eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Roboty budowlane - Montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych, w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-30

Częstochowa: Roboty budowlane - Montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych, w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35.
Numer ogłoszenia: 158577 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141885 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 36 84 430, faks 34 36 84 440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - Montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych, w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane w zakresie montażu klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz decyzją nr 1034, z dnia 23.09.2015 r., w której Prezydent Miasta Częstochowy zatwierdził projekt budowlany i wydał pozwolenie na roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 2.1. wykonanie i uruchomienie nw. systemów, wchodzących w zakres dokumentacji projektowej: 1) system nr 4, zlokalizowany w segmencie G budynku, 4 kondygnacja (III piętro), strona północno - wschodnia, pomieszczenia o numerach 338 ÷ 343; 2) system nr 6, zlokalizowany w segmencie G budynku, 4 kondygnacja (III piętro), strona północna, pomieszczenia o numerach 331 ÷ 333; 3) system nr 8, zlokalizowany w segmencie B budynku, 1 kondygnacja (parter), strona południowa, pomieszczenie serwerowni oznaczone numerem 09 F; 4) system nr 11, zlokalizowany w segmencie F budynku, 2 kondygnacja (I piętro), strona południowo - zachodnia, łącznik - pomieszczenie biurowe z przeznaczeniem na Biuro Obsługi Interesanta, Kasę i punkt KRK; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie określonym powyżej stanowi dokumentacja projektowo - kosztorysowa - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, w części dotyczącej ww. zakresu. Skład dokumentacji projektowej (załącznika nr 2 do SIWZ), przedstawia poniższa tabela, w której każdemu z elementów składowych nadano liczbę porządkową, wg której elementy te zamieszczone zostały na stronie internetowej Zamawiającego. Elementy dokumentacji Numer porządkowy - Projekt budowlany montażu klimatyzatorów dla pomieszczeń biurowych w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - INSTALACJA KLIMATYZACJI 1. Rysunki - INSTALACJA KLIMATYZACJI: 2. 1. Plan sytuacyjny 2.1. 3. Rzut I kondygnacji - pom. serwerowni, segment B 2.2. 5. Rzut II kondygnacji - segment F 2.3. 9. Rzut IV kondygnacji - segment F-G 2.4. 11. Rzut dachu - segment F-G 2.5. Projekt budowlany montażu klimatyzatorów dla pomieszczeń biurowych w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - INSTALACJE ELEKTRYCZNE 3. Rysunki - INSTALACJE ELEKTRYCZNE: 4. E4. Schemat doposażenia rozdzielni NN segmentu G 4.1. E5. Schemat tablicy TW3g (segment G) 4.2. E6. Schemat tablicy TW3f (segment F) 4.3. E7. Schemat tablicy TW2f (segment F) 4.4. E8. Schemat tablicy TW1f (segment F) 4.5. E15. Rzut 1 piętra - segment F - zasilanie klimatyzacji 4.6. E17. Rzut 3 piętra - segment F-G - zasilanie klimatyzacji 4.7. E18. Rzut dachu - segment F-G - zasilanie klimatyzacji, instalacja odgromowa 4.8. E19. Rzut i pietra - pom. serwerowni, segment B - zasilanie klimatyzacji 4.9. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 5. STWiOR - instalacja klimatyzacji 5.1. STWiOR - instalacja elektryczna 5.2. Przedmiary robót 6. Przedmiar robót - instalacja klimatyzacji 6.1. Przedmiar robót - instalacja elektryczna 6.2. 2.2. montaż i uruchomienie klimatyzatora w pomieszczeniu nr 30, w segmencie F, 1 kondygnacja (parter), strona południowo - zachodnia, pomieszczenie centrali telefonicznej, który nie jest objęty dokumentacją projektową. 1) Opis przedmiotu umowy w zakresie nieobjętym dokumentacją projektową. Pomieszczenie należy wyposażyć w jednostkę wewnętrzna ścienną ASYG12LMCA Qch = 3000W oraz jednostkę zewnętrzna AOYG12LMCA Qg=4,o KW, Qch=3,4 kW, Ql ch/grz=0,97/1,02 kW - lub RÓWNOWAŻNE. Jednostka zewnętrzna powinna być zamontowana na ścianie szczytowej budynku obok jednostek zewnętrznych obsługujących serwerownie. Zasilanie z tablicy TK-o1 zlokalizowanej naprzeciwko pomieszczenia centrali telefonicznej. Odprowadzenie skroplin na zewnątrz. Pomieszczenia techniczne oznaczone w naturze numerem 30. 3. UWAGA!!! Przedmiary znajdujące się w treści załącznika nr 2. (dokumentacja) pełnią jedynie funkcje pomocnicze i nie posiadają charakteru dokumentacji projektowej. Elementy prac nieujęte w kosztorysie/ach ofertowym/ch lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna, opisy szczegółowe i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji jak i warunków panujących na terenie prowadzenia robót oraz dokonanie własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót wymaganych do osiągnięcia zamierzonego rezultatu, przewidzianego w projekcie. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 4. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dokonanie wizji lokalnej możliwe będzie o wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji; nr telefonu, pod którym należy uzgadniać termin wizji lokalnej: 34 368 44 61. 5. Dostarczone w ramach umowy urządzenia, sprzęt, armatura i inne materiały winny być nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, niefabrykowane, fabrycznie nowe. 6. ZASADY RÓWNOWAŻNOŚCI - Zamawiający informuje, że ilekroć w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach oraz szczegółowych opisach, przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych lub jakościowych, dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w ww. elementach dokumentacji. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, technicznych, funkcjonalnych i jakościowych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy. 7. O ile urządzenia dostarczone w ramach umowy są objęte gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument potwierdzający udzielenie gwarancji przed podpisaniem protokołu odbioru. 8. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu minimum 60 (sześćdziesiąt) - maksymalnie 72 (siedemdziesiąt dwa) miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia dostarczone i zamontowane w ramach umowy - kryterium oceniane. Zaoferowanie okresu rękojmi dłuższego niż 72 miesiące nie będzie powodowało przyznania większej liczby punktów. W takim przypadku przyznana zostanie maksymalna przewidziana liczba punktów w tym kryterium. Rękojmia biegnie od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych robót. 9. Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest przedłożenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej robót w formie papierowej, dokumentacji dotyczącej wykorzystanych materiałów, protokołów wykonanych sprawdzeń i pomiarów, dokumentów gwarancji udzielonych przez producentów materiałów i urządzeń użytych do wykonania umowy, wszelkich certyfikatów, deklaracji, zezwoleń i dopuszczeń wymaganych przez prawo dla prawidłowego korzystania z dostarczonych urządzeń oraz instrukcji obsługi urządzeń. Zamawiający nie przewiduje odbiorów częściowych. 10. Pozostałe szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, która zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu. Ww. projekt umowy stanowi treść Rozdziału XVIII SIWZ. 11. Wspólny słownik zamówień CPV: 45216112-2 - prace budowlane sądy 45331220-4 - instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 12. Wymagany termin wykonania zamówienia - 40 dni od dnia przekazania terenu budowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.12-2, 45.33.12.20-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Roboty budowlane - Montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych, w budynkach Sądów w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AIRCO Sp. z o.o., ul. Oficerska 4, 43-143 Lędziny, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 352439,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 222210,71

  • Oferta z najniższą ceną: 222210,71 / Oferta z najwyższą ceną: 285664,89

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.