eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Usługi ratownictwa wodnego na basenach krytych i otwartych MOSiR Stalowa Wola w okresie 16 lutego do 31 grudnia 2016 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-16

Stalowa Wola: Usługi ratownictwa wodnego na basenach krytych i otwartych MOSiR Stalowa Wola w okresie 16 lutego do 31 grudnia 2016 roku
Numer ogłoszenia: 15853 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19668 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8422562, 8447338, faks 015 8422562, 8447338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ratownictwa wodnego na basenach krytych i otwartych MOSiR Stalowa Wola w okresie 16 lutego do 31 grudnia 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonywanie usługi zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z basenów krytych i otwartych MOSIR w Stalowej Woli, zgodnie z wytycznymi ustalonymi umową, grafikami pracy dla obsady kadry ratowniczej Wykonawcy, 2) egzekwowanie przestrzegania zapisów obowiązujących na basenach regulaminów i instrukcji (zał. nr. 10 a, 10b) oraz realizacja zakresu obowiązków ratownika (zał. nr 11). 2. Godziny pracy pływalni oraz zakres obowiązków zawarte są we wzorze umowy (zał. nr 9). 3. Opis obiektów objętych przedmiotową usługą: 1) Basen kryty o wymiarach 25 m x 13 m i głębokościach od 1,1 m do 3 m, z wieżą o wys. 2 m; 2) Basen kryty o wymiarach 25m x 13m i głębokościach od 1,3 m do 1,8 m; 3) Basen szkolny, kryty o wymiarach 13 m x 6 m i głębokościach od 0,9 m do 1,1 m , z masażami poziomymi podwodnymi i pionowymi; 4) Basen jaccuzi okrągły o średnicy 1,8 m; 5) Zjeżdżalnia rurowa o długości 65 m z hamownią o wym. 2 m x 4 m; 6) Basen zewnętrzny o wym. 50 m x 18 m i głębokości 1,1 m do 1,9 m, na brzegu którego umieszczona jest zjeżdżalnia rurowa otwarta o długości 67m z hamownią w tym basenie; 7) Basen zewnętrzny rekreacyjny o wym. 12 m x 5,5 m i głębokości 1,1 m do 1,3 m; 8) Brodzik zewnętrzny dla dzieci o powierzchni 146 m2, głębokości 0,2 m do 0,5 m z małą zjeżdżalnią o długości 5,5 m; 9) Sauna sucha i parowa, ogólnodostępna dla korzystających z basenów, dla około 15 osób 4. Planowana ilości godzin dyżurów w soboty, niedziele i święta na krytych basenach wynosi 7106 godzin, a zapotrzebowanie na dyżury w dni powszednie na basenach krytych i na basenach otwartych wynosi 6304 godzin. Dni i godziny wykonania usługi zostaną wyszczególnione we wzorze umowy (zał.nr 9). 5. Liczba ratowników i ilość godzin pracy wykazanych w pkt. 4 jest wartością szacunkową i nie może stanowić podstawy do wnoszenia jakichkolwiek roszczeń w trakcie realizacji usługi. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku np. niesprzyjającej aury, przerwy technologicznej, awarii systemów uzdatniania wody lub innych przyczyn obiektywnych, nie ujętych w SIWZ i w umowie których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć. 7. Z powodu zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu usługi, nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego. 8. Rozliczenie w toku realizacji umowy, będzie następowało w cyklach miesięcznych w oparciu o zatwierdzony grafik dyżurów i faktycznie zrealizowane godziny dyżurów w cenie jednostkowej zdeklarowanej i zapisanej w umowie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tarnobrzeskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, Al. Niepodległości 2, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174330,00

  • Oferta z najniższą ceną: 174330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 227970,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.