eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Zakup sztucznego lodowiska w Wieluniu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-05

Wieluń: Zakup sztucznego lodowiska w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 158501 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wieluński Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Wojska Polskiego 38, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8404402, fax 043 8404402.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sztucznego lodowiska w Wieluniu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa, posadowienie i montaż kompaktowego agregatu chłodniczego, spełniającego poniższe wymagania: - Kompaktowy agregat chłodniczy o wydajności chłodniczej min. 175kW dla 39% roztworu glikolu propylenowego -11-8 st C. -Współczynnik wydajności agregatu w trybie chłodzenia na poziomie min. COP = 2,60. - Agregat musi być wyposażony w pełen roboczy wsad czynnika na bazie freonu , dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie. - Agregat musi posiadać min. dwa obiegi chłodnicze, a każdy obwód chłodniczy musi być wyposażony w przetwornik wysokiego i niskiego ciśnienia, presostat wysokiego ciśnienia. - Agregat powinien zapewnić minimum cztery stopnie pracy agregatu: 25, 50, 75, 100%.Agregat musi posiadać zintegrowany (w jednej zabudowie) moduł hydrauliczny - pompa i naczynie rozszerzalne, elektroniczny wyłącznik przepływu, zawory odcinające i wyrównawcze, filtr wodny (średnica cząstek pow. 1mm), przyłącze umożliwiające pomiar spadku ciśnienia parownika oraz pomiar dostępnego ciśnienia, zawór nadmiarowy dostosowany do instalacji. - Agregat musi posiadać wewnętrzny, izolowany zbiornik buforowy o pojemności min. 500 l. - Panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny. Agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę następujących elementów: - temperaturę glikolu i czynnika chłodniczego, - ciśnienie czynnika chłodniczego, - historia min. 100 ostatnich zdarzeń, - harmonogram włączania/wyłączania, - zabezpieczenie przed zamarznięciem parownika, - sterowanie zdalne: styki bezprądowe dla awarii całego urządzenia, - modyfikowanie wartości zadanych temperatur glikolu, - monitorowanie wartości zadanych glikolu, temperatury powietrza otoczenia, działania agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek, - uruchamianie lub zatrzymywanie urządzenia, - sterownik pozwala na określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządza pracą pompy. Poziom mocy akustycznej mierzony za pomocą pomiaru ciśnienia akustycznego w odległości 10 m od agregatu nie może przekraczać 65 dB (A). Cały agregat chłodniczy musi być oznakowany CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dn. 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). Uwaga: wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia agregatu chłodniczego przed dostępem osób nieupoważnionych poprzez przenośne ogrodzenie wokół agregatu wykonane w odległości minimum 1 m od agregatu. 2. Dostawa i montaż modułowego systemu ziębniczego tafli lodowiska, o długości pojedynczego modułu 2,5 m. Kolektory zasilające muszą pracować w układzie Tiechelmana. Odległość (podziałka) pomiędzy osiami sąsiednich przewodów ziębniczych - nie może być większa niż 20 mm dla zapewnienia krótkiej drogi wymiany ciepła i bardzo równomiernej temperatury lodu. Przewody ziębnicze muszą być wykonane z odpowiedniej gumy EPDM zapewniającej brak (falowania) po rozłożeniu na planowanej powierzchni oraz muszą mieć możliwość zwinięcia po zakończeniu sezonu w kręgi o małej średnicy, max. 90cm - dla zapewnienia łatwości transportu i magazynowania po sezonie. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przewodów ziębniczych wykonanych z materiału wykazującego tendencje do (falowania) i powodujących potrzebę budowania i utrzymywania tafli lodu o nadmiernej grubości. Kolektory zasilające muszą być zabudowane w sztywnej ramie stalowej, dodatkowo obudowanej blachą celem zabezpieczenia ich przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych. Konstrukcja ram stalowych musi umożliwiać składowanie i transport modułów jeden na drugim - minimum 2 moduły. Dla połączenia między sobą rur kolektorów poszczególnych modułów muszą być użyte szybko-złącza zapewniające bardzo szybki montaż i demontaż oraz szczelność połączenia. Zamawiający nie dopuszcza łączenia rur kolektorów za pomocą złączy kołnierzowych. Cały (nie poszczególne elementy składowe) modułowy system ziębniczy tafli lodowiska musi być oznakowany CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dn. 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). Uwaga: -wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć powierzchnię pod taflą lodowiska poprzez rozłożenie na całej powierzchni folii budowlanej. -ewentualne wypoziomowanie powierzchni w miejscu lokalizacji tafli lodowiska leży w gestii Zamawiającego. 3. Dostawa i montaż band lodowiskowych o wysokości ok. 1,1m - 1,2m. Bandy muszą być wyposażone w dwie bramki we/wy oraz bramę wjazdową dla rolby. Konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, a wypełnienie z płyt PEHD o grubości min. 8 mm w kolorze białym. Bandy wyposażone być muszą w dolną listwę okopową wykonaną z PEHD o grubości min. 10 mm w kolorze żółtym do wysokości 0,20 m oraz górne pochwyty wykonane z PE o grubości min. 10mm w kolorze niebieskim lub czerwonym. Promień w narożnikach bandy - 4,50 m. 4. Dostawa i montaż przenośnego ogrodzenia agregatu chłodniczego wykonanego z siatki metalowej. 5. Podłączenie elektryczne odbiorników do rozdzielni elektrycznej o mocy minimalnej ok. 80 kW posadowionej w odległości do 20 m od miejsca lokalizacji agregatu chłodniczego. Wykonanie przyłącza elektrycznego zakończonego rozdzielnią elektryczną leży w gestii Zamawiającego. 6. Dostawa i napełnienie instalacji 39% roztworem glikolu propylenowego w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu. 7. Dostawa odpowiedniej ilości pojemników do magazynowania glikolu po zakończeniu sezonu oraz dostawa przenośnej pompy do wypompowania po sezonie glikolu z instalacji. 8. Dostawa i montaż wraz z podłączeniem elektrycznym demontowanego oświetlenia lodowiska składającego się z 4 słupów zlokalizowanych w narożnikach lodowiska oraz 8 opraw metalohalogenowych (po 2 na każdym słupie ), o mocy 250 W każda. 9. Dostawa i montaż systemu nagłośnienia. System nagłośnienia winien zawierać wzmacniacz o mocy min. 200W, 4 szt. kolumn głośnikowych, kompletne okablowanie oraz mikrofonowy zestaw bezprzewodowy. 10. Dostawa i montaż dwóch ogrzewanych kontenerów o minimalnej powierzchni wewnętrznej 10 m2 każdy. Kontenery winny być wyposażone w tzw. okna podawcze oraz grzejniki elektryczne, instalację oświetleniową i min po 2 gniazdka elektryczne. 11. Pierwszy montaż i rozruch instalacji, wytworzenie tafli lodu ok. 5cm - 6cm. Demontaż po pierwszym sezonie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 12. Dostawa instrukcji użytkowania oraz montażu i demontażu lodowiska. Wykonawca zapewnia wyszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania oraz montażu i demontażu lodowiska. WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO: 1.Wykonawca przedłoży w ofercie szczegółowy opis wraz z fotografiami lub rysunkami zastosowanych urządzeń i rozwiązań, w szczególności dot. agregatu chłodniczego, modułowego systemu ziębniczego tafli lodowiska, band lodowiskowych. 2. Zamawiający nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Dlatego wszędzie, gdzie z opisu przedmiotu zamówienia wynika wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy (lub równoważny) i wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 03.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 14.09.2007r. do godz. 11.00 w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/1000. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: a/ pieniądzu, b/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy WOSiR Wieluń, Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie oddział w Wieluniu 97 9256 0004 0072 7011 2000 0010. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść w oryginale do dnia 14.09.2007r. do godz. 11.00, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę załączyć do oferty..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6.2 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: - udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech sztucznych lodowisk o powierzchni min. 800 m2 każde, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom i dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Zrealizowanie w/w musi być udokumentowane referencjami wystawionymi przez Zamawiających, potwierdzającymi że dostawa i montaż zostały wykonane w terminie i z należytą starannością. - Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 7 niniejszej specyfikacji
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w ust. 6 pkt 1 niniejszej specyfikacji muszą być: oświadczenie - załącznik nr 2 b) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w ust. 6 pkt 2 niniejszej specyfikacji muszą być: - wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4 oraz dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy zostały wykonane należycie, np. referencje. Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą . 7.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: -aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. Brak w/w dokumentu spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą . 7.3Ponadto wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, b) wypełniony druk (Oferta), stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego -załącznika nr 1 do SIWZ, wszystkie wykropkowane pola mają być wypełnione), c) zaakceptowany i parafowany wzór umowy załącznik nr 3. d) szczegółowy opis wraz z fotografiami lub rysunkami zastosowanych urządzeń i rozwiązań, w szczególności dot. agregatu chłodniczego, modułowego systemu ziębniczego tafli lodowiska, band lodowiskowych. Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. 7.4 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium Nie wniesienie wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne. Na potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty dowód jego wniesienia.. UWAGA: Wszystkie w/w wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e)ofertę, za wyjątkiem druku oferty - załącznik nr 1, oświadczenia - załącznik nr2, które winny być przedłożone w formie oryginału i pełnomocnictwa w formie oryginału lub poświadczonego notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w ust. 7 pkt 2. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art.366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający w przypadku wybrania oferty wspólnej wykonawców jako oferty najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie (spełnia)-(nie spełnia)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego -Wieluń, ul. Wojska Polskiego 38. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -10,00 zł -brutto.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedzibia Zamawiającego w Wieluniu, ul. Wojska Polskiego 38..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.10.2007.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.