eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Białostockiej. Nr sprawyDO-120.362/105/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Białystok: Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Białostockiej. Nr sprawy: DO-120.362/105/14
Numer ogłoszenia: 158795 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Białostockiej. Nr sprawy: DO-120.362/105/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Białostockiej w ilościach i wymaganiach określonych w Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych logo oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych wraz z ich dostarczeniem oraz dostarczenie materiałów drukowanych na adres Politechniki Białostockiej, ul .Wiejska 45 A, 15-351 Białystok (odbiorca: dokładne miejsca zostały wskazane przez Zamawiającego w Szczegółowym formularzu cenowym - Załączniku nr 2 do SIWZ). Zakres zamówienia określony został w częściach od 1-9..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 SIWZ ppkt 9. 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj. warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy występujący wspólnie musza spełniać łącznie. 4) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia); pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem, w tym też wykonawca, który został ustanowiony pełnomocnikiem konsorcjum; spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, np. kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę - poświadczone za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 13 Zmiany umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących: 1) wynagrodzenia, 2) terminu wykonania zamówienia, 3) jakości lub parametrów zaoferowanych urządzeń. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu: a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; b) zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia); c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; d) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mających wpływ na warunki realizacji umowy. 3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 08:30, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 8, 15-333 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane jest, tj.: część 4: realizowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Prototyp Inteligentnego manipulatora do bezwykopowego serwisowania elementów infrastruktury sieci wodno-kanalizacyjnych Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2. Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1. Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; część 6: realizowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu INNO-EKO-TECH Innowacyjne centrum dydaktyczno-badawcze alternatywnych źródeł energii, budownictwa energooszczędnego i ochrony środowiska Politechniki Białostockiej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko; część 8: realizowana jest w ramach projektu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju; część 9: realizowana jest w ramach Regionalnego Punktu Kontaktowego Programów Badawczych Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa gadżetów oraz materiałów drukowanych dla Sekcji ds.Promocji - Biuro Rektora PB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: gadżetów z nadrukiem: lusterek, układanek, kubków, koszulek męskich polo z haftem, krawatów, toreb bawełnianych, znaczków typu pins - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; gadżetów z grawerem: spinek do mankietów z grawerem, wskaźników laserowych z grawerem, zestawów piśmienniczych z grawerem, wizytowników metalowych z grawerem - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; materiałów drukowanych: z tłoczeniem: kalendarzy książkowych; z nadrukiem: kalendarzy ściennych jednodzielnych, saszetek papierowych, kopert ozdobnych DL, toreb papierowych ozdobnych, ulotek, kalendarzyków, teczek papierowych ozdobnych, notesów samoprzylepnych w okładce - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa gadżetów i materiałów drukowanych dla Wydziału Zarządzania PB..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: gadżetów: toreb papierowych ozdobnych z nadrukiem, długopisów reklamowych znakowanych laserowo, smyczy reklamowych, piłek antystresowych z nadrukiem, pendrivów reklamowych grawerowanych - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; materiałów drukowanych: kalendarzy książkowych z tłoczeniem; teczek ofertowych z nadrukiem; - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa gadżetów dla Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska PB..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: gadżetów: z nadrukiem: smyczy, reklamówek, długopisów plastikowych, ołówków z gumką; etui na dwuelementowy zestaw piśmienniczy z tłoczeniem; długopisów metalowych znakowanych; z grawerem: USB Flash Drive, składanych wieszaków/zawieszek na torebkę - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów drukowanych na potrzeby projektu: Prototyp inteligentnego manipulatora do bezwykopowego serwisowania elementów infrastruktury sieci wodno-kanalizacyjnych - umowa nr UDA-POKL.08.02.01-20-117/12-00).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów drukowanych: ulotek - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa gadżetów na potrzeby Wydziału Informatyki PB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: gadżetów: smyczy z nadrukiem, pamięci USB na nadrukiem, breloczków z żetonem do wózków sklepowych - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa gadżetów oraz materiałów drukowanych na potrzeby projektu: INNO- EKO- TECH Innowacyjne centrum dydaktyczno-badawcze alternatywnych źródeł energii, budownictwa energooszczędnego i ochrony środowiska PB..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: gadżetów z nadrukiem: pamięci masowej USB (pendrive), długopisów, kubków, toreb ekologicznych, koszulek rowerowych; - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; materiałów drukowanych: roll-upów; z nadrukiem: notatników, folderów, kalendarzy z tłoczeniem - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; Uwaga: Logotypy oraz informacje wskazane w SIWZ muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa gadżetów oraz materiałów drukowanych na potrzeby Centrum Rekrutacji Studiów Podyplomowych i Szkoleń Politechniki Białostockiej PB..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: gadżetów z nadrukiem: toreb bawełnianych, fumiest - układanek, miarek z brelokiem, breloków z lampką LED, ołówków z gumką, talii kart do gry - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; materiałów drukowanych: z nadrukiem: zakładek do książek, teczek ofertowych - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa gadżetów oraz materiałów drukowanych na potrzeby projektu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: gadżetów z nadrukiem: długopisów - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; materiałów drukowanych: z nadrukiem: teczek, bloczków klejonych - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa materiałów drukowanych na potrzeby Regionalnego Punktu Kontaktowego Programów Badawczych Unii Europejskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów drukowanych: siatki informacyjnej, wizytówek - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.