eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesław › ADAPTACJA PODDASZA DWORKU W KRZYKAWCE NA CELE MUZEALNE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Bolesław: ADAPTACJA PODDASZA DWORKU W KRZYKAWCE NA CELE MUZEALNE
Numer ogłoszenia: 158597 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolesław , ul. Główna 58, 32-329 Bolesław, woj. małopolskie, tel. 032 642-45-01, 642-40-71, faks (032) 642 48 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslaw.top.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA PODDASZA DWORKU W KRZYKAWCE NA CELE MUZEALNE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ADAPTACJA PODDASZA DWORKU W KRZYKAWCE NA CELE MUZEALNE w tym: A. Roboty rozbiórkowe, izolacyjne i stolarka drzwiowa, B. Roboty budowlane i wykończeniowe, C. Roboty instalacyjne w zakresie wodno-kanalizacyjnym i CO, D. Roboty elektro-instalacyjne, E. Dostawa i montaż trwałych elementów wyposażenia,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy P.Z.P. tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, którego wartość wyniosła nie mniej niż 250 tys. złotych, oraz wykonywali/uczestniczyli w wykonywaniu robót budowlanych w obiektach zabytkowych. b) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi do realizacji przewidzianych w ramach zadania rodzajów robót, w tym: - kierownik budowy - 1 osoba - kierownicy robót branżowych - po 1 osobie dla każdego rodzaju robót. Osoby te powinny posiadać odpowiednie uprawnienia określone przepisami prawa budowlanego, Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa, oraz posiadać doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi. c) Wykonawca musi posiadać techniczną zdolność do realizacji zamówienia. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy z wyżej wymienionych warunków będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Podstawą oceny będą informacje, oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty a potwierdzające spełnienie w/w warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składają następujące dokumenty, informacje, oświadczenia: 1) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego, potrzebnego do realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Informację o potencjale kadrowym niezbędnym do wykonania zamówienia. Formularz (wzór) stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień kierownika do kierowania robotami budowlanymi, łącznie z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6) Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy - Wykaz robót wykonanych w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, w tym robót na obiektach zabytkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające - referencje lub inne dokumenty potwierdzające że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 7) KOSZTORYS OFERTOWY - wzór wg załącznika nr 7 do SIWZ 8) Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ Do oferty należy załączyć również: 9) Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, jeżeli upoważnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z odpisu z właściwego rejestru. 10) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 11) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12) Pełnomocnictwo do reprezentowania pozostałych wykonawców jeżeli wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 13) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w p. 10.2.9-10, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z opłatami podatków, ubezpieczeń społecznych, opłat, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 14) Dokumenty o których mowa w p.10.2.12a-c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 15) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p. 10.2.12a-c, zastęp uje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju zamieszkania lub siedziby Wykonawcy. 16) Dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. 17) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boleslaw.top.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać nieodpłatnie w pok. nr 7 Urząd Gminy Bolesław ul.Główna 58 32-329 Bolesław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bolesław ul.Główna 58 32-329 Bolesław pok. nr 15 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-13..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.