eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Zwalczanie barszczu Sosnowskiego metodą mieszaną, poprzez wykaszanie i opryski herbicydami, na terenach jego występowania objętych inwentaryzacją w mieście i gminie Końskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Końskie: Zwalczanie barszczu Sosnowskiego metodą mieszaną, poprzez wykaszanie i opryski herbicydami, na terenach jego występowania objętych inwentaryzacją w mieście i gminie Końskie
Numer ogłoszenia: 158687 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwalczanie barszczu Sosnowskiego metodą mieszaną, poprzez wykaszanie i opryski herbicydami, na terenach jego występowania objętych inwentaryzacją w mieście i gminie Końskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zwalczania barszczu Sosnowskiego metodą mieszaną, poprzez wykaszanie i opryski herbicydami na terenach jego występowania objętych inwentaryzacją w mieście i gminie Końskie. 1.Barszcz Sosnowskiego jest agresywną rośliną inwazyjną, która jest niezwykle trudna do zwalczenia, prowadzi do degradacji środowiska przyrodniczego i ogranicza dostępność terenu. Jest to roślina niebezpieczna i stanowi zagrożenie dla zdrowia ludzi. Włoski gruczołowe, którymi są pokryte liście i łodygi rośliny wydzielają substancję parzącą. Związki te w kontakcie ze skórą powodują oparzenia II i III stopnia. Parzące działanie substancji nasila się podczas słonecznej pogody i wysokiej temperatury, a także dużej wilgotności powietrza. Roślina może powodować oparzenia także u zwierząt hodowlanych. 2.Prace związane ze zwalczaniem skupisk Barszczu Sosnowskiego należy prowadzić z zachowaniem środków ostrożności, w szczególności przy stosowaniu środków ochrony roślin, zwłaszcza w sąsiedztwie wód oraz bezpieczeństwa pracowników (odzież i sprzęt ochronny), zgodnie z regulacjami prawnymi przy wykorzystaniu właściwego sprzętu niezbędnego do zwalczania Barszczu Sosnowskiego. Cały proces likwidacji toksycznej rośliny ma odbywać się zgodnie z następującymi dokumentami: Wytyczne dotyczące zwalczania barszczu Sosnowskiego (Heracelum sosnowskyi) i barszczu Mantegazziego (Heracelum mantegazzianum) na terenie Polski, ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody ( Dz.U z 2015 poz. 1651 ze zm.), oraz ustawą z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin. ( Dz.U z 2015, poz. 547 ze zm.), 3.Prace związane ze zwalczaniem Barszczu Sosnowskiego wykonywane będą na terenach publicznych i prywatnych (pola, nieużytki rolne, rowy, skarpy, brzegi cieków wodnych, zarośla oraz inne miejsca do których dostęp jest utrudniony). 4.Miejsca występowania Barszczu Sosnowskiego na terenach, na których prowadzone będą prace stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia przedstawia inwentaryzacja - stanowiąca załącznik Nr 1 5.Wykonanie zadania stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia, realizowane będą etapami: 1) ETAP I: 01.07.2016r.-31.08.2016r. -uwaga 2) ETAP II: 15 09.2016r.-31.10.2016r. 3) ETAP III: 01.05.2017-15.07.2017r. 4) ETAP IV: 01.08.2017-15.10.2017r. 5) ETAP V: 01.05.20118-15.07.2018r. 6) ETAP VI : 01.08.2018-15.10.2018r. Uwaga: W przypadku, gdy zawarcie umowy z Wykonawcą nastąpi w terminie uniemożliwiającym realizację I etapu zamówienia z zachowaniem terminów w niej określonych, Wykonawca zrealizuje prace przewidziane do wykonania w etapie I w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. 6.Prace przewidziane do wykonania w ramach poszczególnych etapów z zastosowaniem metody mieszanej składającej się z : 1)Zabieg mechaniczny - koszenie : ręczne kosy spalinowe, kosiarkami rotacyjnymi, kosiarkami z wysięgnikiem do poboczy, których dobór będzie zależny od rozmiaru roślin, wielkości płatu i łatwości dostępu do stanowiska, 2)Zabieg chemiczny - opryskiwacz plecakowy ręczny lub maszynowy, Harmonogram usuwania barszczu Sosnowskiego stanowi załącznik Nr 2. 7.Wykonanie zabiegów musi gwarantować usunięcie 100% roślin na zakończenie okresu wegetacyjnego w danym roku, skuteczne zatrucie preparatami chemicznymi systemu korzeniowego ( z zastrzeżeniem obszarów na których niedozwolone będzie stosowanie środków chemicznych ) 8.Wykonawca zapewnia sprzęt, narzędzia, środki chemiczne oraz ludzi w ilościach niezbędnych do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w terminach określonych w pkt 5 i 6 i gwarantujące prawidłowe wykonywanie prac. 1)Wykonawca będzie używał jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. 2)Sprzęt, który posłuży do wykonywania zabiegów musi być w dobrym stanie technicznym (gotowy do pracy), musi spełniać wymagania norm ochrony środowiska, przepisów dotyczących jego użytkowania i musi być stosowany zgodnie z przeznaczeniem. 3)Opryskiwacze stosowane do wykonywania zabiegów chemicznych muszą posiadać atestację Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa - aktualną co najmniej w terminach określonych w pkt 5 i 6. 4)Osoby wykonujące zabiegi chemiczne muszą być odpowiednio przeszkolone, w szczególności z zakresu: a)bezpieczeństwa pracy w rolnictwie, b)stosowania środków ochrony roślin, w szczególności przy użyciu opryskiwaczy (muszą posiadać stosowne zaświadczenia lub inne dokumenty). 9.Zamawiający nie zapewnia środków chemicznych potrzebnych do wykonania zabiegów chemicznych. 10.Środki chemiczne stosowane do wykonania zabiegów muszą posiadać aktualne zezwolenie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi dopuszczające ich stosowanie na terenie Polski. 11.W przypadku występowania stanowisk barszczu w obrębie cieków wodnych oraz na ich skarpach brzegowych, stosowanie środków chemicznych powinno odbywać się z zachowaniem przepisów i instrukcji w tym zakresie. 12.W przypadku zwalczania barszczu Sosnowskiego na działkach objętych realizacją programu rolno-środowiskowego obowiązkowe jest respektowanie wymogów, zaleceń i zakazów zawartych w programie, a w szczególności terminów koszenia oraz możliwości stosowania środków chemicznych. 13.Do zabiegów chemicznych zwalczania barszczu Sosnowskiego należy stosować środek chemiczny Roundup 360SL lub równoważne preparaty oparte na glifosacie o skutecznym działaniu na rośliny barszczu Sosnowskiego w dawkach umożliwiających skuteczne niszczenie tej rośliny i zgodnie z obowiązującymi przepisami. 14.Pozyskane po skoszeniu masy zielone nie mogą być przedmiotem obrotu towarowego. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji ściętych i usuniętych roślin barszczu Sosnowskiego w ramach przedmiotu umowy. Masy zielone pozostałe po ścięciu należy szczelnie zapakować w czarne worki i przetransportować z miejsca wykoszenia Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Końskich, przy ul. Spacerowej, gdzie zostaną poddane dalszemu przetworzeniu w procesie biostabilizacji, a następnie unieszkodliwione poprzez zeskładowanie na kwaterze lub przekazane do spalenia. Przy likwidacji barszczu Sosnowskiego w szczególności nad brzegami wód oraz na pojedynczych stanowiskach lub kępach o niewielkiej liczebności, przed skoszeniem rośliny należy ściąć kwiatostany nie dopuszczając do wysypania i wysiewu nasion. Ścięte kwiatostany należy szczelnie zapakować w worki w miejscu pozyskania lub innym gwarantującym bezpieczeństwo ppoż. i przetransportować z miejsca wykoszenia do Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Końskich, przy ul. Spacerowej. 15.Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej i jest odpowiedzialny za straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat wykonywanych prac. 16.Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia powstałe w środowisku naturalnym spowodowane przez swoje działanie. 17.Podczas wykonywania prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby pracownicy działający na jego zlecenie nie wykonywali pracy w warunkach niebezpiecznych, zagrażających ich życiu i zdrowiu. Odzież ochronną i sprzęt ochrony osobistej niezbędny do bezpiecznego wykonywania zadań zapewnia Wykonawca. 18.Wykonawca ma być identyfikowalny na terenie prowadzenia prac. Wszystkie osoby wykonujące prace w terenie zobowiązane są nosić odzież ochronną z logo Wykonawcy w widocznym miejscu. 19.W celu ochrony mieszkańców przed negatywnym oddziaływaniem zastosowanych środków chemicznych, zostaną przez Wykonawcę rozwieszone przed faktycznym rozpoczęciem prac niszczenia barszczu Sosnowskiego, stosowne komunikaty informujące o miejscu i terminie oprysku. 20.Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ścisłej ewidencji wykonanych czynności, w szczególności: dokumentacji fotograficznej obrazująca tereny porośnięte barszczem przed w trakcie i po wykonaniu prac, harmonogramu prac, zgodnie z pkt 5 i 6. 21.Kontrola wykonywanych prac polegać będzie w szczególności na sprawdzeniu: 1)Wykonywania zabiegów chemicznych przez osoby, które posiadają wymagane kwalifikacje. 2)Terminowości wykonania. 3)Dokładności wykonania. 4)Prawidłowości, jakości oraz ilości wykonanych prac. 5)Skuteczności działania zabiegów chemicznych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 03 sierpnia 2016r. do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną usługę, która odpowiada swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia t.j. obejmującą koszenie i odchwaszczanie terenów zielonych (mechanicznie i chemicznie) lub zwalczania gatunków inwazyjnych terenu o powierzchni nie mniejszej niż 3 ha, Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca winien dysponować co najmniej dwoma osobami które ukończyły szkolenie w przedmiocie środków ochrony roślin w zakresie stosowania środków ochrony roślin przy użyciu sprzętu naziemnego na pojazdach szynowych oraz innego sprzętu stosowanego w kolejnictwie w Rzeczypospolitej Polskiej i posiadają ważne zaświadczenie o ukończeniu tego szkolenia Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, c) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95.00
  • 2 - Gwarancja - 5.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazana jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem § 10 ust.2 niniejszej umowy. 2.Strony dopuszczają zmianę treści umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca wyrazi na nie zgodę, w szczególności w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1)działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Stron i których nie można było przewidzieć lub, które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet po powzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje w szczególności takie wydarzenia jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. Jeśli Zamawiający lub Wykonawca będzie stał w obliczu siły wyższej zobowiązany jest niezwłocznie poinformować drugą Stronę umowy o zaistniałej sytuacji, naturze problemu, przewidywanym czasie trwania oraz przewidywanych konsekwencjach, jak również podjąć działania w celu zminimalizowania możliwych szkód. Trudności finansowe Zamawiającego lub Wykonawcy nie mogą być traktowane, jako siła wyższa. 2)niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie umowy w określonym pierwotnie terminie, występujących przez co najmniej 5 dni - o liczbę dni równą liczbie dni, w których występowały niesprzyjające warunki atmosferyczne. 3)W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zostanie on naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4) Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - pod warunkiem, że zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę 5) Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu w wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - pod warunkiem, że zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3.Każda ze Stron przedkładając drugiej Stronie propozycję zmian spełniającą wymogi określone w ust. 2 wraz z tą propozycją zobowiązana jest przedłożyć: 1)Opis proponowanych zmian. 2)Uzasadnienie. 4.Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do Strony występującej z propozycją zmian przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian spełniającą wymogi opisane w ust. 2 i 3. 5.W przypadku upływu terminu podanego ust. 4 traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona. 6.Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia ust. 4 i 5. 7.Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie aneksu. 8.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1- 7 jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dotacja WFOŚiGW w Kielcach (90%wartości zamówienia).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.