Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Borzęcin: Przebudowa przestrzeni strychowej istniejącej Świetlicy Wiejskiej w Warysiu wraz ze zmianą zagospodarowania działki na potrzeby centrum kulturalnego wsi
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rolnego)w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Działanie: Odnowa i rozwój wsi.
Numer ogłoszenia: 15874 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borzęcin , 32-825 Borzęcin, woj. małopolskie, tel. 014 684-61-08, faks 014 684-63-72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.borzecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa przestrzeni strychowej istniejącej Świetlicy Wiejskiej w Warysiu wraz ze zmianą zagospodarowania działki na potrzeby centrum kulturalnego wsi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rolnego)w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Działanie: Odnowa i rozwój wsi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa przestrzeni strychowej istniejącej Świetlicy Wiejskiej w Warysiu wraz ze zmianą zagospodarowania działki na potrzeby centrum kulturalnego wsi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rolnego) w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Działanie: Odnowa i rozwój wsi Zakres planowanych prac przedstawia się następująco: 1) Roboty związane z przygotowaniem terenu pod budowę; - ogrodzenie placu budowy, roboty ziemne pod boiska i parking 2) Roboty budowlane w Budynku Świetlicy Wiejskiej; - wykonanie ścian wewnętrznych działowych z płyt gipsowo kartonowych, wykonanie komina wentylacyjnego 3) Roboty wykończeniowe; - instalowanie sufitów, tynkowanie, stolarka budowlana, pokrywanie ścian i podłóg, roboty malarskie 4) Roboty w zakresie instalacji budowlanych; - instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja elektryczna oświetleniowa i zasilania. 5) Roboty zewnętrzne związane z zagospodarowaniem terenu. 6) Roboty w zakresie budowy dróg, parkingów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić warunki: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia rozumianego jako wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 /dwa/ zamówienia w zakresie budowy lub przebudowy budynków wraz z zagospodarowaniem terenu, każde o wartości zamówienia minimum 500 000 zł brutto /pięćset tysięcy złotych/. Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: a) złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych robót; b) dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, podany jest rodzaj robót, wartość oraz data i miejsce wykonania. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas wymaga się, aby Wykonawcy łącznie spełniali warunek. 2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. osobami posiadającymi kwalifikacje w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) - osoby posiadające uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z zakresu robót; - kierownik budowy - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - kierownik robót w specjalności instalacji sanitarnych, - kierownik robót w specjalności instalacji elektrycznych, legitymujący się przynależnością do właściwej izby zawodowej. Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: a) złożonego przez Wykonawcę wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; b) złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas wymaga się, aby Wykonawcy łącznie spełniali warunek. 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. u. z 2007 r. nr 223, poz.1655 z późn. zm) i ustawy o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o kosztach sądowych w sprawach cywilnych (Dz. U. z 2009 r.Nr 206, poz. 1591). W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda przedstawienia wraz z ofertą: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; b) aktualnego odpis z właściwego rejestru. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. 4, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów zawartych w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. (Dz. U. nr 226 poz 1812) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w pkt. 7 niniejszego rozdziału metodą spełnia/nie spełnia bez znaczenia punktowego. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w.w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Z treści załączonych do oferty wymaganych dokumentów, oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - dokumenty składające się na ofertę: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty: 1) formularz oferty według załączonego wzoru - Rozdział III zał. nr 1; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią - zał. nr 2 Rozdział III; 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią - zał. nr 3 Rozdział III; 4) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w układzie tabelarycznym wg załączonego wzoru - Rozdział III zał. nr 4, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 5) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 5 Rozdział III oraz załączeniem dla każdej pozycji wykazu uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Zawodowej; 6) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 8) Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) kosztorys ofertowy wykonany metodą szczegółową na podstawie kosztorysu ślepego. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a postanowienia dot. Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wraz z ofertą musi być złożony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców (konsorcjum) do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, które udostępniają Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów zawartych w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. (Dz. U. nr 226 poz 1812) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczenie na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borzecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Borzęcinie pok. 22, za cenę 50,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Borzęcinie, pokój Nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Działanie: Odnowa i rozwój wsi.
INNE PRZETARGI BORZĘCIN
więcej: przetargi BORZĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap I
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.