eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Sprzedaż i dostawa nowego telebimu przeznaczonego do pracy w warunkach zewnętrznych wraz z mobilną konstrukcją samojezdną (naczepą) i komputerem sterującym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Siedlce: Sprzedaż i dostawa nowego telebimu przeznaczonego do pracy w warunkach zewnętrznych wraz z mobilną konstrukcją samojezdną (naczepą) i komputerem sterującym
Numer ogłoszenia: 158596 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki im. Andrzeja Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce , ul. Bp. Ignacego Świrskiego 31, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6446800 wew. 45, faks 025 6445646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckis.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa nowego telebimu przeznaczonego do pracy w warunkach zewnętrznych wraz z mobilną konstrukcją samojezdną (naczepą) i komputerem sterującym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: SPRZEDAŻ I DOSTAWA NOWEGO TELEBIMU PRZEZNACZONEGO DO PRACY W WARUNKACH ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z MOBILNĄ KONSTRUKCJĄ SAMOJEZDNĄ NACZEPĄ I KOMPUTEREM STERUJĄCYM. Zakres zamówienia obejmuje: Dostawa wielkoformatowego ekranu LED zamontowanego na przyczepie dwuosiowej wraz z urządzeniami sterującymi oraz oprogramowaniem umożliwiającym obsługę ekranu. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące warunki: 1 powierzchnia ekranu - około 11,06 m2, wielkość 3,84 x 2,88m 2 rozdzielczość min. P20 3 technika wyświetlania obrazu LED, 4 paleta barw większy lub równy 16,7 mln., 5 minimalna odległość wizyjna mniejszy lub równy 10 m, 6 poziomy kąt widzenia większy lub równy 110°, 7 pionowy kąt widzenia większy lub równy 70°, 8 maksymalna jasność większy lub równy 8.000 cd m2, 9 częstotliwość odświeżania większy lub równy 430 Hz, 10 regulacja parametrów obrazu - jasność,ostrość,kontrast,nasycenie, 11 żywotność elementów LED większy lub równy 100 000 h pracy ciągłej, 12 średni pobór mocy większy lub równy 400 W, 13 zasilanie Trójfazowe 220V 14 kompletne okablowanie i elektryka 15 klasa szczelności większy lub równy IP65, 16 zakres temperatur - od -30°C do +55°C, 17 zakres wilgotności - od 10% do 95%, 18 format odtwarzanych plików - wszystkie formaty graficzne JPG, GIF, SW, AVI, MPEG, PPT itp. Z ekranem należy dostarczyć również: 19 urządzenie sterujące do zarządzania wyświetlaniem obrazu na ekranie, 20 komputer przemysłowy wyposażony w moduł WIFI z oprogramowaniem przeznaczonym do zarządzania ekranem, umożliwiającym odtwarzanie dowolnej treści videoaudio oraz umożliwiającym zarządzanie wyświetlanym materiałem z możliwością sterowania na odległość, 21 komputer przenośny laptop przeznaczony do współpracy z ekranem LED 22 oprogramowanie przeznaczone do edycji materiałów audio-video, 23 przyczepa dwuosiowa wyposażona w konstrukcję umożliwiającą montaż ekranu wielkoformatowego oraz wyposażona w cztery podpory umożliwiające stabilne posadowienie na zróżnicowanej nawierzchni, 12. Uchwyty oraz przekładnia do podnoszenia i opuszczania nośnika. 24 pokrowiec plandeka na ekran wielkoformatowy. Ponadto Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie montażu, demontażu, obsługi telebimu oraz oprogramowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.31.00 - Elektroniczne tablice informacyjne 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 9.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych PLN). 9.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25-05-2012r. do godz. 14:00 9.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Nr 98 1020 4476 0000 8902 0022 1291, Centrum Kultury i Sztuki im. A. Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce, ul. Sokołowska 56, 08-110 Siedlce; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 9.4 Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w obcej, wymienialnej walucie, z zastrzeżeniem pkt. 9.3a. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia oferty wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości zgodnie z obowiązującym średnim kursem walut Narodowego Banku Polskiego na dzień otwarcia ofert. 9.5 Wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Zamawiającego w terminie określonym w pkt. 9.2. 9.6 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego ING Bank Śląski S.A. Nr 98 1020 4476 0000 8902 0022 1291, Centrum Kultury i Sztuki im. A. Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce, ul. Sokołowska 56, 08-110 Siedlce, z dopiskiem Sprzedaż i dostawa nowego telebimu przeznaczonego do pracy w warunkach zewnętrznych wraz z mobilną konstrukcją samojezdną (naczepą) i komputerem sterującym. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 9.7 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.8 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 9.9 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 9.10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.11 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.13 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.15 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożone oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zał. nr 6 do SIWZ. UWAGA: Dla wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uznaje wykonanie: co najmniej dwóch dostaw telebimu LED wraz z montażem o wartości minimum130 000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożone oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożone oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożone oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Opis urządzeń: a. Opis oferowanych urządzeń technicznych - załącznik nr 2 do SIWZ b. Opis oferowanego telebimu, z którego jednoznacznie wynika jakie urządzenie oferuje Wykonawca, np. karty katalogowe, foldery itp. Zaświadczenie potwierdzające spełnienie wymogów jakościowych: a. Aktualny certyfikat CE dopuszczający do użytkowania przedmiotu zamówienia na terenie państw Unii Europejskiej - zgodny z dyrektywą unijną dla oferowanego przedmiotu zamówienia, b. Aktualny certyfikat ograniczenia użycia niebezpiecznych substancji- zgodnie z dyrektywą RoHS c. sprawozdania z badań potwierdzające parametry techniczne ekranu LED - w szczególności kątów widzenia i jasności, d. instrukcje obsługi sporządzone w języku polskim, e. projekt konstrukcji umożliwiającej montaż ekranu wielkoformatowego na przyczepie, f. wymagane dokumenty dopuszczające przyczepę do ruchu na drogach publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckis.siedlce.pl, http://ckissiedlce.bip.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bpa I. Świrskiego 31 w Siedlcach.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 14:00, miejsce: Centrum Kultury i Sztuki im. A. Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce ul. Bpa I. Świrskiego 31, 08-110 Siedlce, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.