eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Przebudowa odcinka drogi krajowej nr 21 w ciągu ul. Boh. Westerplatte na terenie Portu Ustka w systemie zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-20

Ustka: Przebudowa odcinka drogi krajowej nr 21 w ciągu ul. Boh. Westerplatte na terenie Portu Ustka w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 158657 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177310 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, faks 059 8152900.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi krajowej nr 21 w ciągu ul. Boh. Westerplatte na terenie Portu Ustka w systemie zaprojektuj i wybuduj.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa odcinka drogi krajowej nr 21 w ciągu ul. Bohaterów Westerplatte na terenie Portu Ustka w systemie zaprojektuj i wybuduj, na działkach: - nr 1560/117 - stanowiącej własność Skarbu Państwa, - nr 1560/113 - stanowiącej własność Gminy Miasto Ustka, - nr 5 - stanowiącej własność Skarbu Państwa. 2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w/w odcinka drogi poprzez wykonanie: 1) dokumentacji projektowej w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, 2) robót budowlanych związanych z przebudową w/w odcinka drogi, w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentację projektową oraz Specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik do Programu funkcjonalno-użytkowego. 3. W ramach wykonania zakresu określonego w pkt. 2 ppkt. 1): 1) Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej, zieleni, projektu docelowej organizacji ruchu oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), b) uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt danych do opracowania dokumentacji projektowej, badań, pomiarów, uzgodnień oraz materiałów niezbędnych do jej sporządzenia, c) uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o oddziaływaniu przedsięwzięcia objętego przedmiotem zamówienia na środowisko, d) uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w związku z realizacją przedsięwzięcia na działkach nr: 1560/117, 1560/113 i 5, e) uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji na wycinkę drzew i krzewów zgodnie z wykazem określonym w Programie funkcjonalno-użytkowym, f) uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia wodnoprawnego, w tym również sporządzenie operatu wodnoprawnego, g) uzyskanie na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji będącej pozwoleniem na budowę. h) wykonanie dokumentacji projektowej w ilości niezbędnej do uzyskania decyzji będącej pozwoleniem na budowę oraz dla Zamawiającego 3 kompletne egzemplarze w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną w formacie plików *.PDF. i na nośniku cyfrowym (CD lub DVD) - 3 szt.; i) sporządzenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót uwzględniającego wykonanie robót budowlanych zgodnie z założonymi etapami robót (w związku z ograniczeniem do minimum uciążliwości dostępu prowadzącym działalność w rejonie planowanego przedsięwzięcia, wynikających ze zmiany organizacji ruchu) - 2 egz.; w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić udostępnienie pasa drogi dla ruchu pieszego i samochodowego w okresie sezonu letniego, tj. w okresie od 15 czerwca do 20 sierpnia; 2) Zamawiający ma prawo wglądu w materiały dotyczące opracowania oraz ma prawo wnoszenia uwag na każdym etapie prac projektowych. Uwagi, uzupełnienia, korekty lub wyjaśnienia dotyczące dokumentacji projektowej zgłoszone przez Zamawiającego, Wykonawca uwzględni lub wykona nieodpłatnie w ramach zawartej umowy o zamówienie publiczne; 3) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami sztuki budowlanej; 4) Wykonawca przekazując opracowania objęte przedmiotem zamówienia załączy ich wykaz oraz pisemne oświadczenie, że są wykonane zgodnie z zawartą umową, Specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikami, w tym Programem funkcjonalno użytkowym, obowiązującymi normami, przepisami i zasadami sztuki projektowej oraz, że są kompletne, spójne i stanowić mogą podstawę do realizacji robót budowlanych; 5) przedstawione w dokumentacji rozwiązania muszą być realne, efektywne ekonomicznie, funkcjonalne, możliwe do etapowania (w związku z ograniczeniem do minimum uciążliwości dostępu prowadzącym działalność w rejonie planowanego przedsięwzięcia, wynikających ze zmiany organizacji ruchu). 4. W ramach wykonania zakresu określonego w pkt. 2 ppkt. 2): 1) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących robót budowlanych wynikających z ustaleń Programu funkcjonalno-użytkowego, a konsekwentnie z opracowanej dokumentacji projektowej: a) robót przygotowawczych (w tym robót: pomiarowych, rozbiórkowych, demontażowych, ziemnych), b) przebudowy (poszerzenia) i wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni z założeniem wykonania odwodnienia do kanalizacji deszczowej, c) budowy/przebudowy chodników i zjazdów do posesji, d) budowy muru oporowego, e) budowy ścieżki rowerowej i ciągu rowerowego, f) montażu elementów pionowego oznakowania drogi i malowania poziomego jezdni, g) budowy nawierzchni przejazdów kolejowych, h) budowy kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej, i) budowy/przebudowy oświetlenia ulicznego, j) przebudowy sieci 0,4 i 15 kV, k) usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem inżynieryjnym, l) robót w zakresie zieleni, tym usunięcia drzew i krzewów oraz budowy i renowacji trawników, m) wykonania i zamontowanie dwustronnych tablic informacyjnych - 2 szt. w celach promocyjnych Projektu (projekt tablicy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ), n) wszelkich robót, dostaw i usług towarzyszących, niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 2) Roboty budowlane wykonywane będą z podziałem na etapy (w związku z ograniczeniem do minimum uciążliwości dostępu prowadzącym działalność w rejonie planowanego przedsięwzięcia, wynikających ze zmiany organizacji ruchu). 3) Przed przystąpieniem do robót budowlanych, Wykonawca na własny koszt ma obowiązek wykonać projekt czasowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o kolejność robót i technologię określoną w dokumentacji projektowej. Projekt organizacji ruchu winien zostać uzgodniony i zatwierdzony przez właściwego dla danej kategorii zarządcę drogi i zarządzającego ruchem. 4) Przed ostatecznym uzgodnieniem projektu czasowej organizacji ruchu należy go uzgodnić z Zamawiającym. 5) Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt czasowej organizacji ruchu w sposób najdogodniejszy dla prowadzących działalność w rejonie planowanego przedsięwzięcia i w Porcie Ustka (istnieje możliwość zorganizowania czasowego przejazdu przez tereny bezpośrednio sąsiadujące z planowanym przedsięwzięciem, jak również jest możliwość zorganizowania objazdu przez tereny leśne od ul. Zubrzyckiego; ewentualna lokalizacja zorganizowania objazdów pokazana jest na załączniku mapowym stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ). 6) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę na piśmie właściciela nieruchomości na zorganizowanie czasowego przejazdu przez jego nieruchomość i dostarczyć ją Zamawiającemu przed zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu. 7) Wszelkie koszty związane ze zorganizowaniem przejazdu i jego eksploatacją (tj. m.in. wykonanie robót budowlanych niezbędnych do zorganizowania przejazdu oraz roboty naprawcze nawierzchni powstałe w trakcie eksploatacji nawierzchni przejazdu) leżą po stronie Wykonawcy. 8) W okresie sezonu letniego, tj. w okresie od 15 czerwca do 20 sierpnia Wykonawca zobowiązany jest udostępnić pas drogi objęty przedmiotem zamówienia dla ruchu pieszego i samochodowego, przy czym dopuszcza się realizację robót, które nie będą uciążliwe dla ruchu. 9) Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu budowlanego. 5. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje prace: począwszy od rozpoznania aktualnego stanu terenu przeznaczonego pod inwestycję, pozyskania mapy do celów projektowych, materiałów geodezyjnych, uzyskanie wszystkich wymaganych warunków, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, pozwoleń, sprawdzeń, opracowanie dokumentacji budowlanej, uzyskanie decyzji administracyjnej będącej pozwoleniem na budowę, budowa zaprojektowanej budowli oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 6. Pozostałe informacje niezbędne do wykonania zamówienia: 1) Zamawiający udzieli upoważnienia do reprezentowania Zamawiającego przed wszystkimi instytucjami opiniującymi, uzgadniającymi oraz wydającymi decyzje w związku z realizacją umowy na opracowanie dokumentacji budowlanej i przebudowę odcinka drogi krajowej nr 21 w ciągu ul. Bohaterów Westerplatte na terenie Portu Ustka; 2) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: a) zabezpieczy obsługę geodezyjną, geologiczną i geotechniczną, b) wykona wszystkie pomiary, badania, obliczenia i ekspertyzy potrzebne do prawidłowego opracowania dokumentacji technicznej, c) uzyska wszystkie warunki, opinie, decyzje, uzgodnienia, zatwierdzenia, pozwolenia i sprawdzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz wymagane do uzyskania decyzji administracyjnej będącej pozwoleniem na budowę, d) sporządzi kompletną dokumentację powykonawczą oraz przygotuje wszelkie dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w Programie funkcjonalno-użytkowym, z zachowaniem tych samych parametrów oraz właściwości technicznych i jakościowych. Nazwy własne wskazane w dokumentacji, zostały użyte jedynie w celu określenia minimalnych parametrów bądź właściwości materiałów czy urządzeń, a ich wskazaniu towarzyszy stwierdzenie LUB RÓWNOWAŻNE. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.41.20 - Roboty w zakresie kolei miejskiej 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana w ramach umowy o dofinansowanie nr 00040-61722-OR1100043/10 operacji: Przebudowa odcinka drogi krajowej 21 w ciągu ul. Westerplatte na terenie Portu Ustka, w ramach Środka 3.3 Inwestycje w portach rybackich, miejscach wyładunku i przystaniach, objętego osią priorytetową 3 - Środki służące wspólnemu interesowi, zawartą w Programie Operacyjnym: Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nabrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5291109,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2929213,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2929213,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4805155,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.