eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaktorów › Remont dróg w Gminie Jaktorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-18

Jaktorów: Remont dróg w Gminie Jaktorów
Numer ogłoszenia: 158547 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaktorów , ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, tel. 046 8564026, 8564069, faks (046) 855 21 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg w Gminie Jaktorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 11 zadań: Zadanie nr 1: Remont drogi, ulica bez nazwy w m. Mariampol km 0+000 - 0+649 + Łącznik Zadanie nr 2: Remont drogi ulica Górnośląska w m. Chylice Kolonia km 0+000 - 0+070 Zadanie nr 3: Remont drogi ulica Konopnickiej w m. Chylice Kolonia km 0+000 - 0+516 Zadanie nr 4: Remont drogi ulica Alpejska w m. Chylice km 0+000- 1+200 Zadanie nr 5: Remont drogi ulice: Ogrodowa km 0+000- 0+141, Polna km 0+141- 0+288, Sobieskiego km 0+288 - 0+362, Jagiełły km 0+362 - 0+645 w m. Sade Budy Zadanie nr 6: Remont drogi ulica Cygańskiej w m. Chylice Kolonia km 0+000 - 0+081 Zadanie nr 7: Remont drogi ulica Topolowa w m. Bieganów 0+000- 0+516 Zadanie nr 8: Remont drogi ulica 1 Maja w m. Chylice Kolonia km 0+000- 0+137 Zadanie nr 9: Remont drogi ulica Powstańców w m. Jaktorów km 0+ 000- 0+274 Zadanie nr 10: Remont drogi ulica Chmielowskiego w m. Jaktorów km 0 + 000 - 0+226 Zadanie nr 11: Remont drogi ul. Poznańska w m. Chylice-Kolonia km 0+000 - 0+211 Zadanie nr 1: Remont drogi obejmuje: profilowanie istniejącej podbudowy wykonanie podsypki piaskowej grub. 10 cm wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 16 cm profilowanie poboczy gruntowych. Remont łącznika obejmuje: profilowanie istniejącej podbudowy wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 8 cm Zadanie nr 2: Remont drogi obejmuje : wykonanie robót ziemnych profilowanie wraz z zagęszczeniem istniejącego podłoża wykonanie podsypki piaskowej grubości 10 cm wykonanie nawierzchni z płyt żelbetonowych o wym. 3,0x 1,0 grubości 20 cm profilowanie poboczy gruntowych Zadanie nr 3: Remont dróg obejmuje: wykonanie robót ziemnych profilowanie wraz z zagęszczeniem istniejącego podłoża wykonanie podsypki piaskowej grubości 10 cm wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 16 cm profilowanie poboczy gruntowych Zadanie nr 4: Remont drogi na odcinku dług. 650 m obejmuje: wykonanie koryta głębokości 10 cm wykonanie podsypki piaskowej grubości 10 cm wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 16 cm profilowanie poboczy gruntowych Remont drogi na odcinku dług. 550 m obejmuje: profilowanie wraz z zagęszczeniem istniejącego podłoża wykonanie wyrównania podbudowy kruszywem łamanym o średniej grubości 16 cm wykonanie poboczy z kruszywa łamanego niesortowanego grubości 10 cm Zadanie nr 5: Remont drogi obejmuje wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym dla kategorii ruchu KR-1 w ilości 175kg na 1m2 po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu oraz uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym grubości 7 cm. Zadanie nr 6: Remont drogi obejmuje: wykonanie koryta głębokości 10 cm wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 16 cm profilowanie poboczy gruntowych Zadanie nr 7: Remont drogi obejmuje: profilowanie istniejącej podbudowy wykonanie podsypki piaskowej grub. 10 cm na odcinku od km 0+000 do km 0+330 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 16 cm profilowanie poboczy gruntowych na odcinku od km 0+000 do km 0+330 uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym grub. 12 cm na odcinku od km 0+330 do km 0+516 Zadanie nr 8: Remont drogi obejmuje: wykonanie robót ziemnych profilowanie istniejącej podbudowy ustawienie krawężników 15x30 wtopionych na ławie betonowej zwykłej z betonu B-15 wykonanie podsypki piaskowej grub. 10 cm ułożenie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych grubości 12 cm ,z wypełnieniem spoin zaprawą cementową profilowanie poboczy gruntowych Zadanie nr 9: Remont drogi obejmuje wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym dla kategorii ruchu KR-1 w ilości 175 kg na 1m2 po uprzednim jej oczyszczeniu i skropieniu oraz uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym grubości 7 cm. Zadanie nr 10 : Remont drogi obejmuje wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym dla kategorii ruchu KR-1 w ilości 175 kg na 1m2 po uprzednim jej oczyszczeniu i skropieniu oraz uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym grubości 7 cm. Zadanie nr 11: Remont drogo obejmuje : wykonanie robót ziemnych profilowanie istniejącej podbudowy wykonanie podsypki piaskowej grub. 10 cm ułożenie nawierzchni z płyt betonowych pełnych o wym. 3,0x1,0 o grubości 20 cm, na podsypce piaskowej profilowanie poboczy gruntowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegających na remoncie nawierzchni dróg o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie kierownikiem robót posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 200.000 PLN, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaktorow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Jaktorów pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urzędzie Gminy Jaktorów pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.