eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Bieżąca regulacja włazów studni i krat miejskiej kanalizacji deszczowej w Rzeszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Rzeszów: Bieżąca regulacja włazów studni i krat miejskiej kanalizacji deszczowej w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 158595 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214944 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 00, faks 17 852 62 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca regulacja włazów studni i krat miejskiej kanalizacji deszczowej w Rzeszowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca regulacja włazów studni i krat miejskiej kanalizacji deszczowej w Rzeszowie Zakres zamówienia: 1. Regulacja wpustu ściekowego ulicznego na betonie B-20 wraz z wykuciem i wywiezieniem gruzu na wysypisko na odl. do 10 km - 50 szt., 2. Regulacja pionowa włazu kanałowego na betonie B-20 wraz z wykuciem i wywiezieniem gruzu na wysypisko na odl. do 10 km - 50 szt., 3. Wymiana uszkodzonych wpustów ściekowych ulicznych wraz z wykuciem i wywiezieniem gruzu na wysypisko na odl. do 10 km oraz regulacją na betonie B-20 - 27 szt., 4. Wymiana uszkodzonych pokryw nastudziennych wraz z wykuciem i wywiezieniem gruzu na wysypisko na odl. do 10 km oraz regulacją na betonie B-20 - typ ciężki T-40 - 26 szt., 5. Uzupełnienie nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową po wykonanej regulacji wpustu lub włazu - 180 t. Przed przystąpieniem do robót należy bezwzględnie oznakować miejsca, gdzie przeprowadzany będzie remont kanalizacji deszczowej. Oznakowane miejsca powinny być do czasu uzupełnienia ubytku w nawierzchni z asfaltu lub kostki betonowej lub granitowej. Wyszczególnione w przedmiocie zamówienia powyżej roboty obejmują: 1) Oznakowanie miejsca robót, 2) Wycięcie piłą mechaniczną asfaltu (betonu) w odpowiedniej odległości od krawędzi regulowanego bądź wymienianego wpustu lub włazu albo demontaż kostki brukowej betonowej lub granitowej w odpowiedniej odległości od krawędzi regulowanego bądź wymienionego wpustu lub włazu, 3) Rozbiórkę nawierzchni i podbudowy - przyjmuje się wymianę podbudowy, 4) Regulację pionową urządzenia odwadniającego, 5) Oznakowanie ww. miejsca do czasu uzupełnienia masą mineralno-asfaltową bądź kostką granitową lub kamienną, 6) Uzupełnienie nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową po wykonanej regulacji wpustu lub włazu Prace będą realizowane wyłącznie na podstawie zleceń Zamawiającego. Zakres prac będzie wskazany każdorazowo Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego, który może w każdym czasie zmienić ustaloną kolejność i wskazać inne miejsce wykonywania prac. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do prac zleconych przez Zamawiającego nie później niż 24 godziny od ich zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadkach wymagających natychmiastowej interwencji (zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, zagrożenie zdrowia lub życia) Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usuwania skutków tych zagrożeń natychmiast po zgłoszeniu przez Zamawiającego, nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia. Zlecenia w zakresie zgłoszeń awaryjnych będą dokonywane całodobowo, również w soboty i dni ustawowo wolne od pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów sp. z o.o., ul. Rejtana 6, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273553,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 327470,10

  • Oferta z najniższą ceną: 327470,10 / Oferta z najwyższą ceną: 383790,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.