eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na części [OP-IV.272.43.2013.WIR].

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Lublin: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na części [OP-IV.272.43.2013.WIR].
Numer ogłoszenia: 158852 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na części [OP-IV.272.43.2013.WIR]..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na części. Część nr 1: Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1a do SIWZ. Część nr 2: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na pakiety: Pakiet I - wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo PROW dla Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich. Pakiet II - wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo PO RYBY dla Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich. Pakiet III - wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo KSOW dla Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1b do SIWZ. Część nr 3: Projekt, wykonanie oraz dostawa gadżetów Województwa Lubelskiego dla Departamentu Promocji i Turystyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1c do SIWZ. Część nr 4: Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych Województwa Lubelskiego dla Departamentu Promocji i Turystyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1d do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2, 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy (dla części I, II, III, IV) materiałów promocyjnych i/lub gadżetów o wartości 80 000,00 zł brutto każda (dla części I) / 90 000,00 zł brutto każda (dla części II) / 50 000,00 zł brutto każda (dla części III) / 4 000,00 zł brutto każda (dla części IV).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bip.lublin.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin (II piętro, pokój 212 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3) faks: (81) 44 16 535 radoslaw.wiek@lubelskie.pl...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Część nr 1: Zamawiający ubiega się o finansowanie przedmiotu zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. 2. Część nr 2:Zakup i dostawa przedmiotu umowy współfinansowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach Pakietu I priorytetu Pomoc Techniczna PROW 2007-2013, Pakietu II Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego RYBY 2007-2013 oraz z Pomocy Technicznej PROW 2007-2013, Schematu III Stworzenie i utrzymanie Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich. 3. Na ofertę składa się również projekt graficzny (dotyczy tylko części nr I), obejmujący projekt graficzny okładki notatnika/bloku formatu A5, projekt graficzny środka (kartki) notatnika/bloku formatu A5 (oraz projekt graficzny zakładki książkowej. Projekty powinny zostać wykonane zgodnie z zapisami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, a także załączone na wymaganych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia rodzajach papieru. W przypadku braku projektu graficznego oferta podlegać będzie odrzuceniu. Projekt graficzny nie będzie podlegał uzupełnieniu, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy 4. Termin wykoania zamówienia dla części nr I: dla części nr 1: wykonawca wykona i dostarczy Przedmiot Umowy w terminie do 25 dni roboczych od dnia podpisania Umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia tabletu, aparatu cyfrowego i odtwarzacza mp4 w terminie do 10 dni roboczych od podpisania Umowy. 5. Termin wykonania zamówienia dla częsci nr II: dla części nr 2: Pakiet I oraz Pakiet II w terminie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, Pakiet III w terminie do dnia 10 października 2013 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Jakość produktów - 55
    • 3. Kreacja graficzna - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na pakiety..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na pakiety: Pakiet I - wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo PROW dla Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich. Pakiet II - wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo PO RYBY dla Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich. Pakiet III - wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo KSOW dla Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projekt, wykonanie oraz dostawa gadżetów Województwa Lubelskiego dla Departamentu Promocji i Turystyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest projekt, wykonanie oraz dostawa gadżetów Województwa Lubelskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych Województwa Lubelskiego dla Departamentu Promocji i Turystyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przemiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych Województwa Lubelskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.