To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Konin: Ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie
Numer ogłoszenia: 158591 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89832 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koninie, ul. Energetyka 5, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2423022 w. 176, 155, faks 063 2426569.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu (osób i mienia) Sądu Okręgowego w Koninie. 2. Obiektem objętym ochroną jest trójkondygnacyjny podpiwniczony budynek Sądu Okręgowego usytuowany w Koninie przy ul. Energetyka 5 o powierzchni użytkowej 2285,8 m2 oraz plac parkingowy wokół budynku o powierzchni 380m2. 3. Budynek wyposażony jest w system monitoringu (telewizji dozorowej), system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, bramkę do wykrywania metalu, instalację sygnalizacji pożaru połączoną telefonicznie z PSP w Koninie. 4. Obiekt posiada jedno wejście główne oraz dwa wejścia boczne. 5. Ochrona osób i mienia realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej - 7 dni w tygodniu przez: 5.1 dwóch pracowników ochrony w godzinach urzędowania Sądu tj. w poniedziałki od 8.00 do 16.00, a od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 oraz na żądanie Zamawiającego w dniach i godzinach przez niego wyznaczonych, 5.2 jednego pracownika ochrony po godzinach urzędowania Sądu, w porze nocnej oraz w dni wolne od pracy. 6. W razie potrzeby zamawiający może zwrócić się do wykonawcy o ilościowe zwiększenie obsady pracowników chroniących obiekt lub zmianę godzin wykonywania usługi 7. Konwojowanie przez co najmniej 2 wykwalifikowanych pracowników ochrony wartości pieniężnych na terenie Konina z udziałem pracownika Zamawiającego, na trasie około 10 km, średnio 1 raz w miesiącu, w czasie ok. 1 godziny. 8. Wykonawca kierować będzie do ochrony obiektu pracowników ochrony posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia. 9. Wykonawca wyznacza do pełnienia służby zawsze tych samych pracowników, zaś o każdej zmianie personalnej zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. W przypadku konieczności nagłej zmiany pracownika Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego na piśmie lub faksem i skieruje do ochrony obiektu osoby o kwalifikacjach spełniających wymagania w pkt 9 - wskazując dane tych osób. 10. Wykonawca zobowiązuje się wyposażyć pracowników ochrony w jednolite mundury, identyfikatory, środki przymusu bezpośredniego przewidziane prawem nie wymagające zezwoleń (kajdanki, pałki obronne wielofunkcyjne, paralizator elektryczny o średniej wartości prądu w obwodzie nieprzekraczającej 10mA art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji, Dz.U.2004 Nr 52, poz. 525), łączność radiową, system napadowy wzywający załogi interwencyjne, system kontroli obchodów. 11. Każdy pracownik ochrony w czasie służby winien być umundurowany oraz powinien posiadać umieszczony w widocznym miejscu identyfikator, zawierający nazwę i logo firmy, zdjęcie, imię i nazwisko pracownika ochrony oraz jego numer licencji. 12. Wykonawca zapewni przyjazd grupy interwencyjnej - co najmniej 2 osób w jednej załodze, wliczając kierowcę, które nie posiadają statusu osób niepełnosprawnych, legitymują się licencją minimum pierwszego stopnia pracownika ochrony fizycznej, w czasie nie dłuższym niż 15 minut przez całą dobę, licząc od chwili wezwania lub załączenia alarmu. 13. Zamawiający upoważniony jest do kontrolowania pracowników ochrony w każdym czasie oraz sprawdzenia czasu przyjazdu grupy interwencyjnej - jeden raz w miesiącu. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyrażenia zgody na dopuszczenie do świadczenia usługi wskazanych przez wykonawcę pracowników ochrony bez podania przyczyn. 15. Ogólny zakres obowiązków pracowników służby ochrony: 15.1 Znajomość podstawowych aktów prawnych normujących statut pracownika ochrony. 15.2 Sumienne, dyskretne i dokładne wykonywanie obowiązków służbowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób w chronionym obiekcie i ochrony jego mienia. 15.3 Dbałość o powierzone pracownikowi ochrony wyposażenie, pomieszczenie oraz wygląd zewnętrzny. 15.4 Stała obserwacja i patrolowanie holi i korytarzy budynku. 15.5 Monitorowanie przepływu osób przez chroniony obiekt oraz udzielanie informacji osobom zwracającym się z prośbą o wskazanie drogi do określonych pomieszczeń biurowych, pracowników, czy też miejsca załatwiania konkretnych spraw. 15.6 Ochrona i zabezpieczenie obiektu przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny oraz łamiących ustalone normy zachowania lub obowiązujące przepisy i instrukcje. 15.7 Obserwacja wchodzących do budynku i przebywających w nim osób i w przypadku podejrzanego zachowania ustalenie ich tożsamości i odnotowanie jej. 15.8 Ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia, w celu oddania tych osób w ręce policji. 15.9 Stosowanie zgodnie z art. 38 Ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. z dnia 26.09.1997 r. Nr 114, poz.740 z późn. zm.) środków przymusu bezpośredniego w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparciu ataku na pracownika ochrony. 15.10 Stawianie się na salach rozpraw i w innych pomieszczeniach w przypadku wezwania sędziego lub pracownika i wykonywanie jego poleceń dot. zapewnienia bezpieczeństwa. 15.11 Współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadkach zagrożenia pożarem na terenie obiektu. 15.12 Pomoc w sprawnej ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku alarmu pożarowego, bombowego i innego. 15.13 W uzasadnionych przypadkach powiadamianie odpowiednich służb: policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego oraz pogotowia specjalistycznego jak: energetycznego, wodno-kanalizacyjnego, ciepłowniczego czy gazowego. 15.14 Powiadamianie zamawiającego o zdarzeniach zaistniałych i niedoszłych, a stanowiących zagrożenie dla osób, mienia oraz bezpieczeństwa, także przeciwpożarowego. W sytuacjach wymagających natychmiastowej interwencji policji lub straży pożarnej, w pierwszej kolejności pracownik ochrony ma obowiązek natychmiastowego wezwania w/w służb, a następnie powiadomienia zamawiającego. 15.15 Wykonywanie innych zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia zleconych przez zamawiającego. 15.16 Dozór i obsługa sygnalizacji oraz urządzeń alarmowych, ostrzegawczych i innych. 15.17 Pomoc w sprawnej ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku alarmu bombowego lub pożarowego. 15.18 Prowadzenie książki dyżurów, w której pracownicy wykonawcy winni odnotowywać istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem usług ochrony. 15.19 Wydawanie kluczy do pomieszczeń tylko osobom upoważnionym. 15.20 Sprawdzanie po godzinach urzędowania zamawiającego zamknięć drzwi, okien i zabezpieczeń pomieszczeń oraz pomieszczeń plombowanych i zabezpieczonych kratami. Stwierdzone nieprawidłowości winny zostać odnotowane, a o ich wystąpieniu należy powiadomić odpowiednie osoby. 15.21 Otwieranie i zamykanie bramy parkingowej. 15.22 Dokonywanie obchodów wewnątrz i na zewnątrz budynku nie rzadziej niż co dwie godziny. 15.23 W przypadku włączenia się alarmu, sprawdzenie przyczyny i podjęcie odpowiednich kroków. 15.24 Pilnowanie przed kradzieżą i zniszczeniem krzewów ozdobnych wokół budynku, oświetlenia oraz innych elementów infrastruktury. 15.25 Realizacja innych, niekolidujących z przedmiotem zamówienia drobnych czynności wskazanych przez zamawiającego (np. przeniesienie akt, sprzętu biurowego, przekazanie korespondencji, itp.). 15.26 Pracownicy ochrony ponoszą odpowiedzialność materialną za braki powstałe w wyniku zaniedbania obowiązków w czasie dyżuru. 15.27 Pracownicy służby ochrony zobowiązani są do dochowania tajemnicy związanej z wykonywaniem obowiązków służbowych wraz z zachowaniem wszystkich rygorów wynikających z przepisów prawa. W przypadku zaś naruszenia przez pracownika wykonawcy tajemnicy wynikającej z wykonywanych obowiązków służbowych, zamawiający zażąda od wykonawcy bezwarunkowego wyłączenia tego pracownika ze służby ochrony w ramach wykonywanej usługi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY "MAGNUM" GRABOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY "MAGNUM" GRABOWSCY SPÓŁKA JAWNA
- Agencja Ochrony MAGNUM Spółka Jawna Barbara i Stefan Grabowscy, 62-510 Konin, ul. Zakole 14/70, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 368935,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 317903,76
Oferta z najniższą ceną: 317903,76 / Oferta z najwyższą ceną: 457613,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. Zofii Urbanowskiej 4 w Koninie.
- Zakup i dostawa ogniwa paliwowego Nexa oraz generatora wodoru.
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.