eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2014/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Celestynów: Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 158477 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Szkół Gminy Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7898964, faks 22 7898964.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiatacelestynow.szkolnybip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie 350 uczniów wraz z zapewnieniem im opieki do i ze szkół znajdujących się na terenie Gminy Celestynów na podstawie biletów miesięcznych. Usługa będzie obejmowała dowóz uczniów uczęszczających do: Zespołu Szkół (Gimnazjum) im. por. J. Czumy w Celestynowie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu Zośka w Celestynowie, Szkoły Podstawowej w Starej Wsi i Szkoły Podstawowej w Regucie w roku szkolnym 2014/2015. 1.2.Szczegółowy opis zamówienia 1.2.1.Wykonawca zobowiązany będzie: do dowiezienia i odwiezienia 350 uczniów: uczęszczających do Zespołu Szkół (Gimnazjum) im. por. J. Czumy w Celestynowie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu Zośka w Celestynowie, Szkoły Podstawowej w Starej Wsi i Szkoły Podstawowej w Regucie w określonych godzinach. 1.2.2.Dowozy i odwozy dzieci odbywać się będą w okresie od 1 września 2014 roku do 26 czerwca 2015 roku w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych, ferii zimowych i wiosennych oraz wakacji - przez 189 dni (rok szkolny 2014/2015 we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonego na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.). 1.2.3.Wykonawca winien dowieźć uczniów z miejscowości zamieszkania do szkół na godzinę 7.40-7.50. Odwiezienie uczniów ze szkół do miejscowości zamieszkania powinno nastąpić w godzinach 14.00-15.30. Szczegółowe godziny przejazdów autobusów (dojazd i powrót), zostaną przekazane wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzeniu planu zajęć w poszczególnych szkołach. 1.2.4.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom w czasie dowozu i w drodze powrotnej, tj. zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów przez kierowców autobusów. 1.2.5.Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo, tj. poza kierowcą, opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz niekarana, mająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 1.2.6.Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: -zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych dzieci, -zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do szkół; -zapewnienia opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu; -ustalania sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy; -w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu i poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego. 1.2.7.W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, drugi autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 1.2.8.W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, na stopniach do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą być one śliskie. 1.2.9.Oferenci powinni dysponować taką ilością sprzętu (pojazdami), które pozwolą na realizację w całości zamówienia, z uwzględnieniem ust. 1.2.7 powyżej, z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. 1.2.10.Pojazdy powinny spełniać wymagania dla pojazdów do przewozu osób, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r., o transporcie drogowym (DZ. U. z 2013 poz. 1414 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. Autokary powinny być oznakowane, ubezpieczone, znajdować się w bardzo dobrym stanie technicznym, potwierdzonym odpowiednimi dokumentami. 1.2.11.Ustala się następujące przystanki zatrzymania się autobusów przy szkołach: -Zespole Szkół (Gimnazjum) im. por. J. Czumy w Celestynowie oraz Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu Zośka Celestynów-teren szkoły gimnazjum (przywożenie i odwożenie uczniów); -Szkole Podstawowej w Starej Wsi - II brama przy szkole (gospodarcza) - tak, by dzieci nie przechodziły same przez jezdnię ( przywożenie i odwożenie uczniów); -Szkole Podstawowej w Regucie - tak, by dzieci nie przechodziły same przez jezdnię (przywożenie i odwożenie uczniów). 1.3.Szacunkowa liczba uczniów TABELA NR 1.ŁĄCZNA SZACUNKOWA LICZBA UCZNIÓW PRZYWOŻONYCH I ODWOŻONYCH ZE SZKÓŁ Nazwa Szkoły Szacunkowa liczba uczniów 1.Zespół Szkół (Gimnazjum) im. por. Józefa Czumy w Celestynowie 05-430 Celestynów ul. Św. Kazimierza 55 -181 2.Publiczna Szkoła Podstawowa w Celestynowie im. Batalionu Zośka 05-430 Celestynów ul. Wrzosowa 42 -48 3.Szkoła Podstawowa w Starej Wsi 05-430 Celestynów ul. Fabryczna 6 -106 4.Szkoła Podstawowa w Regucie 05-430 Celestynów ul. Wiatraczna 13 -15 Razem ilość uczniów dowożonych do szkół w Gminie Celestynów -350 TABELA Nr 2.SZACUNKOWA ŁĄCZNA LICZBA UCZNIÓW Z POSZCZEGÓLNYCH MIEJSCOWOŚCI DOWOŻONYCH I ODWOŻONYCH ZE SZKÓŁ Nazwa miejscowości Liczba uczniów 1.Dąbrówka -46 2.Stara Wieś -14 3.Glina -46 4.Pogorzel -70 5.Dyzin -27 6.Jatne -12 7.Ostrowik -7 8.Ostrów -6 9.Regut -27 10.Tabor -12 11.Podbiel -34 12.Ponurzyca -17 13.Zabieżki -30 14.Celestynów -2 Razem -350 Szacunkowa liczba uczniów dowożonych do poszczególnych placówek Tabela nr 3.Do Gimnazjum (ZS) w Celestynowie dowóz uczniów na godz. 7.50 Nazwa miejscowości, z jakiej zabierane będą uczniowie Liczba uczniów 1.Dąbrówka -29 2.Stara Wieś -14 3.Glina -29 4.Pogorzel -23 5.Dyzin -9 6.Jatne -7 7.Ostrowik -6 8.Ostrów -5 9.Regut -13 10.Tabor -3 11.Podbiel -15 12.Ponurzyca -6 13.Zabieżki -22 Razem -181 Tabela nr 4.Do Publicznej Szkoły Podstawowej w Celestynowie dowóz na godz. 7.50 Nazwa miejscowości, z której zabierani będą uczniowie Liczba uczniów 1.Dąbrówka -3 2.Jatne -1 3.Regut -14 4.Tabor -7 5.Podbiel -13 6.Ponurzyca -2 7.Zabieżki -8 Razem -48 Tabela nr 5.Do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi dowóz na godz. 7.40 Nazwa miejscowości, z której zabierani będą uczniowie Liczba uczniów 1.Dąbrówka -15 2.Glina -18 3.Pogorzel -48 4.Dyzin -18 5.Jatne -4 6.Celestynów -2 Razem -106 Tabela nr 6.Do Szkoły Podstawowej w Regucie dowóz na godz. 7.40 Nazwa miejscowości, z której zabierani będą uczniowie Liczba uczniów 1. Tabor -1 2. Podbiel -6 3. Ponurzyca -8 Razem -15 1.3.1. Wykonawca uwzględni możliwość zmniejszenia ilości biletów w wysokości do 15% ogólnej liczby biletów. 1.3.2. Wykonawca uwzględni zmiany godzin przywozu i dowozu uczniów wynikających z organizacji pracy szkoły, w takie dni jak rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy itp. Wykonawca dostosuje się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie powiadomiony przez Zamawiającego droga elektroniczną lub fax-em. 1.3.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu usług. Powyższe ilości są wartościami szacunkowymi określonymi przez Zamawiającego z należytą starannością, dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.3.4. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia wszystkim uczniom objętych dowozem biletów i dostarczenia ich do placówek oświatowych objętych zamówieniem najpóźniej 5 dni przed początkiem każdego miesiąca. Podstawą wystawienia biletów będzie przedstawienie przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych listy z aktualną liczbą dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół. 1.3.5. Listy dostarczane będą Wykonawcy przez Dyrektorów poszczególnych placówek najpóźniej na 10 dni przed końcem miesiąca, poprzedzającego miesiąc, na który zakupione zostaną bilety, z wyjątkiem miesiąca wrzesień 2014 r..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia (art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.250 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 1.2.Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 1.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 11 8001 0005 2002 0008 6147 0015, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2014/2015. 1.4.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, w Zakładzie Obsługi Szkół Gminy Celestynów lub dołączy do oferty. 1.5.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy na rachunku Zamawiającego zostanie zaksięgowane wadium przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp tj.: -wszystkim Wykonawcom-niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a Pzp; -wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 1.7.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty: aktualną licencję do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r., o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje - co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na transporcie dzieci do szkół o wartości minimum 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych brutto). W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWIZ oraz załączyć dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania, że wykonujący spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający wymaga, by wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej: a)4 autobusami, odpowiednio oznakowanymi o minimalnej liczbie miejsc siedzących - 50 każdy. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz potencjału technicznego sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia..

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca ma wykazać, że dysponuje, lub będzie dysponował, co najmniej: a)4 osobami, które będą pełnić funkcje kierowców posiadającymi: - uprawnienia upoważniające do przewozu osób w krajowym transporcie drogowym osób, prawo jazdy kat. D, wobec których nie występują przeciwwskazania zdrowotne oraz psychologiczne do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, które nie są karane. b)4 osobami pełnoletnimi, które będą pełnić funkcję opiekunów posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych, które nie są karane, posiadających przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Ocena spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nastąpi na podstawie Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych wraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania osobą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca ma przedstawić opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert. W przypadku opłacenia dokumentu w formie przelewu bankowego należy dołączyć dowód opłacenia polisy albo innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, która może nastąpić w trybie przewidzianym przez Pzp za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 Pzp, w następującym zakresie: 1.1.nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron (jedynie w zakresie wynikającym z tych zmian); 1.2.z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 1.3. wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy; 1.4.z powodu okoliczności siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację usług będących przedmiotem zamówienia, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 1.5.z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 1.6.z powodu wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 1..7.w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część usług wykonywanych po tym terminie ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian; 1.8.zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności Siły Wyższej; 1.9.wystąpienia konieczności zmiany osób (choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy, których Wykonawca lub Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Zmiany w zakresie nazwy zadania, danych Stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3.W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiatacelestynow.szkolnybip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Szkół Gminy Celestynów ul. Regucka 3 05-430 Celestynów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi Szkół Gminy Celestynów ul. Regucka 3 05-430 Celestynów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.