eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Wymiana stolarki okiennej w budynkach na terenie Polkowic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-05

Polkowice: Wymiana stolarki okiennej w budynkach na terenie Polkowic
Numer ogłoszenia: 158462 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Rynek 6, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 749 33 74, fax 076 749 33 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ptbs.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy Polkowice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynkach na terenie Polkowic.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I obejmuje wymianę okien w budynkach przy ul. Skalników 7-39, ZADANIE II obejmuje wymianę okien w budynkach przy ul. Skalników 41-79.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 18.000,00 złotych słownie: osiemnaście tysięcy złotych. W przypadku składania oferty na wybrane zadania: a) zadanie I - 11 000,00zł b) zadanie II - 7 000,00zł 1.1 Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu: - Bank: BZ WBK S.A o/II Polkowice - Nr rachunku: 21 1090 2109 0000 0005 5002 9044 Uwaga Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na wskazane konto, wnoszone w papierach wartościowych, oryginały papierów (gwarancje, poręczenia ) należy złożyć w sekretariacie PTBS. Kopie załączyć do oferty lub przedłożyć na otwarciu ofert.. Zamawiający uzna za wadium wniesione przelewem w pieniądzu, jeżeli pieniądze zostały zaliczone na rachunku Zamawiającego. Termin wnoszenia wadium: do dnia 26.09.2007r. do godziny 10.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym gwarantującym wykonanie zamówienia, w tym względzie: 1) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (2002-2007) zakres o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia lub w okresie 1 roku wymianę co najmniej 250szt. okien (lub okien o łącznej pow. co najmniej 500m2) w użytkowanych budynkach. 2) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, 3. posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, t.j.: 1) posiadają własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość robót przez cały okres ich trwania, w wysokości co najmniej 100.000,00 zł 2) środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, 4. nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 ustawy Pzp, 5. posiadają ubezpieczenie lub ubezpieczą się od odpowiedzialności cywilnej do wysokości 100.000,00zł, 6. wniosą wymagane wadium Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Wykonawca zobowiązany jest załączyć, do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Oświadczenia o: - sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej do wysokości 100.000,00zł przez okres realizacji robót 3. Informację Banku /lub Spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej/ prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy potwierdzającą wysokość posiadanych środków oraz wykazanych obrotów na rachunku za okres ostatnich 6 miesięcy oraz zawierającą dane o stanie środków własnych lub dostępności kredytu - z podaniem wysokości kwoty kredytu (tj. zdolności kredytowej wykonawcy) wskazującą na możliwość wykonania zadania - zgodnie z pkt.4 rozdz. V . Informacja musi być wydana nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert 4. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 5. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert, dotyczące: a) osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), b) urzędujących członków władz osób prawnych c) podmiotów zbiorowych. 6. Opinie inwestorów, referencje dotyczące robót potwierdzające wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat (2002-2007) zakres o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia lub w okresie 1 roku wymianę co najmniej 250szt. okien (lub okien o łącznej pow. co najmniej 500m2) w użytkowanych budynkach. 7. Wypełnione następujące załączniki: nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24 uPzp nr 3 - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp, nr 4 - wykaz zrealizowanych podobnych robót, nr 5 - oświadczenie finansowe, nr 6 - informacja o stanie zatrudnienia, 8. Wykaz zatrudnionych podwykonawców, który musi posiadać, nazwę firmy, jej adres, regon, NIP, telefon, fax. Do wykazu należy dołączyć umowę przedwstępną z wyspecyfikowanym zakresem czynności wykonywanych przez podwykonawcę. Umowa przedwstępna z podwykonawcą zawierać musi wymagania określone w pkt. 2 rozdz. V, 10. Kosztorys ofertowy - szczegółowy. 11. Polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzającą ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zobowiązanie o ubezpieczeniu co najmniej na kwotę 100.000,00zł. 12. Kopię dowodu wniesienia wadium. 13. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami w tym kadry kierowniczej uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego. 14. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży następujące dokumenty: 1) zaświadczenie uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załączniki Nr: 2, 3, 4, 5, 6, 3) informacje z KRK o niekaralności osób z kierownictwa firmy (reprezentacja wg rejestru sądowego lub wg zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i podmiotu zbiorowego), 4) zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne (US, ZUS), 5) polisę ubezpieczeniową potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Spółki, Polkowice, Rynek 6 - sekretariat - I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynkach na terenie Polkowic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I obejmuje wymianę okien przy ul. Skalników 7-39.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-5, 45.42.11.24-9, 45.45.30.00-7, 45.43.10.00-4, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynkach na terenie Polkowic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE II obejmuje wymianę okien przy ul. Skalników 41-79.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-5, 45.42.11.24-9, 45.45.30.00-7, 45.43.10.00-4, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.