboty malarskie, 6) wymiana stolarki okiennej, 7) wymiana stolarki drzwiowej, 8) prace wyburzeniowe, zamurowania, nowe otwory w ścianach, 9) w przypadku konieczności zabezpieczenie stropów do wymogów ppoż. 5. budowy urządzenia dźwigowego, które zapewni osobom niepełnosprawnym swobodny dostęp do wszystkich poziomów i pomieszczeń oraz możliwość swobodnego poruszania się po otaczającym terenie. Dźwig będzie umożliwiał transport chorych na łóżkach szpitalnych. 1) wykonanie nowego szybu windowego, 2) zakup, dostawę i montaż urządzenia dźwigowego. Dźwig winien odpowiadać wymaganiom Rozdziału IX art. 193 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002r., Nr 75, poz. 690 z późn. zmianami): a) wymiary wewnętrzne kabiny nie mogą być mniejsze niż: szerokość - 1500 mm x głębokość - 2400 mm, b) kabina dźwigu winna być dostosowana do osób niepełnosprawnych: powinna mieć poręcze umieszczone na wysokości 90cm, tablicę przyzywową na wysokości od 80cm do 120cm w odległości nie mniejszej niż 50cm od naroża kabiny z dodatkowym oznakowaniem dla osób niewidomych i informacją głosową, w otworze wejściowym zamocowany zespół fotokomórki umożliwiający regulację napełnienia kabiny oraz służący jako jeden z możliwych elementów antyzakleszczających, ściany kabiny: wykonane z segmentów, ze stali nierdzewnej, w jednej ścianie zamontowane lustro, lustro: bezpieczne zamontowane na bocznej ścianie, sufit: podwieszany, cokół: wykonany z ceownika blachy nierdzewnej, oświetlenie: pośrednie, podłoga: trudnościeralna, antypoślizgowa; c) urządzenie dźwigowe zlokalizowane zostanie przy głównej klatce schodowej. Przewiduje się urządzenie dźwigowe na minimum 13 osób, zasilane energią elektryczną; d) dojście dwustronne: na parterze; ilość przystanków - 4; e) drzwi kabinowe: wykonane ze stali nierdzewnej, ognioodporne, napęd drzwi: prędkość zamykania i otwierania regulowana; f) sygnalizacja zewnętrzna: na przystankach - piętrowskazywacze cyfrowe, pozycja dźwigu w szybie będzie pokazana przez podświetlenie odpowiedniego oznaczenia, dojazd kabiny i kierunek jej dalszej jazdy będzie sygnalizowany dźwiękiem gongu i strzałką oraz sygnalizacją głosową; g) komunikaty głosowe o stanie dźwigu: słyszalne w kabinie; h) wentylacja: wentylator elektryczny; i) sterowanie z regulacją prędkości: układ regulacji prędkości umożliwia płynny start i zahamowanie kabiny na poszczególnych przystankach oraz precyzyjne zatrzymywanie się kabiny na poziomie przystanku; j) awaryjny zjazd na przystanek podstawowy po zaniku napięcia z możliwością ręcznego otwarcia drzwi. 6. remontu instalacji elektrycznych, w tym: 1) demontaż istniejącej instalacji z osprzętem, 2) wymiana tablic rozdzielczych, 3) wykonanie instalacji oświetleniowej - ogólnej, awaryjnej, ewakuacyjnej - źródło światła typu LED, 4) wykonanie instalacji gniazd wtykowych, 5) wykonanie instalacji odgromowej lub odgromnika typu maszt, 6) wykonanie instalacji przeciwpożarowej, 7) wykonanie instalacji teletechnicznych - dźwiękowy system ostrzegawczy, telewizja naziemna, 8) wykonanie instalacji niskoprądowych - system kontroli dostępu i okablowanie strukturalna (sieć teleinformatyczna), 9) wykonanie instalacji elektrycznych zasilających urządzenie dźwigowe, 10) wykonanie instalacji wideo-domofonu. 7. remontu instalacji sanitarnych, w tym: 1) instalacja wodociągowa i c.w.u. a) roboty demontażowe, b) montaż rurociągów, c) montaż armatury (częściowo montaż baterii z czasowym wypływem wody), d) próby i izolacje. 2) instalacja kanalizacyjna a) roboty demontażowe, b) montaż rurociągów niskoszumowych, c) montaż przyborów. 3) instalacja centralnego ogrzewania - ogrzewanie podłogowe + grzejniki panelowe a) roboty demontażowe, b) montaż rurociągów, c) montaż instalacji ogrzewania podłogowego wraz z grzejnikami panelowymi i armaturą, d) montaż węzła cieplnego wraz z wyposażeniem (wymienniki, armatura, automatyka, itp.), e) próby, izolacje i rozruch. 4) wentylacja mechaniczna a) montaż przewodów wentylacyjnych, b) montaż central, c) izolacje, próby i rozruch. 5) instalacja przeciwpożarowa a) montaż rurociągów, b) montaż szaf hydrantowych z wyposażeniem (zawór hydrantowy, wąż i gaśnica). 6) kanalizacja deszczowa zewnętrzna, drenaż a) roboty ziemne, b) montaż rurociągów z rur PCV i rur podrynnowych żeliwnych z czyszczakiem, c) montaż rurociągów i studzienek instalacji drenażu (studzienki wyprowadzone do poziomu terenu), d) wykonanie robót naprawczych na ciągach pieszych. 8. W ramach dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych Wykonawca zmodernizuje dojście do wejścia do budynku z urządzeniem dźwigowym. Należy wykonać dojście (chodnik, pochylnię) zgodnie z obowiązującymi przepisami dla osób niepełnosprawnych. 9. Wywóz i utylizacja odpadów 3.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje, miedzy innymi, następujące wyposażenie: 1) we wszystkich pomieszczeniach, w których przewidziana jest instalacja wodna należy przewidzieć montaż trwałych (ze stali nierdzewnej), naściennych dozowników do mydła, płynów, ręczników papierowych i papieru toaletowego (np. klasy MERIDA); 2) sanitariaty przewidziane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim wyposażyć należy w niezbędny, wymagany sprzęt i wyposażenie; 3) w sanitariatach dla osób niepełnosprawnych z innymi dysfunkcjami przewidzieć należy montaż wyposażenia typu: uchwyty dla niepełnosprawnych - składane; 4) odbojnice, narożniki ochronne i pochwyty na korytarzach oraz odbojnice na salach łóżkowych; 5) brudownik wyposażyć zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, w tym również w urządzenie do dezynfekcji basenów i kaczek; 6) pomieszczenie gospodarcze wyposażyć zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, w tym również w urządzenie do dozowania środków chemicznych do mycia posadzek; 3.4. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje Wykonanie na koszt Zamawiającego i umieszczenie na terenie budowy tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Województwa Małopolskiego: a) tablica winna zawierać logo Województwa Małopolskiego, herb Województwa Małopolskiego, nazwę zadania inwestycyjnego oraz informację o dofinansowaniu inwestycji ze środków budżetu Województwa Małopolskiego, b) powinna znajdować się w widocznym miejscu, c) należy ją zamieścić w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia podpisania umowy i pozostawienia co najmniej do końca bieżącego roku, d) tablica winna być wykonana z trwałego materiału, napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny i estetyczny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlano-Konserwatorska Jarosław Woźniak, ul. Płk. Francesco Nullo 7/4, 31-543 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4592297,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3765853,33

  • Oferta z najniższą ceną: 3765853,33 / Oferta z najwyższą ceną: 884400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.