eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przetarg nieograniczony na opracowanie i druk materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla projektów edukacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Radom: Przetarg nieograniczony na opracowanie i druk materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla projektów edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 158923 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia , ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, faks 0-48 36 20 282.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na opracowanie i druk materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla projektów edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i druk materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla projektów edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 206.000 EUR.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: na I część zamówienia - 500,- zł, na II część zamówienia - brak wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający rozumie: a) wpis przedsiębiorcy do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Poprzez posiadanie niezbędnego doświadczenia, Zamawiający rozumie wykonanie usług (co najmniej 2), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie X SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków (oświadczenie), niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (oświadczenie) oraz w przypadku zaległości - uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu na druku, którego wzór został przekazany w materiałach przetargowych. 4. Wykaz wykonanych usług (co najmniej 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, tj.: a) w odniesieniu do I części zamówienia - wykonania druku i dostawy kalendarzy lub/i plakatów lub/i papieru firmowego lub/i naklejek lub/i notatników o wartości nie mniejszej niż 30.000,- zł. b) w odniesieniu do II części zamówienia - wykonania druku i dostawy reklamówek o wartości nie mniejszej niż 5.000,- zł. Inne dokumenty składane wraz z wypełnionym formularzem oferty: 1. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Potwierdzenie wpłaty wadium lub w przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej - dokument wystawiony na rzecz zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl /Zamówienia publiczne /Usługi /2009.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych ul. Jana Kilińskiego 30 (wejście od ul. Żeromskiego 53, pokój nr 1, 2, 3 - parter) 26-610 Radom, w godzinach pracy Urzędu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 1, 2, 3 (wejście od ul. Żeromskiego 53, parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane z dofinansowania w ramach projektu: nr umowy UDA-POKL.09.01.02-14-170/08-00 - Wiedza to podstawa - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów radomskich podstawówek w latach 2009-2012, nr umowy UDA-POKL.09.01.02-14-171/08-00 - Wiedza szansą na lepszy start - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów radomskich liceów ogólnokształcących w latach 2009-2012, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach IX Priorytetu POKL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, a także w ramach projektu: nr umowy UDA-POKL.09.02.00-14-045/08-00 - Grunt to dobry zawód - zawód na dobrym gruncie - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów radomskich szkół zawodowych w latach 2009-2011, nr umowy UDA-POKL.09.02.00-14-046/08-00 - Zostań fachowcem - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów radomskich szkół zawodowych w latach 2009-2011 współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach IX Priorytetu POKL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pierwsza część zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, druk i dostawa następujących materiałów informacyjno-promocyjnych: - kalendarz ścienny trójdzielny (format ok. 310×810mm) na rok 2010 - 600 szt. i 2011 - 600 szt., - papier firmowy formatu A4 - kolorowy - 32 ryzy i czarno-biały - 4 ryzy, - plakat formatu A2 - 4 projekty po 400 szt., - naklejki/etykiety samoprzylepne, 1.rodzaj (90×40mm) - 500.000 szt. oraz 2.rodzaj (170×70mm) - 1.000 szt., - notatnik formatu A5, min. 50 str. - 1.000 szt., - kalendarz na biurko poziomy, stojący (format ok. 140×310mm, 112 str.) na rok 2010 - 300 szt. i rok 2011 - 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 206.000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część druga zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, druk i dostawa następujących materiałów informacyjno-promocyjnych: reklamówka jednorazowa, rozmiar 45×35cm - 10.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 206.000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.